Tuesday, May 11, 2021

අංජලී ක්‍රොසී සහ සුමේධ

 අංජලී ක්‍රොසී උදේ නැගිටලා කුස්සියට ගියා.කුස්සියේ දොරෙන් හිරු රැස් ගලාගෙන එනවා.ඒ හිරු රැස්වල උණුසුම විදගන්න එයා උලුවස්සට හේත්තු වෙලා එළිය බලාගෙන හිටියා.අංජලී ඇදලා හිටිය දුහුල් ලා නිල් පාට නයිටිය හරහා හිරු එළිය විනිවිද යනවා.දැන් එයාගේ නිරුවත් ශරීරය හරියට වීදුරුවක් ඇතුලින් විනිවිද පේනවා වගේ දර්ශනය වෙනවා.අංජලීගේ කාලවර්ණ ශරීරය ,වටකුරු විශාල තට්ටම් දෙක,තව නිදාගෙන ඉන්නේ එයාගේ අගල් 7 විතර දිග සිහින් ජුන්ඩාව දකින කෙනෙකුට මේ ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසර් ගෙන් සතුටුවෙන්න ඇත්නම් කියලා නොහිතෙනවා නම් තමයි පුදුම.

අංජලී කළු වුනාට එයාට තියෙන්නේ පිරිමි-ගැහැණු මිශ්‍ර ශරීරයක්.හරියටම කියනවා නම් පිරිමියෙක් වගේ මස් පිඩු තියෙන මළල ක්‍රීඩිකාවකට සමානයි.කලවා,උඩු බාහු වල මස්ගොබ් පිරිලා.ඒත් ඉගටිය,තට්ටම් ගෑනියෙක්ගේ වගේ ලස්සන හැඩයක් තියෙනවා.බඩක් ඇත්තෙම නෑ.පපුව පයෝධර පිරිමියෙකුට වඩා වැඩුණු ගතියක් තියෙන්නේ.නීග්‍රෝ ජාතියෙකයෙක්ගේ වගේ ඇගේ රෝම ඇත්තෙම නෑ.ජුන්ඩාව වටේ හොඳට ෂේව් කරලා.

ඊයේ රෑ අංජලී එක්ක සතුටු වෙලා මහන්සියටම සුමේධට ඇදේ හොඳටම නින්ද ගිහින් ඉදලා උදේ 8 වගේ ඇහැරුණා.සුමේධ ඇහැරුණ ගමන් හෙව්වේ අංජලීව.එයා කුස්සියට යද්දී දැක්ක දර්ශනයෙන් බැහැලා තිබුණ ජුන්ඩාව ට පණක් ලැබිලා වගේ නැග්ගා.සුමේධ හිටියේ හෙලුවෙන්,එයා අංජලීගේ නිරුවත දුහුල් නයිටිය ඇතුලෙන් දැකලා පුදුමයට පත් වුනා.ඒ වෙලාවේ සුමේධට ඇතිවුන හැඟිම තමයි අංජලීව හැමදාටම මගේ කර ගන්න තිබුණා නම් කියලා.

පැටියෝ ඔයා නම් මාරයි.ඔයා මගේ උදේම මගේ හැඟීම් ඇවිස්සුවා.

ආ..ඩාලින් ඔයා නැගිට්ටද?

ඔයා ඔහොමම මේ පැත්ත හැරිලා හිට ගන්නකෝ..

ඇයි ඒ..

මම ටක් ගාලා ගිහින් කැමරා එක අරන් එන්නම්.

