Thursday, April 15, 2021

රෙදි ගන්න ගිය හරස්විලාසිනියේ ජීවිතය වෙනස් වුන හැටි

 කාමිනී කියන්නේ ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසර් කෙනෙක්.එයා හුගක් ආසයි සාරි අදින්න.එයාට ජොබ් එකක් තිබුණේ නෑ,දවසක් පත්තරේ ජොබ් වේකන්සියක් දැකලා ඇප්ලයි කලා.කරන්න තිබුනේ රෙදි කඩේක වැඩ කරන එක.කාමිනීත් ඇඩ්‍රස් එක හොයාගෙන ගියා.කඩේ හිටියේ අවුරුදු 45 විතර අංකල් කෙනෙක්.

ඔයාද කමල්

ඔව් අංකල්

මට සුදත් කියලා කතා කරන්න

හා

ඔයා කරන්න තියෙන්නේ රෙදි ගන්න එන අයට උදව් කරන්න.අපි හුගක්ම විකුණන්නේ කාන්තා ඇඳුම්.පේනවා නේ සාරි තමයි හුගක් තියෙන්නේ.

ඔව් මම ආසයි

ආසයි කිව්වේ සාරි අදින්නද

එහෙම කියලා අංකල් හිනා වුනා.

ඔව් ආසයි.

අහ්හ්..ඔයා ඒ ජාතියේ කෙනෙක්ද?

ඔව්..බොරු කියන්නේ මොකටද

හොඳයි නේ.එහෙම අයට මාත් ආසයි.ඔයා කැමති නම් ඩ්‍රෙස් කරලා කඩේ ඉන්න

අහ්හ් ..කමක් නැද්ද එහෙම

අපෝ මට අවුලක් නෑ.

ලොකු දෙයක් සුදත්.ඔයා හරි හොඳයි.

එහෙනම් ඩ්‍රෙස් කරලා එන්න.

හොඳයි.

ඔතනින් ඇතුලට යන්න.

කාමිනී ඇතුලට ගියා.අංකල් ටික වෙලාවකින් ඇතුලට ආවා

ඔයාට ඇදුම් තියෙනවද?

නෑ අනේ.

මේ සාරිය අදින්නකෝ එහෙනම්.මෙන්න බෙසියර් එක.හැට්ටෙයි.යට ඇදුම් ඕනේද

මම ගාව පැන්ටියක් තියෙනවා.යට ඇදලා ඉන්නේ ඒක.

කෝ පෙන්නන්නකෝ

කාමිනි ඩෙනිම ගැලෙව්වා .රතු පාට ජංගියක් එයා ඇදලා හිටියේ.

අනේ හරි ලස්සනයි ඔයා නම්.ඇගේ මවිල් නෑ නේ.

ඔව් මම ෂේව් කරනවා.

ගල් දෙක නම් මරු බබෝ

ඔයා ආසද

ඔව් මම ආසයි ඒවා අත ගාන්න.කිස් කරන්න.

ගල් කපන්නේ නැද්ද

කපන්න නම් ආසයි.ඔයා කැමතිද

ඔව් අනේ.කාලෙකින් සැපයක් නෑ මට.

අද හවස අපි දෙන්න සතුටු වෙමුද?

හා මම කැමතියි.ඔයාගේ පොල්ල ලොකුද

හම් ඔයාම බලාගන්නකෝ

එහෙම කියලා අංකල් සිප් එක ඇරලා පොල්ල එලියට දැම්මා.ඒක කලු එකක්.නූල නම් කැඩිලා.අගල් 5 1/2 විතර දිගයි.

ආසද

ඔව් අනේ.

එහෙනම් ඔයා සාරිය ඇදගන්නකෝ.තනියෙම අදින්න පුලු වන් නේද

අපෝ ඔව්.මම ආසම සාරි අදින්න නේ.

හා හා එහෙනම් මම එලියට යනවා.

කාමිනී සාරිය ඇදලා.විග් එකකුත් දාගෙන .මේකප් එකකුත් දැම්මා.ඊට පස්සේ කාමරයෙන් එලියට ආවා.

අංකල් කාමිනීව දැකලා පුදුම වෙලා වගේ බලාගෙන හිටියා.

මොකද අනේ.

අම්මෝ ඔයා මාර හැඩයි නේ

එහෙම තමයි මම.ආසද මට

ඔව් අනේ.මට හිතෙනවා ඔයා මගේ වයිෆ් කරගන්න.

ඇත්තමද

ඔව් .මම තාම බැදලා නෑ.

එහෙනම් ඔයා මාව වයිෆ් වගේ තියාගන්න.

ඔව් මම ආසයි ඒකට.ඔයා හැමදාම කඩේ වැඩට එනවා නම් මම ආසයි පැටියෝ

මාව හොඳට සතුටු කලොත් හැමදාම එනවා.

කොහොමහරි එදා දවස ගෙවිලා ගියා.අංකල්,කාමිනීයි හවස් වරුවේ කඩේ තනි වුනා.එදා එයාල හොඳට සතුටු වුනා.ගල් කපලා,පුකේ ඇරලා හොඳ සැපක් දුන්නා කාමිනීට.එදා ඉදලා හැමදාම කාමිනී කඩේ වැඩට එනවා.හවස් වරුවේ එයා අංකල්ගේ වයිෆ් වෙනවා.අවුරුදු පහක් විතර ගෙවිලා ගියාට පස්සේ කාමිනී අංකල්ගේ ගෙදර පදිංචියට ආවා.දැන් එයා බොරු කොණ්ඩ දාන්නේ නෑ.කොන්ඩේ දිගට වවලා ඉන්නේ.හෝමෝන ගත්ත නිසා තන් දෙකත් හැදිලා.දැන් ටිකෙන් ටික අර පිරිමි පෙනුම නැති වෙලා යනවා.කාලයත් එක්ක අංකල් කාමිනීට හුගක් ලං වුනා.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...