Thursday, April 15, 2021

අකිල සහ විරාජ්

 අකිල වයස අවුරුදු 34ක හමුදා සෙබලෙක්.වැඩ කලේ පනාගොඩ කෑම්ප් එකේ.මිනිහා කොලුකාරයා.වැඩියෙන්ම ආස පොන්නඩයල් වලට හාඩ් ෆක් කරන්න,මිනිහගේ පොල්ලත් මහතට දිගට තියෙන නිසා පුකවල් පැලෙන්න අරින්නත් පුලුවන්.පුරුදු විදියට ෆේස් බුක් එකේ සැරසරද්දී දැක්කා වයස විසි ගානක බොඩම් කොල්ලෙක්ගේ පෝස්ට් එකක්.සුදු මහත මවිල් අඩු කොල්ලෙක් වූ විරාජ්.

අකිලයා චැට් කරලා කොල්ලව කැමති කරගන්න උපරිම උත්සාහය ගත්තා.මොකද විරාජ ජංගි සායවල් ඇන්දම
මාරම සෙක්සි ලුක් එකක් තියෙනවා කියලා අකිලයට දැනුන නිසා.විරාජ් හෙව්වේ ටවුන් එක කිට්ටුවෙන් ටොප් කොල්ලෙක්.

 ඒත් අකිලයා පනාගොඩ නිසා කැමැති වුනේ නෑ.කොහොම හරි දවස් දෙකක් විතර ටෝක් කරද්දී ලගම ටවුන් එකක රූම් යන්න සෙට් කරගන්න පුලුවන් වුනා.


ඔන්න දෙන්න මීට් වෙන දවස ආවා.දෙන්නා බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේදී අදුනගෙන ත්‍රීල් වීල් එකක රූම් තියෙන
තැන කිට්ටුවට ගියා.මගින් බැහැලා දෙන්නා එක්ක තැනට ඇවිදගෙන ගියා.ආමි එකේ නිසා අකිලයට පිට් ඇගක් තිබුණේ.

හැබැයි කලුයි.විරාජ් නම් ටිකක් ගෑණු ටයිප්,යන්නෙත් තට්ටම් දෙක වන වන.අයිඩී එක දී දෙන්නා රූම් එකට ගියා.ඇතුලට ගිහින් දොර වහා ගත්තා විතරයි අකිලයා විරාජ්ව ඇදේ පෙරලගෙන කිස් කරන්න ගත්තා.විරාජයා බය වෙලා අකිලයා තල්ලු කරලා බිත්තියේ කෙලවරට හේත්තු වුනා.

ආ... මොකද මේ බය වෙලා.

අපෝ ඔයා නම් කිසි සංවරයක් නැති කෙනෙක් නේ.

මම කිව්වනේ රූම් එකට ගිය හැටියේ මම සැප ගන්න පටන් ගන්නවා කියලා.පැය දෙකයි නේ ඔයාට ඉන්න පුලුවන් කිව්වේත් ,මට

වෙලාවක් නැති වෙනවා නැලවි නැලවි හිටියොත්

අපෝ ඉස්සෙල්ලා වොෂ් එකක් දාගෙන ඉමු.ඕවා මෙහෙම කරන්න බෑ

හා හා හැබැයි ඉක්මනට එන්න ඕනේ

ආ මම විතරක් නෙමෙයි ඔයත් එන්න

හරි හරි

එහෙම කියලා අකිල ඇදුම් ටික ගලවලා ඇදට දැම්මා.විරාජ් ඇදුම් ටික ගලවලා දාලා බාත් රූම් එකට ගියා.

මට පොඩි වැඩක් තියෙනවා එතකම් ඔයා වොෂ් දාගන්න එහෙම කියලා විරාජ් කොමඩ් එක පැත්තට ගියා.අකිලයා ෂවර් එක

ඇරලා ඇග සෝදගන්න පටන් ගත්තා.උගේ කලු බාව නම් තාම නිදි.මිනිහා නම් වැඩේට රෙඩි වෙලා හොඳට ෂේව් කරගෙන

ඇවිත් හිටියේ.ඒ අතරේ කොමඩ් එක ඇරලා වාඩි වුන විරාජ් පඩ දදා බොක දාන්න ගත්තා.ඒක බල බල අකිලයා හිනා වෙනවා.

