Friday, November 12, 2021

ක්‍රොස්ඩෙසර් කෙනෙක්ගේ මංගල රාත්‍රිය

 මගේ නම සෑම්.මේ කතාව මගේ කම්පැනියේ පුහුණු කාල සීමාවේදී හමුවූ එක් තරුණයෙක් ගැනයි.මේ පුහුණුව සංවිධානය කරලා තිබුණේ හයිඩ්‍රාබාද් නගරයේ.ඒක දින 20 ක පුහුණුවක්.මම පුහුණු සැසිය පටන් ගන්න දිනකට පෙර එහි ගියා.අනෙක් කෙනාත් එක්ක බෙදාගෙන පාවිච්චි කරන්න නවාතැනක් මට කොම්පැනියෙන් ලබා දීලා තිබුණා.අනිත් සගයාගේ නම සුරාජ්.එයා බැංගලෝ නගරයේ කෙනෙක්.මම ඔහුව කලින් දැකලා තිබුණේ නෑ.ඔහුත් එදිනම හවස් වරුවේ එතනට ආවා.සුරාජ් අඩි 5 අගල් 8 විතර උස මෘදු සහ කඩවසම් කෙනෙක්.මම ඔහුත් එක්ක කතා බහ කරමින් රාත්‍රී ආහාරය ගත්තා.

එහි තිබුණා අපි දෙන්නට හවුලේ පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් ඇදක්.මම කොට කලිසමක් ඇද ගත්තේ යට ඇදුම අයින් කරලා ටී ෂර්ට් එකකුත් දාගත්තා.සුරාජුත් ඔහුගේ රාත්‍රී ඇදුමට මාරු වුනා.අපි ටික වෙලාවක් කතා කරමින් හිටියා.ඔහු කීවා මේ කොට කලිසම මට හොඳට ගැලපෙනවා කියලා.මම ඒක හිනාවකින් පිලිතුරු දුන්නා.ඉන් පස්සේ ඔහු කීවේ ඒ කලිසමට මගේ කලවා කැපිලා පේනවා කියලා.අපි මිනිත්තු කිහිපයක් කතා කලත් ඔහුගේ ඇස් තිබුණේ මගේ ලිංගේන්ද්‍රයන් දිහාවට යොමුවෙලා.මම දැන් මහන්සි කියලා 10ට විතර නිදා ගත්තා.මධ්‍යම රාත්‍රියේදී මට දැනුනා මගේ ඇගේ ඔහුගේ අත වදිනවා වගේ.

මිනිත්තු කිහිපයකින් ඔහු මගේ ඇග පුරාම අත ගාන්න වුනා.මෙම ඔහුව නැවැත්තුවේ නෑ.මට තේරුණා මෙච්චර වෙලා ඔහු නිදාගෙන ඉදලා නෑ කියලා.ඉන්පස්සේ ඔහු ඊළග පියවර ගියා.ඔහු තමන්ගේ අතක් මගේ ටීෂර්ට් එක ඇතුලට දැම්මේ යටින්.ඔහු ඇගිලිවලින් මගේ ඇග පිරිමදින්න වුනා.මම සෙමින් කෙදිරි ගෑවා.ඔහු මගේ ලගටම ආවා.මාව සිප ගත්තා සෙමින්.ඔහු මගේ බුරියට එක ඇගිල්ලක් දාලා කරකවන්න වුනා මෘදුව.මම කෙදිරි ගාන එක ටිකක් වැඩි කලා.

මම කිසිම දෙයක් නොකර ඒ විදියටම හිටියා.ඔහු මගේ බෙල්ල සිප ගත්තා,ඉන්පස්සේ ඔහු අත මගේ පපු ප්‍රදේශයට ගෙන ගිහින් මගේ තන පුඩු ස්පර්ශ කලා.ඒවා එකින් එක පිරිමදින්න වුනා.ඔහු එකවරම නැවිලා මගේ වම් තනපුඩුව උරන්න පටන් ගත්තා....ආහ්හ්..ඕ... ඔහු අත පහලට ගෙන යමින් මගේ කොට කලිසම අත ගෑවා.අත කලවා හරහා ගෙන යමින් වල්ල ස්පර්ශ නොකරමින් වටේ අත ගෑවා.

