Wednesday, November 10, 2021

ඉස්කෝලේ කොලු ෆන්-2


හේමාල් එදා ගෙදර ගියේ හරිම කලකිරීමකින්,මානසිකව වැටිලා.රහස එළිවුනාට පස්සේ කොයි තරම් බය වුනාද කියනවා නම් දිවි නසා ගන්නත් හිතුනා.ඒත් වෙන දේකට මුණ දෙනව කියලා පහුවදා ඉස්කෝලේ ගියා.

හැබැයි අජිත් සර් කිසිදෙයක් නොවුන ගානට පාඩම් ටික කරගෙන ගියා ඒ සතිය ඉවර වෙනකල්.සිකුරාදා ඉස්කෝලේ ඇරුන ගමන් සර් හේමාල් ව මුණ ගැහුනා ටවුන් එකේදී.

මතකනේ මම කියපුදේ?

මොකක්ද සර්?

පොරොන්දුව?

ආ ඔව් .හෙට මම කොහෙටද එන්න ඕනේ.

තමුසේ ටවුන් එකට එනවා.මම බයික් එකෙන් එන්නේ.ඇවිත් මට කෝල් එකක් දෙනවා.උදේ 10 වෙනකොට එනවා හරිද.

හරි සර්..

බොරු කරලා තිබ්බොත් දන්නවා නේ වෙන දේ?

නෑ නෑ මම අනිවාර්යෙන්ම එනවා.

ඉතින් පහුවදා හේමල් 10 වෙද්දී ටවුන් එකට ආවා.කෝල් එකක් දුන්නම සර් බයික් එකෙන් ආවා හේමාල් හිටිය තැනට.හේමාල්වත් දාගෙන කි.මී. 10 විතර දුර ගිහින් අතුරු පාරකින් දාලා තවත් කි.මී. දුර ගියාට පස්සේ තමයි සර්ගේ ගෙදර තිබ්බේ.එහේ ගෙවල් හුගක් ඈතින් වගෙ තිබ්බේ.තාප්ප එහෙම ගහලත් නෑ.ඒත් ගෙදර වටේ හරි අදුරුයි.ගස් කොළන් පිරිලා.ගෙදරට යන පාරේ කාලෙකින් කවුරුත් ගිහින් නැති ගානයි.යන්තම් බයික් එකට යන්න අඩි පාරක් තිබ්බේ.ගෙදර භාගෙට හදලා තිබ්බේ.

සර් බයික් එක ගෙට අල්ලා හදලා තිබ්බ මඩුවට දැම්මා.ඊට පස්සේ කුස්සිය පැත්තෙන් ගෙට ගිහින් ඉස්සරහ දොර ඇරගෙන එලියට ආවා.

එන්න ඇතුලට...

සර් විතරද මේ ගෙදර ඉන්නේ?

ඔව් ඔව් ..බය නොවී එනවා.

හේමාල් සෙරෙප්පු දෙක ගලවලා තියලා ගෙට ඇතුල් වුනා.ටයිල් අල්ලලා ඇතුල නම් සුපිරියට තියෙනවා.ඒත් පිටින් බැලුවම එහෙම පෙනුමක් නෑ,කපරාරු කලත් නෑ පිට බිත්ති.

එහෙනම් මම ඇදුම් මාරු කරගෙන එන්නම්..

හා හොඳයි සර්.

එහෙම කියලා සර් කාමරයට ගියා.ටික වෙලාවකින් සර් හේමාල්ට කාමරයට එන්න කිව්වා..

හේමාල් කාමරයට ගියාම පුදුම වුනා.ඇද උඩ එක එක ජාතියේ ගෑණු ඇදුම්...බ්‍රෙසියර්,යට සායවල්,පාට පාට ජංගි,නයිටි,ගවුම් සාරි...

මොකද පුදුම වෙලා..

නෑ..සර්ට කෙහෙන්ද මේ ඇදුම්?

මේවා මගේ ඒවා...

සර්ගේ ඒවා?

ඔව් ඔයාට ජීවිතේ රහසක් තියෙනවා වගේම මටත් තියෙනවා.

ඒ කිව්වේ.

මේක තමයි මගේ රහස.

ඒ කියන්නේ සර් මං වගේම කෙනෙක්ද?

අන්න හරි මාත් ඔයා වගේ ක්‍රොසී කෙනෙක්.

හැබැයි මට ටොප් .

අනේ නියමයි නේ.

ආ ...කොල්ලට තියෙන සතුට ආ..

සතුටු නැද්ද සර් අපි දෙන්නම එක වගේ...එහෙම කෙනෙක් හම්බ වෙන එකත් කොයිතරම් දෙයක්ද?

