Monday, May 3, 2021

වසන්තගේ හිල

 වසන්ත මට හම්බ වුනේ බුකියෙන්.මිනිහා පදිංචි වෙලා හිටියෙත් ටවුන් එක කිට්ටුව.පොරට වයස 20ක් .මම මිනිහට වඩා අවුරුදු 8ක් වැඩිමල්.හැබැයි දෙන්නම ටිකක් මහතයි.වසන්ත මට වඩා මිටියි.ඇගේ මවිල් එහෙමත් තිබුණේ නෑ වැඩිය දෙන්නගෙම.දවසක් දෙකක් චැට් කරලා අපි දිනයක් දාගත්තා මීට් වෙන්න.වසන්ත කලින් කොල්ලෝ ගහලා තිබුණේ නෑ.ඒ නිසා වැඩේ ලේසි වුනේ නෑ.මිනිහගේ ගෙදර දවල් වරුවේ ෆී.ඒ නිසා අපි දවල් මීට් වෙන්න තීරණය කලා.

කියපු විදිය දාගත්ත දිනයේ දෙන්නා මීට් වුනා ටවුන් එකේදී.වසන්තගේ ගෙදර එච්චර ලොකු එකක් නෙමෙයි.වටේ එච්චර ගෙවල් තිබුණෙත් නෑ.මුලින්ම අපි බාත් රූම් ගියා.වසන්ත මුලින්ම බොක දාලා ආවා.ඊට පස්සේ මම ගියා.ඉන්පස්සේ දෙන්නම ඇග හෝදගත්තා.මම වසන්තගේ හිලට ඇගිල්ල දාලා හොඳට ෆක් කරලා හේදුවා.දිව හිලට දාලා ලෙව කාලා සුපිරිම සැපක් දුන්නා කොල්ලට.වසන්තත් මාව ෆලෝ කලා.මගේ හිලටත් කොල්ලා දිව දාලා ලෙව කෑවා.ඒ වෙලාවේ වසන්න පොල්ල හිලට දාන්න ට්‍රයි කලා.ඒත් බැරි වුනා.මම කිව්වා ඇදට ගිහින් දාමු කියලා.නාන ගමන් දෙන්න බදාගෙන ලෙව කාගෙන හොඳට සැප ගත්තා.වසන්ත හුගක්ම ආස මගේ තන් දෙක උරන්න.මගේ කලු පොල්ලටත් කොල්ල පිස්සු වැටිලා හිටියේ.ඇග පිහදාගෙන ඇද ආපු ගමන් මාව ඇදේ පෙරලගෙන පොල්ල උරන්න ගත්තා.දෙන්නටම සැප එන්නත් එක්ක වසන්තව 69 ඉරිව්වට තියලා දෙන්නට දෙන්න උරා ගත්තා.වසන්තගේ පොල්ල මගේ එකට වඩා කොටයි.ඒ නිසා මට ලේසියෙන් කට ඇතුලටම ඔබා ගන්න පුලුවන් උනා.වසන්තගේ පොල්ල උරන ගමන් මම හිලටත් සැප දුන්නා.කොල පාරක් ගහලා හිලට ඇගිල්ල දදා ෆක් එකක් දුන්නම වසන්තට කෙදිරි ගෑවෙනවා.මිනිහට මගේ හිලට සැප දෙන්න බැරි වුනේ මම ඇදේ වැතිරිලා හිටපු නිසා.

ඉන්පස්සේ වසන්ත මගේ ගල කපන්න ලැස්ති වුනා.ජෙල් එකක් නැති නිසා ගල් දෙක අතරට කෙළ තලියක් දාලා පොල්ල බැස්සුවා .මගේ ඇග දෙපැත්තේ අත දෙක තියාගෙන ගල කපන්න ගත්තා.ගල කපද්දී මිනිහට බඩු ගියා.එහෙමම වසන්ත මගේ ඇග උඩ වැටිලා විනාඩි 5ක් විතර හිටියා.මිනිහව පැත්තකට පෙරලලා මම ඇදෙන් නැගිටලා බෙඩ් ෂීට් එකේ තිබුණ කැරි ටික අයින් කරලා,රෙද්දේ අනික් පැත්ත එලුවා.වසන්ත දැන් පුක උඩදාගෙන ඇද උඩ වැතිරිලා ඉන්නවා.

මිනිහගේ කැමැත්ත පිට මම තට්ටම් දෙක ඈත් කරලා හිල ලෙව කාලා එහෙම් කෙල දාලා හිල පාදගත්තා තට්ටම් දෙපැත්තේ කකුල් දෙක දාලා දන ගහගෙන හෙමින් සීරුවේ පොල්ල බැස්සුවා වසන්තගේ හිලට .වසන්තට නම් හුගක් රිදුනා .වේදනාව ට කෑගැහුනත් එක්ක.ටික වෙලාවක් පොල්ල හිලේම දාගෙන හිටියා මම.මිනිහගේ ඇස්වලින් කඳුලුත් ඇවිත්.පොල්ල උඩට ගන්න ගමන් කාරලා කෙළ පාරක් ගැහුවා හිලට.පොල්ල ආයෙත් ඇතුලට තල්ලු කලා.ඔය විදියට ටික වෙලාවක් යනකම් හෙමින් සැරේ ෆක් කලා.පොල්ල එලියට ගත්තම ගූවලින් නැවිලා.

රෙදි කෑල්ලකින් පොල්ල පිහදාලා බාත් රූම් එකට ගිහින් වසන්තගේ හිලට ටොයිලට් එකේ හැන්ඩ් ෂවර් එක ඇල්ලුවා.ගූ කෑලි ටික එලියට එන්න ගත්තා.හිලට වතුර ගහලා වතුර බේරෙන්න මිනිත්තු 10 විතර කොමඩ් එක උඩ ඉදගෙන ඉන්න කියලා මම දනගහගෙන කොල්ලගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා.මිනිත්තු 10 ගෙවිලා යනවා වත් දැනුනේ නෑ.ආයෙත් දෙන්න එක්ක ඇදට ගියා.වසන්තව මගේ ලගට අරන් කකුල් දෙක කරට අරන්පොල්ල දැම්මා ආයෙත් හිලට.හිල හුගක් තදයි.කෙල දදා තමයි හෙමින් සැරේ ඇරියේ.

වේදනාව නිසා වසන්ත කිව්වා ඇති කියල.ඒ නිසා වැඩේ ඉවර කරන්නත් එක්ක මම ටිකක් හයියෙන් ෆක් කරලා බඩු ටික පුක ඇතුලෙම පිට කලා.බඩු ටික හිලේ හිර කරගෙන වසන්ත කොම්ඩ් එක උඩ ඉදගෙන හෝදගත්තා.

එදායින් පස්සේ හිල ලොකු කරගෙන සැප වැඩි කරගන්න කියලා වසන්ත නිතරම මට කියලා ඇරගන්න ගත්තා.පස්සේ මිනිහා පුකේ ඇරගන්න කොච්චර ඇබ්බැහි වුනාද කියනවා නම්,තව කොල්ලෝ ,අංකල්ලා එක්ක ගෲප් සෙක්ස් පවා කලා.හැබැයි මිනිහා කොන්ඩම් නොදා ගහන්න දුන්නේ මට විතරයි.අදටත් වසන්ත ෆී වෙලාවට මට කතා කරනවා එයාව සතුටු කරන්න එන්න කියලා.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...