Friday, November 12, 2021

ෂීමේල් කෙනෙක් එක්ක ගත්ත ආතල් එක--part 3

 
මම බිම ඉදගෙන පහසුවෙන්ම ඇයගේ ජුන්ඩාවට ලංවුනා.මම අර්චනාගේ ලගටම වෙලා ජුන්ඩාව හොඳට බලාගත්තා.ඉන්පස්සේ පෙර සම අකුලලා ලස්සන රෝස පාට ටොපා එලියට ගත්තා.ටොපා නැවුම් ගතියකින් තිබ්බත් ඇතුලේ බැක්ටීරියා ආදිය තියෙන්න පුලුවන් නිසා ටොපාගේ ගෙල වටේ ටිෂූ එකකින් හොඳට පිස දැම්මා.ඊට පස්සේ ඒ කුඩා ජුන්ඩාව මගේ මුඛයේ රුවා ගෙන උරන්න පටන් ගත්තා.ඒ අතරතුර මම ඇගේ පියයුරු එක අතකින් මිරිකුවා.මම ජුන්ඩාව උරන එක නවත්තලා ඇගෙන් ප්‍රශ්නයක් ඇහුවා.

මම:අර්චනා,ඔයා කවදහරි කෙල්ලට හුකලා තියෙනවද?

අර්චනා මෝඩ හිනාවක් දාලා මෙහෙම උත්තරයක් දුන්නා

අර්චනා:ඔව් මහත්තයා.මම මුඩුක්කු කෙල්ලෝ සෑහෙන්න ගානකට හුකලා තියෙනවා.කෙල්ලට හුකන එක මට හරිම ලේසි වැඩක්.මම මුලින්ම කෙල්ලෙක් එක්ක මිත්‍ර වෙනවා.උන් හිතන්නේ මම කෙල්ලෙක් කියලා.ඒ නිසා කවුරුත් මන් ගැන සැක හිතන්නේ නෑ.ඉන්පස්සේ මම උන් එක්ක ආල කතා කියනවා.සිප ගන්නවා...ඊළගට මම කෙල්ලව ඇදට අරන් යනවා..ඒකිගේ හැඟීම් ඇවිස්සෙන විදියට එක එක දේවල් කරනවා. එතකොට උන්ගේ ජුස් එක වෑහෙනවා.ඊට පස්සේ ඉතින් මගේ ජුන්ඩාව උන්ගේ හුත්තට බස්සන එක අමාරු නෑ.මට විරුද්ධ වෙන්න ඒ කෙල්ලන්ට කිසිම ශක්තියක් නෑ.ඒ නිසා උන් මට හුකන්න දීලා ඒක විදගන්නවා.මම අවුරුදු 12-16 කෙල්ලෝ සෑහෙන්න ගානකට හුකලා තියෙනවා.මම මගේ යාලුවන්ට ලේසියෙන් ම හුකන්න තිබ්බා.ඒත් මගේ ජුන්ඩාව පොඩි නිසා මම ඔවුන් එක්ක යන්නේ නෑ.

අර්චනා:ඒත් මම වැඩිය ආස නෑ ඔවුන්ට හුකන්න.ඒකෙන් මට ලොකු සතුටක් ලැබෙන්නේ නෑ.කවුරුහරි මගේ පුකට ජුන්ඩාවක් ඇතුල් කරනවා නම් තමයි මට උපරිම සතුටක් ලැබෙන්නේ.මහත්තයා ,බලන්න මගේ පුකේ හිල තෙත් වෙලා..ඔයාගේ ජුන්ඩාව ඉක්මනට බස්සන්න.මම හුගක් ආසාවෙන් ඉන්නේ ඔයාගේ ජුන්ඩාව මගේ හිලට බස්ස ගන්න.

මම අර්චනාගේ තට්ටම දෙක ඈත් කරලා බැලුවාම තමයි දැක්කේ පුකේ හිල ඇත්තටම තෙත් වෙලා කියලා.මම ඇගිල්ල ගැහුවා හිලට..ඒක තෙල් සහිත ලිස්සා යන දියරයකින් තෙත් වෙලා තිබුණා.

මම නැගිටලා ඇදන් හිටිය සරම කඩලා අහකට දැම්මා.මගේ දැවැන්ත ශිශ්නය දැඩි ලෙස සෘජු වෙලා.ඒක මගේ ජොකා ඇතුලේ නලියනවා.ජොකාගේ ඇතුලෙන් ඒ ජුන්ඩාව පේන්වා.මම මගේ ජොකාත් ගලවලා දැම්මා.ජුන්ඩාව යකඩයක් වගේ දැඩිවෙලා පැද්දෙනවා.අර්චනා මගේ ජුන්ඩාව දැකලා...වාව් ,මහත්තයා.ඔයාගේ ජුන්ඩාව නම් හරිම දිගයි.මහතයි.අද මගේ පුකත් පැලෙයි වගේ.. කියලා කිව්වා.මම කිව්වා ඇයට මගේ ජුන්ඩාව උරන්න කියලා.ඇය වහාම නැගිට ඇවිත් මගේ ජුන්ඩාව මුඛයේ දමාගෙන උරන්න පටන් ගත්තා.මම ඒ අතරේ ඇගේ පැද්දෙන් පියයුරු මිරිකුවා.

මිනිත්තු කිහිපයකට පස්සේ ඇය ඇදේ වැතිරුනා.මට කිව්වා පුකේ අරින්න කියලා..අර්චනාගේ යුනික ප්‍රදේශය සහ ජුන්ඩාව වල්ල වටේ ඝන සැරේට රෝම වැවිලා තිබුණත් පුකේ හිල වටේ හරිම පිරිසිදුයි.හිලෙ ජුස් වගේ දෙයකින් තෙත් වෙලා තිබුණේ.මම මගේ ජුන්ඩාවේ ටොපා හිලට තියලා තද කලා.හිල තෙත් වෙලා නිසා ලේසියෙන්ම හිලට බහිවි කියලා හිතුවත් පොල්ල ඇතුල් කල වහාම ඇගේ ශරිරයෙන් ආපු තෙරපුමෙන් ආපසු එලියට පැන්නා.මම කිහිප වරක්ම හිලට ජුන්ඩාව ඇතුල් කරගන්න උත්සාහ කලත් ඒ එකක් වත් හරි ගියේ නෑ.ඉන්පස්සේ මම අර්චනාව අනෙක් පැත්ත හරවලා උඩු බැලි අතට තියලා ඇදේ කෙලවරට ගෙනවා.ඉන් පස්සේ ඇගට යටින් කොට්ටයක් තියලා ඇග ඉදිරියට එන එක නැවැත්තුවා.

--මතු සම්බන්ධයි--


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...