ඔව්..මාත් පුදුම වුනා..ඔය තරම් පොඩි වයසේදී ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසින් කරන කෙනෙක් මට හම්බ වෙයි කියලා මම හිතුවේ නෑ.

සර් මේ ඇදුම් කොහෙන්ද ගත්තේ.

කඩවලින් මිසක් වෙන කොහෙන්ද කොල්ලෝ

ඉතින් සර්...

මම දන්නවා තමුසේ කියන්න යන දේ..මට එහෙම බයක් ලැජ්ජාවක් නෑ..මහරගම ගියාම මම අදුරන කඩේකින් මේවා ගන්නේ.ඒ කඩේ ගෑනු කෙනා මාත් එක්ක ෆිට්..

අනේ ඒක නම් ලොකු දෙයක්..අපිට නම් එහෙම චාන්ස් නෑ.

චාන්ස් නිකන් ලැබෙන්නේ නෑ.මම ගිහින් බය නැතුව ඉල්ලුවා පලවෙනි දවසේ..දෙවනි පාර මම ඇත්තම කිව්වා.ඊට පස්සේ ඒ ඇන්ටි මාව තේරුම් ගත්තා.එයා එක්ක මම දැන් ෆෝන් එකෙනුත් කතා කරනවා ඉදලා හිටලා.ඒ තරම් යාලුයි අපි දැන්.

ඉතින් ඇයි සර් සර්ගේ රහස මට කිව්වේ?

මොකද අපි දෙන්නගේම ආශාවන් සමාන නිසා.

මම ආසයි සර්ගේ යාලුවෙක් වෙන්න.

ඇත්තමද ඔය කියන්නේ?

ඔව් සර්..සර් මට උදව් කරනවද? මට ඔය වගේ ලස්සන සෙක්සි ඇදුම් නෑ..

අයියෝ ...ඔයා කැමති දෙයක් ඇදලා බලන්න.හැබැයි මේවා පිට ගෙනියන්න බෑ.මගේ ගෙදරදි විතරයි ඔන්න.

අනේ තෑන්ක්ස්..මට එහෙම වත් ඇදලා බලන්න චාන්ස් එකක් ලැබෙන එක ලොකු දෙයක්.

ඉතින් කැමති එකක් තෝර ගන්න...

හේමාල් එතන තිබුණ රෝස පාට නයිටි එක අතට ගත්තා..

දැන් ඉතින් ඕක ඇදලා බලන්න.මොකදට ලැජ්ජා වෙන්නේ.මෙතනම අදින්න.

අනේ මට ලැජ්ජයි මෙතන ඇදුම් ගලවන්න.

පිස්සු අනේ ඔයාට නම්..කෝ ඉන්නවා මම ඇඳුම් ටික ගලවන්න.

අනේ එපා...

එපා කියලා බෑ.මගේ ගෙදර මට ඕනේ විදියට ඉන්න ඕනේ..

එහෙම කියලා සර් හේමාල් ලගට ආවා.සර් ඇදේ ඉදගෙන හේමාල්ගේ ඩෙනිම ගැලෙව්වා මුලින්ම.

ආ...ඒ ඩිංගට කොල්ලට නැගලා..කෝ බලන්න මේ පැටියව..

සර් හේමාල්ගේ ජොකා උඩින් අත තියලා ජුන්ඩාව අත ගාන්න පටන් ගත්තා.

අනේ මෙන්න එයා තව ලොකු වෙනවා...

සර් හේමාල්ගේ ජොකාත් පාත් කලා.නැගලා හිර වෙලා තිබ්බ ජුන්ඩාව රබර් බෑන්ඩ් එකක් වගේ ගැස්සිලා දිග ඇරුනා.

ටිකක් ලොකුවට තියෙනවා නේද?.මේකේ සයිස් කීයද කොල්ලෝ?

අගල් 5 විතර ඇති සර්...

තාම මේකෙන් වැඩක් අරන් නැද්ද?

අනේ නෑ,මම ආස බොටම් වෙන්න.

ආ..එහෙමද එහෙනම් අපි දෙන්නට දෙන්නා හොඳට ගැලපෙනවා.

ඔව් නේද සර්..මම ආසයි කාගේ හරි වයිෆ් වගේ ඉන්න..

අම්මෝ මෙයා ගිහින් තියෙන දුරක්.ඉතින් ඔයාට හස්බන්ඩ් කෙනෙක් හම්බ වුනාද?

නෑ ...

ඉතින් කෙනෙක් හොයනවද?

හෙව්වට හම්බ වුනේ නෑ.

ඔයා ආසද මගේ වයිෆ් වෙන්න?

ඔය ඇත්තමට ද සර්..

ඔව් මගේ වස්තුව..

මට සර් එක්ක හැමදාම ඉන්න පුලුවන්ද...

