Friday, May 21, 2021

ඉස්කෝලේ කොලු ෆන්

 හේමාල් ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසින් පටන් ගත්තේ සාමාන්‍ය පෙළ කරන කාලේ.මිනිහා ඉස්කෝලට ඇදන් ගියෙත් ජංගි.මේ ඇඳුම් හුගක් ඒවා ගමේ ගෑනුන්ගෙන් උස්සපුවා.හේමාල්ගේ අවාසනාවට දවසක් ජංගිය ඇදන් ගිය වෙලාවක ගණිතය උගන්වන්න හිටියේ අජිත් සර්ට මාට්ටු වෙනවා.දවසක් ස්ටාෆ් රූම් එක අස් කරගන්න හේමාල්ගේ පන්තියේ කොල්ලන්ට අජිත් සර් කතා කලා.වැඩේ ඉවර වුනාට පස්සේ කොල්ලෝ ඔක්කොම වගේ ගියා.හේමාල් යන්න හදද්දී සර් පොඩි වැඩක් තියෙනවා එක ලමයෙක් ඉන්න පොඩ්ඩක් කියලා කිව්වා.අන්තිමට පිටවුනේ හේමාල් නිසා මිනිහා ආපහු ඇරිලා ආවා.

මෙන්න මේ පයිල් ටික මට දෙනවද මම පුටුව උඩට නැග්ගම කියලා සර් ෆයිල් ටිකක් පෙන්නුවා.සර් දැන් පුටුව උඩ.හේමාල් නැවිලා ෆයිල් ටික අරන් සර්ට දෙනවා.එහෙම කරද්දී හේමාල් යටට ඇදලා හිටිය ජංගියේ කොනක් සර් දැක්කා.මිනිහා ඒකට පුදුම වුනා.වැඩේ ඉවර වුනාට පස්සේ අජිත් සර් කිව්වා හේමාල්ට හවස මාව හම්බ වෙලා යන්න කියලා.

හේමාල්ට දැන් හරි ප්‍රශ්නයක් මේක.ඉස්කෝලේ ඉවර වුනාට පස්සේ හේමාල් එක්ක සර් ටොයිලට් එක දිහාවට ගියා.ඒක ස්ටාෆ් එකේ කට්ටිය කලින් පාවිච්චි කරපු ටොයිලට් එකක්.

යනවා ඇතුලට...

ඇයි සර් මේ..

කියන දේ අහලා යනවා..

අනේ සර් ...


අජිත් බලෙන්ම වගේ හේමාල්ව ටොයිලට් එක ඇතුලට දාලා මිනිහත් ඇතුලට ගිහින් දොර ලොක් කල.

ගලවනවා කලිසම

බෑ මට බෑ

ගලවන්න කිව්වේ...

බෑ සර්..

නැත්නම්තමුසේ රහස හැමකෙනාටම කියනවා මම

අනේ සර් මම වරදක් කරලා නෑ

එහෙනම් කලිසම පාත් කරනවා

මට බෑ

සර් බලෙන්ම හේමාල්ගේ කලිසම ගැලෙව්වා.හේමාල් අත් දෙකෙන් හෙලුව වහ ගන්න උත්සාහ කලා.

ආ ඔය තියෙන්නේ උඹේ රහස

මම මේක හැමෝටම කියනවා.

එහෙනම් කියලා සර් පෝන් එකෙන් පෝටෝස් දෙක තුනක් ගත්තා.

අජිත් දොර ඇරගෙන එලියට ගියා.හේමාල්ට ඇඩිලා.ත්වම ඇතුලේ.
ටික වෙලාවකින් හේමාල් එලියට ආවා.

අජිත් සර් ටිකක් ඈතින් හිටියේ.මිනිහා ගත්ත පෝටෝස් බලනවා.

හේමාල් සර් ගාවට ආවා.

අනේ සර් ..

ඇයි?

අනේ ඕව කාටවත් දෙන්න එපා.

ඇයි මොකක් කරන්නද?

මට මේ ඉස්කෝලේ එන්න බැරි වෙයි එහෙම කලොත්.

ඇයි තමුසේ එහෙනම් මෙහෙම හැසිරෙන්නේ?

ඒක සර්ට තේරෙන්නේ නෑ සර්.

අනේ මේ තමුසේ මට බබා ටෝක්ස් දෙන්න එපා.

නෑ සර් සර්ට මගේ හැඟීම් තේරෙන්නේ නෑ.

යකෝ මූ..උඹ ගෑණු ඇඳුම් අදිනවා මදිවට පොර ටෝක්ස් දෙන්නත් දන්නවා නේ.හිටපන් මම උඹේ ගනන් බස්සන්න.

අනේ සර් එහෙම කරන්න ඒපා


හේමාල් අජිත්ගේ ඇගේ එල්ලිලා බැගෑපත් වුනා.

හරි මම මේක නොකර හිටියොත් මට මොනවද ලැබෙන්නේ?

සර් කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්.

එහෙනම් උඹ මට උඹේ රහස ගැන කියපන්.හැමදේම කියපන්.

මෙතන ඒවා කියන්න බෑනේ සර්.

එහෙනම් කොහෙද?

මම දන්නේ නෑ..

එහෙනම් උඹ වරෙන් අපේ ගෙදර.

ගෙදර?

ඔව්..මම විතරයි ගෙදර ඉන්නේ.

හා ...කවද්ද එන්න ඕනේ.

ලබන සතියේ නිවාඩු දවසේ.

හා ...

හේමාල්ට මොකද වුනේ? ඊළග කොටසින් බලමු.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...