ඒ වෙනකොට මගේ ජුන්ඩාව නැගලා හොඳටම.ඔහුට දැනුනා මගේ ජුන්ඩාව හුගක් ප්‍රාණවත් වෙලා කියලා.ඔහු ජුන්ඩාව දිගේ අත ගාමින් එහි ප්‍රමාණය දැන ගන්න වෑයම් කලා.ඔහු මාව සිප ගනිමින් එක ඇගිල්ලකින් ජුන්ඩාව මුල සිට අගට ස්පර්ශ කරගෙන යනවා.ඉන්පස්සේ මගේ බෙල්ල සිප ගෙන සෙමින් පහලට ගිහින් ටී ෂර්ට් එක උස්සලා මගේ තන පුඩු එකින් එක රස බැලුවා.ඊළගට දිවෙන් මගේ බුරිය ලෙව කෑවා.ඔහු ගේ ඇගිලි මගේ කොටකලිසම ඇතුලට ඇතුල්වෙන අයුරු මට දැනුනා.සුරාජ් මගේ කලිසම දණහිස් වෙනකම් පාත් කලා.මගේ ජුන්ඩාව එයින් නිදහස් වෙලා,කෙලින් වෙලා තියෙනවා.මම සෙමින් මගේ කකුල් ඈත් කරලා ඔහුට ඉඩක් හදලා දුන්නා කකුල් අතර වැතිරෙන්න.

ඊළගට ඔහු මගේ කලිසම ගලවලා දැම්මා,මාත් මගේ ටීෂර්ට් එක අයින් කලා.දැන් මම සම්පුර්ණයෙන්ම නිරුවත්.ඒ ඔහු දන්නේ නෑ මම නිරුවත් කියලා,මොකද ඔහු හිටියේ මගේ යටිකය පැත්තේ බෙඩ් ෂීට් එකක් පොරවගෙන නිසා.ඒ නිසා ඔහු කරන්න කුමක්දැයි මට හරියට පෙනුනේ නෑ.ඔහු මුලින්ම මගේ ජුන්ඩාවේ ටොපා ලෙව කනවා දැනුනා.ඊලගට පෙර සම සෙමින් පහත් කරමින් ලෙව කන්න වුනා.අනෙක් අතින් මගේ මවිල් පිරුණ වල්ල අත ගන්න වුනා.එතකොට මගේ ජුන්ඩාව යකඩයක් වගේ දැඩි වුනා.

ඔහු ටිකෙන් ටික පෙර සම තවත් පහත් කරමින් මගේ රතු පාට ටොපා කෑදරකමින් උරන්න වුනා.ඉන්පස්සේ මගේ ජුන්ඩාවා අගලෙන් අගල කට ඇතුලට ගනිමින් උරන්න වුනා.මිනිත්තුවක් විතර ගියාට පස්සේ සම්පුර්ණ ජුන්ඩාවම ඔහු කට තුල දමා ගෙන.ඊට පස්සේ තදට උරන්න පටන් ගත්තා.ජුන්ඩාවේ මුල ඉදලා අග වෙනකම් කට තුල රුවාගෙන ගිල ගන්න වගේ උරද්දී මට ඉන්න බැරුව ගියා.අහ්...හෙමින් ..උරන්න මට ඉන්න බෑ...ආ මට හෙම කිය වුනා.

ඒත් ඔහු ඒ කිසිදෙයක් නෑ හුනා වගේ දිගටම උරන්න වුනා.ඔහු මගේ ජුන්ඩාව අගින් අල්ලගෙන බඩගින්නෙන් පෙලෙන පොඩි දරුවෙක් වගේ උරනවා.අනෙක් අතින් වල්ල මිරිකනවා.ඔහු බොහොම තදට ජුන්ඩාව උරන්න වීම නිසා දැනුන හැගීම් එක්ක මම ඒක දරා ගන්න බැරි තත්ත්ව්යට පත් වුනා.සුරාජ පුලුවන් තරම් වෙර දාලා ටොපා ඔහුගේ කට ඇතුලට ගන්න වගේ උරද්දි තමයි අමාරුම.

