Sunday, November 14, 2021

ඔෆිස් වෙලාවේ ගත්ත සැප-1

මගේ නම අරුණ්.මම මුම්බායි නගරයේ රැකියාවක් කරන උගත් තරුණයෙක්.මම හුගක් ආස බොටම් ,ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසර්ලා එක්ක චැට් කරන්න සහ සෙක්ස් කරන්න.

දවසක් සවස් කාලයේ මම කාර්යාලයේ වැඩ කරමින් ඉන්නකොට කවුරුහරි එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසාවක් ආවා.ඉතින් මම අන්තර්ජාලයෙන් වැල කතා කියවන්න පටන් ගත්තා.ඒකෙන් මගේ කාමශාව තවත් වැඩි වුනා.මාම් බාත් රූම් එකට ගිහින් අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා.ඒත් වැල කතා කියවලා ඒවා මතක් වෙද්දී ජුන්ඩාව නගින එක නතර වුනේ නම් නෑ.

මම වෙනදා පාවිච්චි කරන ග්‍රේ ඇප් එකෙන් බොටම් කෙනෙක් හොයන්න පටන් ගත්තා.ප්‍රොපයිල් 10-15ක් බලලා අන්තිමට ප්ලේස් එකක් තියෙන බොටම් කෙනෙක් හම්බ වුනා.ඔහු හවස 6- 6.30 කාලයේ ඕන්ලයින් හිටියේ නෑ.ඉතින් මම මගේ ගැන කියලා ඔහුට මැසේජ් කලා.මට ඔහුව ඉක්මනට හම්බ වෙන්න ඕන බවත් කිව්වා.

ඔහුගේ ප්‍රොපයිල් එකේ පෝටෝ එකක් තිබ්බේ නෑ.ඒත් ඔහු වයස අවුරුදු 22 ,ප්ලේස් තියෙන බොටම් කෙනෙක් බව මම දැනන් හිටියා.හවස 7 විතර මගේ පෝන් එක වයිබ්‍රේට් වුනා.මගේ මැසේජ් එකට ඔහු රිප්ලයි කරලා.ඔහු මට ඔහුගේ වට්ස් ඇප් නම්බර් එක යැව්වා.මම වට්ස් ඇප් හරහා ඔහුට කතා කලා.

මම:හෙලෝ මම අරුණ්.
ඔහු:ඔයාට මොබයිල් නම්බර් එක එවන්න බැරිද?ඔයා කොහෙද ඉන්නේ?
මම:මුම්බායිවල

ඔහු:ඔයාට පුලුවන්ද මගේ තැනට එන්න.මට 9.30 වෙනකම් ෆී.මම 10ට් ගෙදර යනවා.

මම:ඔයාගෙ තැන මොකක්ද?

ඔහු මට ලිපිනය එව්වා.ඒක මගේ කාර්යාලයේ ඉදලා මිනිත්තු 15-20 දුරකින් තිබුණේ.12 වෙනකම් මගේ කාර්යාල වෙලාව.ඒත් මෝල් වැඩි නිසා මම බයික් එකත් අරන් ඔහුගේ තැන හොයාගෙන ගියා.මම කියපු තැනට ඇවිත් ඔහුට මැසේජ් කලා.මම ඒ තරම් වේලාසනින් පැමිණීම ගැන ඔහු පුදුම වෙලා හිටියේ.මගේ ජුන්ඩාව ඔහුගේ පස්ස පැත්තේ ලැගුම් ගන්න හුගක් ආසාවෙන් ඉන්න බව ඔහු දන්නේ නෑ.

මුර කාරයාගේ ප්‍රශ්න වැලකට මූණ දෙන්න වෙන නිසා ඔහු පහලට ඇවිත් මාව එක්ක යන්නම් කියලා කිව්වා

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...