Sunday, November 14, 2021

ඔෆිස් වෙලාවේ ගත්ත සැප-2

 ඔහු පහලට ආවේ මූණ හිනාවකින් පුරවගෙන.ඔහු ලා රෝස පාට ටීෂර්ට් එකක් සහ කොට කලිසමක් ඇදගෙන හිටියේ.ටිකක් මහත තලෙලු පාට ශරීරයක් ඔහුට තිබුණේ.

ඔහු ලගට ආවාම අපි එකිනෙකාට ආචාර කර ගත්තා.ඉන්පස්සේ ඔහු මට පිට පස හරවලා යන්න පටන් ගත්තා.එයාගේ තට්ටම් දෙක නම් සුපිරි.නියම හැඩයක් ඒවායේ තිබ්බේ.මට එතැනම හුකන්න තරම් ආශාවක් ආවා පස්ස පැත්ත දැක්කම.ඒ මම හැඟීම් පාලනය කරගත්තා.ඔහු මට ඉදිරියේ ගමන් කලේ.මම ඔහු දෙස බලමින් ඉදිරියට ඇදුනා.

ඔහු මට පේන්න වගේ පස්ස පැත්ත පද්දමින් ගමන් කලේ.එයාගේ කකුල් වල රෝම තිබුණේ නෑ.ඒවා හොඳ ෂේව් කරලා තියෙන බව පෙනුනා.අපි ඔහුගේ නිවසට ඇතුල් වුනා.මට ලෑස්ති වෙන්න කියලා එයා ඇතුලට ගියා.ටික වෙලාවකින් ඔහු ආවේ බ්‍රෙසියර් එකක්,ජංගියක් සහ මනාලියන් පලදින මංගල සූත්‍ර නම් මාලයක්ද සහිතවයි.

මම ඒ ගැන ඔහුගෙන් ඇහුවා.ඔහු කීවා මීට පෙර ඔහු වැඩිමල් කෙනෙක් එක්ක හුකලා නෑ කියලා.තව ඔහුට ඕනේ වෙලා තිබ්බා තමන්ට බිරිද වගේ සලකන කෙනෙක්ව.ඒ දවස්වල මගේ වයස 25 ඇති.ඔහුට ඕන වෙලා තිබ්බේ කෙල්ලෙක් වගේ සලකනවා දකින්න.

ඔහුගේ අලංකාර දේහය සහ කලු බ්‍රා එක පැන්ටිය දැකීමේන් මගේ හැගීම් අවදි වුනා.මට තවත් කාලය නාස්ති කරන්න ඕනේ වුනේ නෑ,මට වතුර බෝතලයක් ඕනේ කියලා මම එයාට කිව්වා.මට තිබහක් තිබ්බේ නෑ ඒත් මට ඕනේ වුනේ එයාගේ තට්ටම් සැලෙන විදිය බලා ගන්න.

ඔහු වතුර බෝතලයක් අරන් ආවාම මම බෝතලය අරන් ඔහුව සෝපාවට දමා ගත්තා.මම එයාගේ ඇග උඩ නැගලා සතෙක් වගේ ඔහුගේ ඇග ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.ඔහුගේ තොල් බෙල්ල කම්මුල් මම ලෙව කෑවා සිප ගත්තා.මම එයාගේ මුණේ සෑම තැනක්ම සිප ගත්තා.ඔහුගේ එක අතකින් මගේ පස්ස පැත්ත අල්ලගෙන මාව ඔහුගේ ලගට තල්ලු කරගත්තා.අනෙක් අතින් මගේ කලිසමට උඩින් ජුන්ඩාව පිරිමැද්දා.

ඒ වෙනකොටත් මගේ ජුන්ඩාව නැගලා යකඩයක් වගේ.මම ඔහුව ඔසවාගෙන නිදන කාමරයට ගියා.ඔහුගේ කාමරයේ පැත්තක දෙමාපියන්ගේ ඡායාරූපයක් තිබ්බේ.එයාගේ අම්මා කාමුක ගැහැණියක් බව පෙනුනා.මම ඒ ගැන ඔහුට කිව්වා.ඒ මම කියලා හිතාගෙන මට හුකන්න කියලා ඔහු මට කිව්වා.ඔහුගේ හිල මගේ කැරිවලින් පුරවන්නත් කිව්වා.

ඒ ක අහලා මගේ ආශාව තවත් වැඩි වුනා.මම වහාම මගේ ඇදුම් සියල්ල ඉවත් කලා.මම ජුන්ඩාව ඔහුගේ කටේ එබුවා.ඔහු සුපිරියට කටට ගත්තා.ඔහු හුගක් බොහොම තදේට උරන්න වුනා.

මම ජුන්ඩාව එයාගේ උගුරට යනකම් තද කරන් හිටියා.ඒම කරද්ද් ඔහු මුණ හරවන්නේ නැතුව ඇස් වලින් මන් දිහා බැලුවා.ඒවගේ කාමුක බැල්මක් මම කලින් දැකලා තිබ්බේ නෑ.මම ජිවිතයේ ලබපු සුපිරිම මුඛ සංසර්ගය ඒකයි.

මම ඔහුට අනික් පැත්ත හැරෙන්න කිව්වා.ඔහු කිව්වා ජුන්ඩාවේ මොනවා හරි ගාන්න කියලා.මම කිව්වා මගේ මහත ජුන්ඩාව ඔහුගේ තද හිලෙන් ප්‍රතික්ෂේප කරන අයුරු විදගන්න ඕනේ කියලා.ඔහු ඒකට එකඟ වුනා.මම කෙල ටිකක් ජුන්ඩාවට දාලා ඔහුගේ පැන්ටිය අයින් කලා.එයාගේ ජුන්ඩාව තාම අප්‍රාණවත


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...