සුරාජ් උරන එක නවත්තලා ටොපා කිස් කරන්න පටන් ගත්තා.එහෙම කරන ගමන් අනෙක් අතින් අතේ ගහනවා.ඉන්පස්සේ ආයෙත් කටට ගන්න පටන් ගත්තා.පෙර සම ඉහල පහල ගෙන යමින් එවර කටට ගත්තේ...ආහ් ,,,,මට යන්න එන්නේ...ආ ...මම එහෙම කිව්වත් ඔහු නොවෙයි ජුන්ඩාව අත හැරියේ.මම හුගක් උත්සාහ කලා බඩු පිට වෙන්න නොදී ඉන්න,ඒත් තත්පර 10 වඩා අල්ලන් ඉන්න මට බැරි වුනා,බඩු ටික ඔහුගේ කට ඇතුලේ පිට වුනා අන්තිමට.ඔහු දිගටම අතේ ගහමින් උරනවා.බඩු ඔක්කොම වගේ සුරාජ් බිව්වා.මිනිත්තු 10 විතර ඔහු ඔහු එහෙම කලා ..ඉන්පස්සේ මම බෙඩ් ෂීට් එක අයින් කලා.එතකොට මම දැක්කා ඔහු මගේ වල්ල සිප ගන්නවා.මම නැගිටලා හෙලුවෙන්ම බාත් රූම් එකට ගියා.එතකොට තමයි දැක්කේ මගේ ජුන්ඩාව සුපිරියට පිරිසිදු කරලා තියෙන බව.ඒත් මම ඒක හෝදලා ඇද ට එන විට සුරාජ් බෙඩ් ෂීට් එක පොරවගෙන ඇදේ වැතිරිලා හිටියා.මාත් ඇදට ඇවිත් නිදාගන්න සූදානම් වුනා.

අපි වචනයක් වත් නොදොඩා හිටියා.මිනිත්තු 20 විතර යනකම් මම නිදා ගන්න උත්සාහ කලත් හරි ගියේ නෑ.මම ඔහුගේ දිහාවට හැරුනා,සුරාජ් මට පසුපස හරවලා නිදාගෙන හිටියේ.මම මගේ අතක් ඔහුගේ ඉනට උඩින් දැම්මා.ඉන්පස්සෙ ඔහුට ලං වුනා.ඔහුව තදින් සිප ගත්තා.ඔහුත් ඒ විදියටම සිප ගත්තා.අපි දෙන්නම තදින් සිප ගන්න පටන් ගත්තා,ඔහුගේ සුවද මාව ඇවිස්සුවා ආයෙත් සැරයක්.ඔහු මන් වගේම නිරුවතින් හිටියේ.

සුරාජ් ගේ ඇග හරිම සිනිදුයි මෘදුයි.හරියට කෙල්ලෙක් වගේ.ඇගේ එකම රෝමයක් වත් නැති තරම්.ඔහුගේ සම හරිම සිනිදුයි.අපි මිනිත්තු කිහිපයක් එකිනෙකා සිප ගත්තා.මම ඔහුව අනික් පැත්ත හරවලා පිටිපස්සේන් තුරුල් කර ගන්න හැදුවාත් ඔහු කැමති වුනේ නෑ.ඒ වෙනුවට මට ඔහුගේ ඇග උඩ වැතිරෙන්න බල කලා.

