Saturday, May 8, 2021

අකිල සමග පළමුවරට

 ජනවාරි මාසේ ෆන් එකක් ගත්තට පස්සේ මාස ගානකින් කිසිම ආතල් එකක් නැතුව හිටියේ.බුකියෙන් ගැලපෙන කෙනෙක් ලැබුණෙත් නෑ.ලංකාලව් ඩොට් කොම් එකේ ඇඩ් එකක් වත් දාලා බලන්න කියලා හිතුනා.ඇඩ් එක දාලා පැයක් දෙකක් යද්දී කෝල් එන්න පටන් ගත්තා.ඒත් ඔක්කොම වගේ කොළඹ,නුවර වගේ දුර පලාත්වල අය.උදේ වරුවේ ආපු කෝල් එකකට අන්සර් කලාම,කතා කලේ මල්ලි කෙනෙක්.මිනිහා අල්ලපු ගමේ යාලුවෙක්ගේ ගෙදර ඇවිත්.යාලුවගේ ගෙදර කවුරුත් නැති නිසා මට එන්න කිව්වා.මාත් ඉතින් කියපු හැටියෙම ගියා.තැන හොයා ගන්න එක නම් ලේසි වුනේ නෑ.

අන්තිමට කොහොම හරි ගෙදර හොයා ගත්තා.ගේ කපාරු කලා නෑ.මම එනකොට කොල්ලා ගෙදර කුස්සිය පැත්තට වෙන්න තියෙන කාමරයක ඇදේ ඉන්නවා ඉදගෙන කරුවලේ.පොරට සැරේ සැරේ කෝල් එනවා.මම එතෙන්ට ආවාම ,කිව්වා ඇඳුම් සේරම ගලවන්න කියලා.ජොකා ඉතුරු වෙන්න ඔක්කොම ගලවලා දැම්මා.පයින් ඇවිත්ම මගේ ඇගෙන් දාඩිය පෙරනවා.ගිහින් ඇග ටිකක් හෝදගෙන එන්න කියලා කොල්ලා කිව්වා.මාත් ජොකා පිටින් එලියට ගිහින් ඇග පත හෝද ගත්තා.වටේ ගෙවල් තිබුණේ නැති නිසා හෙලුවෙන් හිටියත් අවුලක් නෑ.ආයෙත් ඇතුලට ආවාම මගේ ජොකා ගලවන්න කිව්වා.

ජොකා ගලවලා ඇදේ ඇල වෙන්න කියලා මිනිහා නැමිලා පොල්ල අතට අරන් උරන්න ගත්තා.ෆෝන් එකේ එලියෙන් පොල්ල බලලා.ටොපා නම් නියමයි කිව්වා.කොල්ලා කලින් හොඳට උරලා පුරුදු එකෙක් වගේ උරනවා.සතියක් විතර මම අතේ නොගහ හිටිය නිසා බඩු ලෝඩ් එකක්ම ස්ටොක් වෙලා තිබ්බේ.මිනිහා ඇහුවා දවස් කීයක බඩු තියෙනවද කියලා.මම කිව්වා සතියක වගේ කියලා.අගල් 5 1/2 විතර දිග මගේ පොල්ල සමහර වෙලාවට කොල්ලා සම්පුර්ණයෙන්ම කට ඇතුලටම ගන්නවා පෙනුනා.එහෙම උරන ගමන් මගේ පැත්තට පස්ස පැත්ත හැරෙව්වා.සරම කඩලා දාලා මාත් කොල්ලගේ ටොපා ලෙව කාලා උරන්න ගත්තා.උරන ගමන් මම මිනිහගේ පුකටත් ඇගිල්ල දැම්මා.ඒ අතරේ කෙල ඇගිලිවලට අරන් කොල්ලා පුකේ හිලේ ගාගන්නවා.ටික වෙලාවක් යද්දී මට බඩු යන්න පටන් ගත්තා.බඩු අහක යන්න නොදී සේරම කොල්ලා බිව්වා.ඉන්පස්සේ මගේ පැත්තට හැරිලා දෙකට නැමිලා ඇදේ වියල අල්ල ගෙන ඉන්නවා.එතකොටයි මට තේරුණේ මිනිහාට ඇර ගන්න ඕනේ වෙලා කියලා.මාත් නැගිටලා ඇවිත් පොල්ල එකපාර තියලා තද කලා.ගානක්වත් නැතුව බැස්සා.පලවෙනි වතාවට කොල්ලෙකුට පුකේ ඇරියේ එදා තමයි මම.කොච්චර වේගෙන් ගැහුවත් කොල්ලට ගානක් වත් නෑ.ඇහුවාම කිව්වේ හිලට අගල් 7 වගේ එකක් බස්සලා තියෙනවා කියලා.කොහොම හරි විනාඩි 10 වගේ මම පුකේ ඇරියා.කොල්ලා අහනවා බඩු යන්න එනවද කියලා.ඒත් මට නම් ගානක් වත් නෑ.එකපාරක් ගියානේ.කොල්ලා කියනවා ඔයා නම් මාරයි,එකපාරක් බඩු ගිහිනුත් ඔයා නියමෙට ෆක් කරනවා නේ කියලා.මිනිහා කියනවා ආයේ ඇඩ් දානකොට 50/50 නොදා ටොප් කියලා දාන්නලු.කොහොම හරි කොච්චර ගැහුවත් මට ආයේ බඩු ගියේ නෑ,පොල්ල නම් බැස්සේ නෑ.කොල්ල කියන නිසාම පොල්ල එලියට අරන් මිනිහගේ බඩ උඩට බඩු ටික යැව්වා අතේ ගහලා.ඒ අතරේ මිනිහාගේ පොල්ලෙනුත් බඩු යනවා.දැන් ගිහින් ඇගපත හෝදගෙන එන්න කියල කොල්ලා කිව්වා.ආපහු එද්දී මිනිහා සරම අදිනවා.ඇගේ යවපු බඩු පේන්නවත් නෑ.

යන්න කලින් කොල්ලා කිව්වා ලොකු පොල්ලක් තියෙන කෙනෙක් සෙට් කරලා දෙන්න කියලා.නයිට් ඉන්න ප්ලේස් තියෙනවාලු පොරට දෙහිඕවිට.කොල්ලට වයස 27.කලු කෙට්ටු පොරක්.සුපිරියට උරනවා.පුකත් බෝර් කරලා ලොකු සයිස් පොල්ලක් තමයි ගැලපෙන්නේ.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...