Thursday, April 15, 2021

කොල්ලන්ගේ උරන තනිකඩ අංකල්

 ආනන්ද අංකල් තනිකඩයා හිටියේ මංජුලගේ ගෙවල් ගාව.උස මහත කලු පෙරක් මිනිහා.සරමක් ගහගෙන තමයි හැම වෙලේම ඉන්නේ.ජොබ් එකක් නොකලට සල්ලි නම් ඕන තරම් තියෙනවා.වාහනයක්,බයික් එකක් ,තට්ටු දෙකේ ගෙයක් තිබුණට තාම බැදලා නෑ.ඒත් වයස නම් 45 විතර ඇති.මංජුලයා නම් ඒ පැත්තේ වැඩිය යන්නේ නෑ.ඒත් දවසක් උගේ සරුංගලයක් කඩාගෙන ඇවිත් නතර වුනේ ආන්නදගේ වහලේ උඩ.

අංකල් අංකල්....

ගෙදර කවුදෝ..

අහා..පුතා මොකද කෑගහන්නේ?

ආනන්ද අංකල් මගේ සරුංගලේ මෙහෙට ආවා.ඒක වහලේ පැටලිලා.

ඕ නේන් නම් අර තියෙන්නේ..

අනේ අංකල් කොහොම හරි ඒක අරන් දෙන්නකෝ

ඉන්න මම ඉනිමගක් ගේන්නම්

එහෙම කියලා අංකල් ගෙට ගියා.අලුත්ම ඉනිමගක් අරගෙන ඇවිත් බිත්තියට හේත්තු කරලා.අංකල් හෙමින් සැරේ ඉනිමගට නගින්න ගත්තා,මිනිහා යටට මොකුත් ඇදල නෑ කියලා දැක්කේ මංජුල ඉනිමග අල්ලගෙන උඩ බලන් ඉද්දී.ෂේව් කරපු වල්ලයි පොල්ලයි හොඳට පේනවා.කලුම කලුයි.අංකල් උඩට ගිහින් වහලේ පැටලිලා තිබුණ නූල ඇදලා සරුංගලේ පහලට ගත්තා.

මෙන්න පුතා සරුංගලේ

තැන්කිව් අන්කල්..

ඒක නෙමෙයි පුතා ඔයා කොම්පියිටර් ගැන දන්නවද

ඕ ටිකක් දන්නවා

එහෙනම් මගේ මැෂින් එකේ පොඩි වැඩක් තියෙනවා කරලා දෙන්න බැරිද?

මොක්කද අංකල්

ඒවා මෙහෙම කියන්න බෑ.ඇතුලට එන්න.

හා

අංකල් එයාගේ කාමරයට ගිහින් මංජුලට කතා කලා.ඌත් ඇතුලට ගියා.මැෂින් එකේ ඩවුන්ලෝඩ් මැනේජර් එකේ වීඩියෝ එකක් බාගෙට ඩවුන්ලෝඩ් වෙලා නැවතිලා.

මේක මම ආසම විඩියෝ එකක්.ඒත් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න බෑ මග නැවතුනා

ඉන්න මම බලන්නම්.

එහෙම කියලා මංජුවා ඩවුන්ලෝඩ් ලින්ක් එකෙන් සයිට් එකට ගිහින් ආයෙත් වීඩියෝ එක ඩවුන්ලෝඩ් වෙන්න දාලා ,නවත්තලා ඇඩ්‍රෙස් එක අරන් කලින් වීඩියෝ එකට දීලා රිසියුම් කලා.වැඩේ හරි ගියා.

දැන් හරි අංකල් මෙන්න ෆයිල් එක ඩවුන්ලෝඩ් වුනා.ආයෙත් එහෙම වුනොත් ඒ විදියට කරන්න.

අනේ කොල්ලෝ මට තේරුනේ නෑනේ.

මම ආයෙත් කියලා දෙන්නම්.

හා.