මොකද හිනා වෙන්නේ? මීට කලින් පඩ යනවා රෙනවා දැකලා නැද්ද

විරාජ් එහෙම කියලා ආයෙත් රෙනවා.අකිලයා විරාජ් දිහා බලාගෙන පක අත ගාන්න ගත්තා.ඕක අත ගාන්න නෙමෙයි වොෂ්

දාගෙන ගිහින් කොන්ඩම්,ජෙල් එහෙම ලෑස්ති කරගන්නවා.

හා හා කේන්ති ගන්න එපා මේ යනවා.

එහෙම කියලා අකිල බාත් රූම් එකෙන් එලියට ගියා වොෂ් දාගෙන.

විරාජ් බොක දාලා හෝදගෙන ෂවර් එක ගාවට ආවා.ෂවර් එක ඇරලා ඇග සෝදගෙන සබන් ගාලා පුක හෝදන්න පටන්

ගත්තා.සබන් ගාලා ඇගිලි දෙකක් විතර හිලට දාලා හිල පලල කලා.ඊට පස්සේ ඩොගී ස්ටයිල් එකට බාත් රූම් එකේ දණගහ

ගත්තා.

අකිල ,මගේ බෑග් එක ඇරලා ඩිල්ඩෝ එකයි,බටයකුයි පුනීලෙකුයි ඇති ඒ තුන අරන් එන්න.

අකිලයා විරාජ්ගේ බෑග් එක ඇරලා ඒ ටික අරගෙන ආවා බාත් රූම් එකට.

දැන් ඔය ඩිල් ඩෝ එක හෙමින් සැරේ මගේ පුකට බස්සනවා.

මේක?

ඔව් ඇයි?

මේක අගල් 10 විතර දිග නේ.අම්මෝ මාර සයිස්

කමක් නෑ ..කියන දේ කරනවකෝ

හා හා

අකිලයාත් කිව්ව විදියට ඩිල්ඩෝ එකේ මුලට වෙනකම් පුකට බැස්සුවා.ඊට පස්සේ විරාජ තටමන්න පටන් ගත්තා.

හා දැන් ඕක හෙමින් සැරේ එලියට ගන්න.

ඩිල්ඩෝ එක එලියට ගත්තට පස්සේ ඒකේ කෙලවර ගූ කෑලි තියෙනවා අකිලයා දැක්කා.

ඕක දැන් කොමඩ් එකට අල්ලලා හෝදලා ගේනවා.

අකිලයා ගූ ගෑවුන ඩිල්ඩෝ එක කොමඩ් එකට අල්ලා ගූ ටික හෝදලා දැම්මා.

දැන් ඕක පැත්තකින් තියලා අර බටයයි,පුනීලෙයි ගන්න.මම තටමන කොට හිල ඇරුනාම බටය ඇතුලට දාන්නා.අනික

කෙලවරට පුනීලේ ගහන්න.

එහෙම කියලා විරාජ් තටමන්න ගත්තා.දැන් පුකේ හිල ඇරෙනවා වැහෙනවා.පුක ඇතුලේ රතු පාටට පේනකොට අකිලයට

පොල්ල බස්සන්නමයි හිතෙන්නේ.හිල ඇරුණ හැටියෙම බටය දාගන්න අකිලයට පුලුවන් වුනා.පුනීලේත් අනික කෙලවරට

ගහලා ..ඊලගට මොකද කරන්නේ කියලා ඇහුවා.

දැන් හෑඩ් ෂවර් එක අරගෙන ඔය පුනීලෙට අල්ලන්න.

එහෙම කරද්දි බටේ දිගේ විරාජගේ පුක ඇතුලට වතුර පිරෙන්න ගත්තා.

වතුර පුකෙන් ලීක් වෙද්දි ඕක ගලවලා දාන්න.

හා හා.

ටික වෙලාවක් ගියාම පුකෙන් වතුර ලීක් වෙන්න ගත්තා.බටය අයින් කරලා අකිලයා මේ අරුම පුදුම වැඩේට තුෂ්තින්භූත වෙලා

බලන් හිටියා.

දැන් ඩිල්ඩෝ එක බස්සලා ෆක් කරන්න.