ඔව් ඔයාට කැමති කාලයක් මගේ වයිෆ් වෙලා ඉන්න පුලුවන්...හැබැයි මට ඔයාගෙන් හුගක් සතුවු වෙන්න ඕනේ...

මම කලින් සෙක්ස් කරලා නෑ..

ඉතින් අපි පුරුදු වෙන්නත් එක්ක කරමු අද...ආසද

ඔව් ගොඩක් ආසයි..

එහෙනම්..ඔයා මම කියන විදියට කරන්න ඕනේ හරිද?

හා සර්...

එහෙනම් ඔයා දැන් ටී ෂර්ට් එක ගලවලා ඔය නයිටි එක අදින්න.

සර් එහෙම කියලා ඇදන් හිටිය ඇදුම් ටික ගලවලා දැම්මා.සර්ගේ ඇගේ වැඩිය මවිල් නෑ.සුදුයි.බඩ ටිකක් තියෙනවා..ඒත් උසට හරියන මහතක් තියෙන නිසා හැන්ඩ්සම් පෙනුමක් තියෙන්නේ.පොල්ල නම් කලුම කලුයි.පොල්ල වගේ ෂේව් කරලා...සර් ඇද උඩ තිබ්බ රෝස පාට ජංගියක් අරගෙන අනෙක් ඇදුම් ටික පුටුවක් උඩට දැම්මා.ඊට පස්සේ අර ජංගිය ඇද ගත්තා.

කෝ බලන්න මගේ කෙල්ල...ආ නියම්යි නේ.ඔයාට මේ ඇදුම ගැලපෙනවා.විග් එකක් දැම්මා නම් කෙල්ලෙක්ම තමයි.දැන් ඇද උඩ ඉදගන්නකෝ..

සර් එහෙම කියලා ඇදේ හාන්සි වුනා...

දැන් එන්න මගේ ලග වස්තුව...

හා..මේ එනවා මගේ පැටියෝ..

අන්න එහෙම ටිකක් ආදරණීය විදියට දෙබස් කියන්න ..හරිද. එතකොට තමයි අපේ හැගීම් එලියට එන්නේ....

ඔව් මම එහෙම ආසයි සර්...

හරි එහෙනම් පටන් ගමු..

එන්න මගේ තුරුලට...

මගේ සුදු බෝලේ...

හේමාල් සර්ගේ පපුවට ඔලුව තියාගෙන එක අතකින් ඇග අත ගාන්න වුනා.සර්ගේ තන් පුඩු මිරික මිරික..තොල් වලින් සූප්පු කලා.

ආසද ඒවා උරන්න..

ඔව් ගොඩක් ආසයි...මම මුලු ඇගම ලෙව කන්නද සුදු?

අනේ ඔයා නම් හරිම වල්..හා ලෙව කන්න කෝ රත්තරන්..

හේමල් සර්ගේ ඇග උඩ නැගලා දිවෙන් පපුව බඩ බුරිය දිහා හොඳට ලෙව කෑවා.සර්ගේ ජුන්ඩාව දැන් යකඩක් වගේ කෙලින් වෙලා...

හේමාල් ටික ටික පහලට ගිහින් සර්ගේ ජංගියට උඩින් ජුන්ඩාව ලෙව කන්න වුනා...සර් ජංගිය පාත් කරලා ජුන්ඩාව නිදහස් කලා.හේමාල් පිස්සුවෙන් වගේ ජුන්ඩාවයි,වල්ලයි ලෙව කනවා.සර් කෙදිරි ගානවා.ඒ අතරේ පොල්ලෙන් ජුස් උතුරනවා...හේමාල් ඇගිල්ලෙන් ඒ ජූස් අරන් සර්ට පේන්න කටේ දාලා සෙක්සි විදියට උරනවා.ඉන්පස්සේ සර් නැගිට්ටා.හේමාල් නැට්ටවලා ඇදේ ඉදගන්න කියලා ජුන්ඩාව කටට දුන්නා.ඊට පස්සේ හේමාල්ගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන කට ඇතුලටත් එලියටත් ජුන්ඩාව වේගයෙන් ගෙනියන්න පටන් ගත්තා.එක වෙලාවකට හේමාල්ට හුස් ම ගන්න බැරි වෙන තරමට වේගයෙන් සර් ෆක් කලා.ජුන්ඩාව එලියට ගන්නකොට ජුස් එක්ක කෙල වෑස්සෙනවා ..හේමාල්ගේ කට දෙපැත්තෙන් කෙල වැක්කෙරෙනවා....සර් නැමිලා ඒ කෙල දිවෙන් අරන් ..හේමාල්ගේ තොල් සිප ගන්නවා.හේමාල්ගේ යටි තොල උරා බොනවා.දෙන්නා තොල් දාන ගමන් දිව දාලා සැප ගන්නවා.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...