Friday, November 12, 2021

ෂීමේල් කෙනෙක් එක්ක ගත්ත ආතල් එක- part 2

 
ඇයව දැකීමත් මාව වසඟ කලා.ඇය කොතරම් සුන්දරද කියලා මට විස්තර කරන්න බැහැ.කොහොම වුනත් දොර ගාව මෙහෙම ඉන්න එක ලොකු අවදානම් වැඩක්,මොකද කවුරුහරි අපිව දකින්නත් පුලුවන්.මම ඇයව ගේ ඇතුලට ඇදලා අරන් දොර වහලා ඇගේ අතින් අල්ලගෙන ගේ ඇතුලට එක්කන් ගියා.අර්චනාගේ අත හරිම මෘදුයි.ඇගේ ශරීරයම වගේ හරිම මොළොක්.ඇගේ දත් සුදුම සුදයි.ඇය සිනා සෙද්දී හරිම ලස්සනයි ඒ නිසා,අර්චනා මගේ ගෙදර පුරාවට ඇස් යොමු කරමින් බැලුවා.ඇය පුදුමයෙන් වගේ හිටියේ.'ඔයාගේ ගෙදර හරිම ලස්සනයි' කියලා ඇය කිව්වා.මම ඇයට මගේ අමුත්තන්ගේ කාමරයට එන්න කිව්වා.

අර්චනා මගේ අමුත්තන්ගේ කාමරය දැකලා තවත් පුදුම වුනා.ඇය මගේ සෝපවේ ඉදගත්තා.මම එයාට ටික වෙලාවක් ඉන්න කියලා කුස්සියට ගියා.මම කලින් ගෙනාපු කෑම වගයක් කාමරයට ගෙනවා.ඒවා අර්චනාට දුන්නාම ඇය හුගක් සතුටින් ඒවා කෑවා.ඉන්පස්සේ මම කාමරය පිරිසිදු කලා.ඉන්පස්සේ ඇය මගේ කාමරය වටේම ඇවිදිමින් බිත්තිවල එල්ලා තිබ්බ චිත්‍ර බැලුවා.මම ඇගේ පිටුපසින් ඇවිත් ඇයව තදින් වැලද ගත්තා.අර්චනා මට සිනහවක් පෑවා.ඒකේන් තේරුණා එයා ඒකට ආස බව.මම ඇගේ හැට්ටයට උඩින් පියයුරු තදින් මිරිකුවා.

අර්චනාට තිබුණේ මොළොක්,සිහින් සිරුරක්.ඇය මගේ බෙල්ල අල්ල ගත්තා අත්වලින් ඊට පස්සේ මූණ මගේ දිහාවට හැරෙව්වා.මම ඇගේ රතු වෙලා තිබ්බ කම්මුල් සිප ගත්තා.ඇය ටික ටික මගේ වැඩවලට උදව් වීමත් එක්ක මම අර්චනාගේ මෘදු කම්මුල් නොරිදෙන්න හපා කන්න පටන් ගත්තා.ඉන්පස්සේ ඇය මගේ දෙසට හැරුණා.මම නැවතත් ඇය තදින් වැළද ගත්තා.එවර ඇගේ පියයුරු මගේ පපු ප්‍රදේශයේ තදින් ස්පර්ශ වුන.ම්ම ඇයගේ හිස අල්ලාගෙන ඇගේ ලස්සන තොල් මගේ මුඛයේ හොවාගෙන උරන්න පටන් ගත්තා.මම මගේ දිව ඇයගේ මුඛය තුලට ඇතුල් කලාම අර්චනා මගේ දිව උරන්න ගටන් ගත්තා,ඒකෙන් නම් මම හුගක් සතුටු වුනා.

ඒ අතරතුර මම ඇයගේ හැට්ටයේ බොත්තම් ගලවා තිබ්බේ.හැට්ටය හොඳටම විවෘත වෙලා පියයුරු මගේ පපුවේ වදිමින් තිබුණේ.මම අර්චනාගේ හැට්ටය ගලවලා අයින් කලා.ඉන්පස්සේ ඇයගේ දැඩි තන් පුඩු ඇගිලිවලින් එඹුවා.ඉන්පස්සේ අර්චනාගේ ගෙල කිස් කරන්න පටන් ගත්තා.එවිට මම් ඇගේ පියයුරු දුටුවා.ඒවා පොඩි පියයුරු.තනපුඩු හරිම හැඩයි.මම ඒ තනපුඩු තොල්වලින් උරන්න වුනා,

ඒ වැඩෙන් නම් මට ලොකු සතුටක් ලැබුණා.මම උරමින් හිටියේ ඇත්ත ගැහැණියකගේ තනපුඩු නෙමෙයි කියලාවත් මට ඒ වෙලාවේ අමතක වුනා.ඇයත් මගේ උරාබීමෙන් සතුටු වුනා,ඒ ඇය කෙදිරිලි හඩක් පිට කරපු නිසා.මම ඇගේ පියයුරු අත් දෙකින් එකිනෙක ලන් කරලා එකට තියලා තන පුඩු ලංක කරලාත් උරලා බැලුවා.ඇගේ පියයුරුවල අතරින් පතර කලාතුරකින් රෝම දකින්න පුලුවන්.ඒ නිසා ඇය නියම කෙල්ලෙක්ගේන් වෙනස්.මම ඒ තනපුඩු බොහොම වැරෙන් චූෂණය කලා.එයින් පස්සේ මම ඇයගේ සායේ හුක් එක පැන්නුවා.සාය බිම වැටුනාම ඇය ඇදන් හිටිය රතු පාට පැන්ටිය පෙනුනා.මම ඇගිලි ඉන පටිය ඇතුලට දාලා පැන්ටිය තට්ටම්වලින් පහලට පහත් කලා.

ඇගේ යටි කය දැන් නිරුවත්..ඇගේ යූනික ප්‍රදේශය රෝම විශාල ප්‍රමාණයකින් වැසිලා කලු වලාකුලක් වගේ.ඒ රෝම අතර අගල් 2 1/2 දිග කුඩා ජුන්ඩාවක් එල්ලෙමින් තිබ්බේ.ඒකේ කොන කපලා තිබුණේ නෑ.ජුන්ඩාවේ පෙර සමෙන් ටොපා වැහිලා තිබුණා.ජුන්ඩාව අගලක් විතර විශ්කම්භයක් සහිත වුනා.මම අර්චනාගේ ඉදිරියේ ඉදගෙන හිටියේ ඇගේ කුඩා ජුන්ඩාව දිහා බලමින්.මම ආසා කලා ඒක උරන්න.ඒක හරියට වයස අවුරුදු 8-9ක කොල්ලෙක්ගේ වගේ.මම ජුන්ඩාව අතින් අල්ලා ඒක මිරිකුවා.ජුන්ඩාව තවම අප්‍රාණවත්.මම ඇයට ඇදේ ඉදගෙන කෙලින්ම වැතිරෙන්න කියලා.ඇය ඒ විදියට කලා.ඉන්පස්සේ මම ඇගේ කකුල් උස්සලා ඇදේ කොනට ඇදලා ගත්තා.ඉන්පස්සේ තට්ටම් වලින් ඇදේ කෙලවර ඉන්න විදියට කකුල් බිම තිබ්බා.ඉන්පස්සේ කකුල් එම් හැඩයට ඈත් කලා.

--මතු සම්බන්ධයි----


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...