ඩිල් ඩෝ එක දාලා ෆක් කරද්දී වතුරත් එක්ක අමුතු සද්දයක් එනවා.අකිලයට ඒක මාර ෆන්.

දැන් ඇති ඕක එලියට අර ගන්න.

ඒපාර නම් ඩිල්ඩෝ එකේ ගූ නෑ.විරාජ් නැගිටලා කොමඩ් එකට ගිහින් තටමල අර වතුර ටික පිට කලා.

ආයෙත් වතුර දානවලද?

නෑ. මේ ඇති.ඩිල්ඩෝ එක දාලා ආයෙත් බලන්න.

එහෙම කියලා ආයෙත් පුක දීගෙන විරාජ් දනගහ ගත්තා.ඩිල්ඩෝ එක දාලා පුක ඇතුලේ කැලැත්තුවා.එලියට ගත්තම ඩිල්ඩෝ

එකේ මොකුත් ගෑවිලා නෑ.

දැන් ඔය ටික තියාලා ඔයා යන්න.

හා

එහෙම කියලා විරාජ් ආයෙත් පුක සබන් ගාලා හෝදගෙන ඇගත් පිහිදාගෙන කාමරයට එනකොට අකිලයා ඇද අද්දර ඉදන් පුදුම

වෙලා වගේ බලන් ඉන්නවා

මොකද මේ පුදුමෙන් වගේ බලන්නේ.

නෑ අනේ .ඔහොම පුක ක්ලීන් කරනවා මම කලින් දැකලම නෑ.

අපෝ ඒ කියන්නේ කලින් සෙට් වුන බොටම්ලා ට නිකම්ම ද ඇරියේ

ඔව්.සමහර උන්ට රූම් එකට ආපු හැටියේ දාගෙන ගැහුවා.

තමුසේ මහ වල් සතෙක් නේ.

ඔව් මම එහෙම තමයි.

ඒ වුනාට මාත් එක්ක එහෙම බෑ.

හම්.කමක් නෑ.දැන් හරි නේ.

ඔව්.දැන් මම ලෑස්තියි.කැමති දෙයක් කරන්න දැන් මට.

ඊට පස්සේ විරාජ් ඇදට ගොඩ වෙලා උඩු බැලි අතට වැතිරිලා,තට්ටම් දෙක යටින් කොට්ටයක් තියලා පුක උඩ උස්සලා දුන්නා

අරින්න ලේසි වෙන්න.

දැන් ඔය ජෙල් එක මගේ හිලේ ගාලා ෆින්ගර් ෆක් එකක් දෙන්න.

අකිලත් කියපු විදියට වැඩේ කලා.කොන්ඩම් එක පකට දාලා ඇද උඩට නගින්න හදද්දී විරාජ් කිව්වා ජෙල් ටිකක් කොන්ඩම්

එකේත් තවර ගන්න කියලා.අකිල විරාජ්ගේ කකුල් දෙකෙන් ඇදලා ඇදේ කෙලවරට ගත්තා.විරාජ් තටමලා හිල ඕපන් කලා

අකිල එයාගේ පක බැස්සුවා හිලට.කිසිම හිරක් නැතුව පොල්ල නිකම්ම හිලට බැස්සා.අකිලට පුදුම හිතුනා.

මොකද පුදුම වෙලා වගේ

නෑ හිල හුගක් ලූස් නේද කී දෙනෙක් මේකට දාලා තියෙනවද

දෙන්නයි පුකේ ඇරලා තියෙන්නේ.හිල ලොකු වුනේ මම නිතරම ඩිල්ඩෝ එක බස්ස ගන්න නිසා.

එහෙම ද මට හිතුනේ ඔයා හොඳට ඇරගෙන වෙන්න ඇති කියලා

අපෝ නෑ.හරි දැන් පටන් ගන්න සෙල්ලම් කරන්න.

එහෙම කිව්වට පස්සේ අකිලයා අත් දෙක විරාජ්ගේ ඇග දෙපැත්තෙන් තියලා බර වෙලා වේගයෙන් හුකන්න පටන් ගත්තා

.විරාජ්ට නම් ගානක් වත් නැති ගානයි.කොහොම හරි නවත්ත නවත්ත පුකේ ඇරලා විනාඩි 10 විතර ගියාම අකිලයට මහන්සිත්

එක්ක.