එහෙම කියලා සුමේධ කාමරයට ගිහින් කැමරා එක අරන් ආවා.සුමේධ කියන්නේ ඡායාරූප ශිල්පියෙක්.එයා ටිකක් ගෑණු ටයිප් පොරක්.ඒ කියන්නේ ඇවිදින්නේ කතා බහ කරන්නේ ටිකක් අමුතු ලීලාවකින්.හරියට අර සැලූන් වල ඉන්න ඩයල් වගේ.සුමේධ හුගක් ආසයි අංජලී වගේ ගෑණු ඇඳුම් අදින පිරිමින්ට..සුමේධ කාලයක ඉදලා අංජලීව දන්නවා.දෙන්නාගේ සම්බන්ධය පටන් ගන්නේ ෆේස් බුක් එකෙන්.අංජලීගේ ෆෝටෝස් දැකලා සුමේධ එයාට වශී වෙනවා.පස්සේ සුමේධ අංජලීට නොමිලේම පෝටෝ ෂූට් එකකට ආරාධනා කරනවා.ඒ දවස අවසන් වෙන්නේ සුමේධ පළමු වතාවට ක්‍රොසී කෙනෙක් එක්ක ලිංගිකව හැසිරිලා.සුමේධ වඩාත්ම කැමති අංජලී ඉස්සරහ බොටම් වෙන්න.මොකද අංජලී හුගක් හැඩි දැඩි ඇගක් තියෙන කෙනෙක් වගේම එයාගේ ජුන්ඩාවත් ආකර්ශනීයයි.සුමේධ එක්ක ඉන්න කලින් අංජලී කවදාවත් පිරිමියෙක් එක්ක නිදි වැදිලා නෑ.ඉතින් ඒ දවසින් පස්සේ දෙන්නා හුගක් ලංවුනා.අංජලී ඉන්නේ එයාගෙම ගෙදරක තනියෙම.සුමේධ පුලුවන් වෙලාවට අංජලී මුණ ගැහෙන්න එනවා.සුමේධ විවාහකයෙක් නොවන නිසා දෙන්නට කැමති විදියට කැමති දෙයක් කරන්න නිදහසත් තියෙනවා.

සුමේධ කැමරාව අරන් ඇවිත් අංජලීව මොඩල් කෙනෙක් ඉන්නවා වගේ එක එක ඉරියව්වල තියලා පෝටෝස් ගත්තා.

බබා අපි මේ ටික නෙට් එකේ දාමු.මේවා විකුණලා ඔයාට අමතර ගාණක් හොයාගන්නත් පුලුවන්.

ඒ කොහොමද අනේ..

අයියෝ පැටියෝ ඔයා ඒක දන්නේ නැද්ද?

අනේ නෑ රත්තරන්..ඔයා වගේ ස්මාට් නෑ මම.

හරි මම ඔයාට කියලා දෙන්නම්


උම්මා ආදරෙයි මම ඔයාට ගොඩාක්..එහෙම කියලා අංජලී සුමේධව සිප ගත්තා.

බලන්න ඔයාගේ මල්ලි පැටියා මාව දැකලා ඇහැරිලා නේද..ඉන්න මම එයාව නාවන්න.

අංජලී සුමේධගේ අතින් අල්ලගෙන සාලෙට අරන් ගිහින්.සැටියේ ඉදගෙන සුමේධගේ ජුන්ඩාව ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.සුමේධා ආදරයෙන් අංජලීගේ ඔලුව අත ගෑවා.

අංජි මට අද හිතුනා ඔයාව මගේම කර ගන්න පුලුවන් වුනා නම් කියලා.

ඉතින් අනේ මම ඔයාගේ තමයි.

එහෙම නෙමෙයි මට ඔයාව මැරි කරන්න තිබ්බා නම් ,ඔයා ඇත්තටම මගේ වෙනවා නේ.

ඔයා දන්නවා නේ බබා අපේ රටේ ඒකට ඉඩක් නෑ කියලා.කමක් නෑ රත්තරන් ඔයා මේ ඉන්නවා වගේ මාත් එක්ක ඉන්න හැමදාම.ඔයා ඉන්නවා නේද?

ඔව්.ඔයා තමයි මගේ ජීවිතේ දැන්.ඔයාගෙන් ලැබෙන සතුට වෙන කාටවත් දෙන්න බෑ,ඔයාගේ ආදරේ මට දැනෙනවා.

ඔය ගැන වැඩිය හිතන්න එපා පැටියෝ ,මම ඔයාගේ සිඩී වයිෆ් වගේ ඉන්නවා නේ හැමදාම.

අංජි අපි දවසක නුවර එළියේ ට්‍රිප් එකක් යමු දවස 2ක් වගේ.

අනේ නියමයි නේ.මම එහේ ගිහිල්ලම නෑ සුදූ.ඔයා හරි හොඳයි.උම්මා.

මට 10 වෙද්දී ටවුන් එකේ ඉන්න වෙනවා පැටියෝ.මම දැන් ලැස්ති වෙන්න ඕනේ.

ඉන්න මම ඔයාට කන්න මොනවා හරි හදන්නම්.

එපා.දැන් පරක්කු වෙනවා.

එහෙනම් ටී එකක් වත් බීලා යන්න බබා.උදේට නොකා ඉන්න හොඳ නෑ.

හරි ඔයා හදන්නකෝ.මම වොෂ් එකක් දාගෙන එන්නම්.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...