අපි බොහොම තදින් සිප ගත්තා.මගේ ජුන්ඩාව ආයෙත් ප්‍රාණවත් වෙලා ඔහුගේ වල්ලේ වදිනවා.දැන් ඕනේ ෆක් කරන්න..මම කිව්වා ඔහුට අනෙක් පැත්ත හැරෙන්න කියලා.නමුත් ඔහු කිව්වා ඒක ආරක්ෂිත නෑ කියලා.මම ඔහුට බැගෑපත් වුනා.මට ඕනේ පුකේ අරින්න..කියලා මම කිව්වා.එතකොට ඔහු මගේ ජුන්ඩාව අල්ලගෙන ඒක ඔහුගේ වල්ලට පහලින් ඇතුල් කලා.ඔහුට ඕනේ වෙලා තිබ්බේ ගල කපා ගන්න.ඔහු මගේ කනක් සිප ගත්තා.දැන් මට ෆක් කරන්න.ඔහු කිව්වා.මම කලවා අතර ජුන්ඩාව ඔබලා ෆක් කරන්න වුනා.ඔහුගේ කලවා තදින් ලං කරගෙන හිටිය නිසා වෙර දාලා ගහන්න සිද්ධ වුනා මට.මිනිත්තු 10 පස්සේ මම බඩු ටික පිට කලා.ඒවා ඔහුගේ ඇගෙයි ඇදෙයි ගෑවිලා.මම එහෙමම ඔහුගේ ඇග උඩ වැටුනා.ඔහු මාව තල්ලු කරලා දාලා බාත් රූම් එකට ගියා.අපි එකිනෙකා සිප ගනිමින් නින්ද්දට ගියා.ඊලග දිනයේ මම නැගිටින කොට ඔහු ලෑස්ති වෙලා.මම ඔහුට කිස් එක්ක දුන්නා.ඔහු කිව්වා අද හැන්දෑව වෙනකම් ඉවසන්න කියලා.අපි ඔෆිස් එකට ගියා.සවස 8 විතර මම රාත්‍රී ආහාර අරන් කාමරයට ආවා.

ඉන්පස්සේ සුරාජ් කාමරයට ආවා.ඔහු කීවා මට නාගෙන එන්න කියලා.සුරාජ් මට සුවද සබන් කැටයකුයි රෝම ඉවත් කරනයකුයි දුන්නා.දීලා කිව්වා ජුන්ඩාව,වල්ලේ පුකේ තියෙන රෝමත් අයින් කරගෙන එන්න කියලා.ඔහු පිටින් බාත් රූම් එක පිටින් අගුල් දාලා කිව්ව මිනිත්තු 20කින් ලෑස්ති වෙන්න එතකොට දොර අරිනවා කියලා.මම රෝම අයින් කරගෙන නාගත්තා.

ඔහු වෙලාවටම දොරේ අගුල ඇරියා.එලියට එද්දී දැක්ක දෙයින් මම පුදුම වුනා.සුරාජ් ඇද රෝස මල් දාලා සරසලා.පලතුරු තියෙනවා.ඔහු ඇදේ වැතිරිලා ඉන්නවා බෙඩ් ෂීට් එක පොරවගෙන.මම හිතුවේ ඔහු නිරුවතින් ඇති කියලා.මම ඉතින් බෙඩ් ෂීට් එක අයින් කලේ ඔහුගේ නිරුවත් ශරීරය දකින්න හිතාගෙන.තවත් පුදුම කිරීමක් ....වාව්...සුරාජ් ඇදලා හිටියේ දුහුල් විනිවිද පේන කලු සාරියක්.හැට්ටය වෙනුවට බ්‍රෙසියර් එකක් ඇදලා.පුදුමයට් පත් වෙලා හිටිය මම ඇහුවා ඇයි මෙහෙම දෙයක් ලෑස්ති කලේ කියලා..

මම තවම පුකේ ඇරගෙන නැ.ඒ කියන්නේ මම කන්‍යාභාවය බිදගෙන නෑ.අද තමයි මගේ මධුසමය.පලමු රාත්‍රිය.මගේ පුරුෂයා ඔයා.මාව ඔයාගේ බීරිද විදියට තියාගන්න. ඔහු එහෙම උත්තර දුන්නා.මම සුරාජ්ව සිප ගත්තා.ඇදට ඇවිත් ඔහුව තුරුල් කරගත්තා.



No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...