මොකද මහන්සිද වේගේ අඩු වුනේ.

ඔව් .ඒත් ඔයාට නම් ගානක් වත් නෑනේ.කලින් උන්ට නම් ඇඩුනා මම මෙහෙම ගහද්දී.

හි හි ...ඒකනේ අපි එක්ක ඒවා හරියන්නේ නෑ.කැමති නම් වෙන විදියකට ගහන්න.

කොහොම ආස ඔයා.

අහ්..ඔහොම ඉන්න ගමන් මගේ ඇග වටේ අත් දෙක දාලා අල්ලගෙන උස්සලා ගන්න.

එහෙම කියලා විරාජ් කකුල් දෙක අකිලගේ ඉන වටේ දාලා ගැටයක් දාගත්තා.අකිල විරාජ්ගේ ඇග වටේ අත් දෙක යවලා එයාව

වඩා ගත්තා.ඒත් තාම පොල්ල විරාජ්ගේ පුක ඇතුලේ.

දැන් බිත්තියට හේත්තු කරලා ගහන්න මට.

එහෙම අමාරු නේ.

එහෙනම් අර ජනේලේ ගාවට අරන් යන්න.

අකිල කියපු විදියට විරාජ්ව උස්සගෙන ජනේලේ ගාවට ගෙනිච්චා.විරාජ් අත් දෙකෙන් ජනේලේ බාර් දෙකක් අල්ලගත්තා.

බර වැඩි නම් ජනෙල් පඩිය උඩට මගේ තට්ටම් දෙක එන්න හේත්තු කරගන්න,

හා

දැන් විරාජ් ජනේලේ එල්ලිලා ඉන්නේ.අකිල විරාජ්ව අත හැරලා ජනෙල් පඩියට අත් දෙක තියලා බර වෙලා විරාජ්ගේ පුක

පලන්න වගේ අරින්න ගත්තා.ටික වෙලාවක් එහෙම ගහලා පොල්ල හිලෙන් එලියට ගත්තා,අරන් ආයෙත් ජෙල් ටිකක් දැම්ම

පොල්ලට .කොහොම හරි ඒ විදියට පැය කාලයක් විතර ඇරියා.

අම්මෝ දැන් නම් මේකේ එල්ලිලා ඉන්න අමාරුයි පැටියෝ.

ඔහොම ඉන්න මම ඔයාව වඩාගන්න කන්.

එහෙම කියලා ආයෙත් අකිල විරාජ්ව බදාගෙන ඇද උඩට ගෙනාවා.පොල්ල හිලෙන් එලියට අරන් .අකිල ඇදේ ඉද ගත්තා.විරජ්

ඇදේ දාපු විදියටම උඩු බැලි අතට හාන්සි වුනා.

දැන් නම් මහන්සි අනේ.

ඔයාට ඩොගී ස්ටයිල් එකට ගහන්න පුලුවන් ඊලගට.

මම ආසයි ගලක් කපන්න අනේ.

එහෙමද එහෙනම් ඉන්න.මම කොන්ඩම් එක ගලවන්න.

විරාජ් ඇදෙන් බැහැලා අකිලගේ ඉස්සරහ දණගහගෙන පොල්ලට දාල තිබුණ කොන්ඩම් එක ගැලෙව්වා.පොල්ලෙන් ජූස් පෙරනවා.කොන්ඩම් එක ජූස් වලින් තෙත් වෙලා.

ඔයා ඉතින් කටට ගන්න ආස නෑ කිව්ව නේ.

ඔව් ආස නෑ.කෝ ඔය ජෙල් එක දෙන්න.

ආ මෙන්න.

විරාජ් ජෙල් එක අරන් අකිලගේ නැගල තිබුණ පකේ ටොපා උඩට ජෙල් ටිකක් දැම්මා .ඊට පස්සේ එක අතකින් ජෙල් ටික පොල්ල පුරාම ගෑවෙන විදියට ඇතිල්ලුවා.දැන් අකිලගේ කලු පොල්ල දිලිසෙනවා.අතේ ගැවිලා තිබුණ ජෙල් ටික ගල් දෙක අතර අතුල්ලගෙන විරාජ් මෙහෙම ඇහුවා.

