Thursday, April 15, 2021

බස් එකේදී හමුවූ කොල්ලා

 දවසක් කපිල රත්නපුරේ යන්න අවිස්සාවේල්ල රත්නපුර බස් එකකට නැග්ගා.බස් එකේ තිබුණේ උස සීට්.එවෙලේ සෙනගත් හුගක් අඩුයි.ඕනේ නම් 10 දෙනෙක් ඉන්න ඇති සෙනග.ඉන් වැඩි හරියක් ගෑණු.උන් ඔක්කොම හිටියේ ඉස්සරහ සීට් වල.පිටිපස්සේ සීට් එකේ කවුරුත් නැති හින්දා ඒකට යන්න කියලා හැරුණම තමයි කපිල දැක්කේ අයිනෙම කොල්ලෙක් ඉන්නවා කියලා.ඌ කෙට්ටු එකෙක්.ගෑණු ලුක් එකක් ඌට තිබුණේ.කපිල සීට් එකේ මැදින් වාඩි වුනා විතරයි කොන්දා ඇවිත් ටිකට් එකක් දීලා ඉස්සරහට ගියා.වැඩි වෙලා ගියේ මහා වැස්සක් පටන් ගත්තා.

අර කොල්ල ටික වෙලාවක ඉදලා තමන් දිහා අමුතු විදියට බලන බව කපිලට තේරුණා.කපිල එක පාරට ඌ දිහා බැලුවා.ඌ ඔලුවෙන් තමන් ලගට එන්න කියලා කපිලට කතා කලා.කපිල ඇයි කියලා ඇහුවා.දැන ගන්න ඕනේ නම් එන්න කෝ කියලා අරූ කියපි.කපිල හෙමින් සැරේ ඌ ගාවට කිට්ටු කලා.අයියා කොහෙද,මම කොහේ වුනාම තමුසෙට මොකද? ආ මෙයාගේ සැර.. ඒක නෙමෙයි මොකද උඹ නිකම් ගෑනි වගේ ඉන්නේ? ඇයි ආස නැද්ද අපෝ පොන්නයෙක්ද කොහෙද හිහ් පොන්නයාගේ සයිස් බලන්න ආසද? අහ් ..

කපිලත් වට පිට බැලුවා දෙන්නගේ කතාව කාටවත් ඇහුනද කියලා බලන්න.ඇයි අයියේ මොකද බයද? අපෝ නෑ. එහෙනම් උත්තරයක් දෙන්න. පොන්නයගේ සයිස් බලන්න ඕනේ. හා පෙන්නපන් බලන්න.

ඒත් එක්කම බස් එකට කට්ටියක් නැග්ගා.උන් ටික පිටි පස්සේ සීට් එකට ඉස්සරහ එකේ ඉද ගත්තේ.අරූ කපිලව ඌ ලගට ඇද ගත්තා.

දැන් නම් අපිට මෙතන ඉස්සර වගේ කතා කරන්න බෑ කියලා ඌ රහසෙන් කපිලට කිව්වා.ඔයා කැමති නම් මගේ ප්ලේස් එකට යමු. ඒ මොකටද ඇයි අනේ ඔයා ආස නැද්ද මගේ එක බලන්න. වැඩක් නෑ මම දැකලා නැති දෙයක් ඈ ඕක. ආ එහෙමද එහෙනම් මම ඔයාට සැපක් දෙන්නම්. කීයක් ගන්නවද? සල්ලි එපා රත්තරන්,මාව සතුටු කලාම හොඳටම ඇති. උඹ බොටම්ද නෑ අයියේ. එහෙනම්? මම ටොප් බොටම් දෙක කරනවා.

හරි කොහෙද ප්ලේස්? කුරුවිට. ගෙදරද? නෑ මගේ බෝඩිම හම් මම එන්නම්.

ඊට පස්සේ ඌ කපිලගේ අතින් අල්ලගෙන උගේ කලිසම උඩින් තිබ්බා.දැන් ඉතින් අත ගන්න අනේ.කපිලත් කලිසම අත ගාන්න පටන් ගත්තා.මෙන්න උගේ බාව නැගගෙන එනවා.ආසද බලන්න ? දැන්? ඔව්. කවුරුහරි දකියි. නෑ එහෙම වෙන්නේ නෑ.

එහෙම කියලා ඌ සිප් එක ඇරලා පොල්ල ජංගියෙන් න් පන්නලා උඩට ගත්තා.අම්මෝ මේකේ දිග කියලා කපිලට කිය වුනා. ඒකනේ කිව්වේ .ආසද උරන්න. අපෝ දැන් බෑ.ඒක නෙමෙයි ඇයි ඔයා ජංගි අදින්නේ?මම සීඩී කරනවා අනේ.ආසද සීඩී කෙනෙකුට කියලා පුකේ ඇරගන්න. ආහ්..මට පුකේ අරින්න උබ. ඔව් ඇයි? මම ආස නෑ. ඇයි අනේ. ඇයි කියන්නේ මම ටොප් නේ. අපෝ එහෙනම් වැඩක් නෑ.

එහෙම කියලා ඌ කුරුවිටදී බස් එකෙන් බැහැලා ගියා.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...