මගේ ලගට ඇවිත් කියලා දෙන්න

එහෙම කියලාඅංකල් මංජුලව අතින් ඇදලා ඔඩොක්කුවේ වාඩි කරව ගත්තා.අංකල්ගේ පොල්ල නැගලා ඒක උඩ මංජුලයා වාඩි වෙලා හිටියේ.මංජුලයා හොඳටම බය වෙලා.

අංකල් මොනවද මේ කරන්නේ.මට යන්න දෙන්න.

ඇයි කොල්ලෝ බය වෙන්නේ .මම නරක කෙනෙක් නෙමෙයි නේ.

ඒ වුනාට මට බෑ මෙහේ ඉන්නේ.මට යන්න ඕනේ.

අනේ ..

මංජුලයා එතනින් නැගිටලා යන්න හැදුවා.අංකල් මංජුල පස්සෙන් ආවා.

මට බලහත්කාරකම් කරන්න නේද හැදුවේ.

අනේ නෑ කොල්ලෝ.මට කිසිම සැපක් නෑ..මම ආසයි කොල්ලන්ට

ඉතින් කොල්ලෙක් හොයාගන්නවාකෝ.සල්ලි තියෙන්නේ නාන්න.

මම ආස නෑ වටේ යන උන්ට.

ඒ වුනාට මම කොලුකාරයෙක් නෙමෙයි අංකල්

කමක් නෑ .මට ඕනේ ඔයා ආදරෙන් අත ගාන්න තුරුලු කරගන්න.ඔයාගේ එක උරන්න විතරයි.ඕනේ නම් සල්ලිත් දෙන්නම්.

කීයක් දෙනවද?

1000ක් දෙන්නම්.කැමතිද

කැමතියි.හැබැයි කිව්ව දේවල් විතරයි කරන්න ඕනේ.

හරි .වෙන මොකුත් කරන්නේ නෑ.

ඒත් මට අද නම් බෑ.

ඇයි අනේ.

දැන් මම යන්න ඕනේ.

අනේ කොල්ලෝ .මට කටට වත් දීලා යන්න බැරිද

විනාඩි 5ක් හරිද

හා කමක් නෑ.ඉක්මනට කලිසම පාත් කරන්න පැටියෝ

මංජුලයා කලිසම පාත් කලා.අංකල් දණගහගෙන පොල්ල උරන්න ගත්තා.කැරි ටික කටේ යනකම් උරලා වැඩේ ඉවර කලා.අන්තිමට මංජුලයාට කිස් එකක් දීලා අතට රු.500ක් දුන්නා.පහුවෙනිදා ඉදල මංජුලයා අංකල්ගේ ගෙදර එන්න පටන් ගත්තා.දවස් 2-3ක් විතර ගියාම මංජුල අංකල්ට කියලා පුකේ ඇරගන්නත් පටන් ගත්තා.දැන් දෙන්නාට දෙන්න නැතුවම බෑ.සමහර දවස්වලට රෑටත් මංජුල අංකල්ගේ ගෙදර ඉන්නවා.ඔහොම යද්දී මංජුල තව කොල්ලෝ සෙට් කරලා දුන්නා අංකල්ට.අංකල් ට එහෙම සෙට් කරලා දුන්න පොන්න ඩයල් එකක් ගෙදර සතියක් විතර නැවතිලා හිටියා.ඌ එක්ක සෙක්ස් කරන හැටි අංකල් වීඩියෝ කරලා තිබුණා.මංජුලයි අංකලුයි ඒවා බලලා සතුටු වුනා.බොටම් කොල්ලෝ 3-4ක් ගෙන්නලා පාටියකුත් දාලා අවුරුද්දකට සැරයක් ලොකු ආතල් එකක් ගන්න අංකල්ට පුරුදු කලේ මංජුල.අංකල් කොච්චර කොල්ලෝ ගැහුවත් මංජුලව අමතක කලේ නෑ.අදටත් දෙන්නා පුරුදු විදියට ආතල් ගන්නවා පුලුවන් වෙලාවට.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...