ඔයා ආස හිටගෙන ද නිදාගෙනද?

මම ආස නම් ඔයාගේ ඇග උඩ නැගගෙන ගල් කපන්න.

ඒත් ඔයගේ පොල්ල දිග නිසා හාඩ් ෆක් එකක් දෙන්න බැරි වෙයි.ඇදේ වදියි පොල්ල.

කමක් නෑ මම වැඩිය ඇතුලට නොදා කපන්නම්

හා හා කැමැත්තක්

එහෙම කියලා අකිල ඇදට නැගලා යටි බැලි අතට වැතිරුණා.

මගේ ගල් දෙක අතට ජෙල් ටිකක් දාලා අතුල්ලන.

හා

අකිලත් විරාජ්ගේ සුදු ගල් දෙක මැදට ජෙල් දාලා පොඩි මසාජ් පාරක් දුන්නා.ඊට පස්සේ විරාජ්ගේ ඇග දෙපැත්තෙන් කකුල් දෙක දාලා ගල් දෙක අතරින් පොල්ල බැස්සුවා.දනිස් වලින් ඇදට බර දීලා අත් දෙකත් විරාජ්ගේ ඇග දෙපැත්තෙන් තියාගෙන වෙර දාලා ගල කපන්න ගත්තා.කිව්වත් වගෙ පොල්ල වදිනවා ඇදේ.ඒ පාර පොල්ල කෙලින්ම යට යන්න නොදී පුක පැත්තට ඇල වෙන්න කපන්න ගත්තා..අකිල හිතුවට වඩා ඒක ෆන්.මොකද ගල් දෙක පුකට වඩා හිරයි.ෆන් එක වැඩි කමට බඩු යන්නත් වගේ ආවා.

පුකේ ඇරියට වඩා වෙලාවක් අකිල විරාජ්ගේ ගල් කැපුවා.

බඩු යවා ගන්න එපා ආයෙත් පුකේ අරින්න තියෙනවා.

පුකේ අරිනවට වඩා මේක ආතල් අනේ.බඩු ගියත් කමක් නෑ.

කිව්වත් වගේ ආතල් වැඩිකමට අකිලට ගල් දෙක ඇතුලෙම බඩු ගියා.කෙදිරි ගෑවෙන සද්දෙන් විරාජ්ට තේරුනා වැඩේ හරි කියලා.

මම කිව්වා නේද

කමක් නෑ අනේ.මට දැන් ඇති වගේ.

එහෙමද.එන්න කලින් නම් කිව්වේ සෑහෙන වෙලා පුකේ අරින්න ඕනේ කියලා.කෝ ඇරියද

ඔයාට ඉතින් ෆන් එකක් නෑනේ පුකේ ඇරලා.පොල්ලත් නිකම්ම බහිනවා නේ.

චණ්ඩියා අද නොණ්ඩියා වුනා නේද

හම්.ඔව් මාව මෙහෙම චාටර් වුනේ නෑ කවදාවත්.

ගනන් ගන්න එපා.වෙන බොටමෙක් සෙට්කරගෙන ඇඩෙන්න ගහපන්.

එහෙනම් අපි වොෂ් දාගෙන යන්න ලෑස්තිවෙමු නේද?

හා යමු.

එහෙම කියලා දෙන්න එක්ක බාත් රූම් එකට ගියා.අකිල ෂවර් එක යට ගිහින් නාන්න පටන් ගත්තා.විරාජ් කොමඩ් එක උඩ ඉදගෙන තටම තටම පඩ අරිනවා.පුක හෝදගෙන විරාජුත් ෂවර් එක ගාවට ආවා.අකිල විරාජ්ව ඇදලා ගත්ත ලගට අරන් කෙල්ලෙක් වගේ තුරුල් කරගත්තා, විරාජ් අකිලව බදාගෙන ඇගවල් දෙක අතුල්ල ගන්න පටන් ගත්තා,පොලු දෙක එකට තියලා පිරිමදින්න ගත්තමට විරාජ්ගේ එක නැග්ගා.වැඩි වෙලා ගියේ බඩුත් ගියා.දෙන්නම නාගෙන රූම් එකෙන් පිටත් වුනා.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...