Friday, November 12, 2021

ෂීමේල් කෙනෙක් එක්ක ගත්ත ආතල් එක








මගේ නම් මොනී,වයස අවුරුදු 40 ගනන් වල උස අඩි 5 අගල් 7 කෙනෙක්.මම බංග්ලාදේශයේ මධ්‍යම ප්‍රාන්තික මුස්ලිම් පවුලක ඉපදුන අයෙක්.රජයේ සංවිධානයක සේවය කරන්නේ.මගේ ජීවිතය කාමාආශාවලින් පිරිලා.මම සෙක්ස් කරන්න පටන් ගත්තේ පොඩි කාලේ.පස්සේ මම කාමයට පිස්සු වැටුනා.අවස්ථාවක් ලැබුනොත් ඕනම වයසක කෙල්ලෙක්,ගැහැණියක් එක්ක ලිංගික ව එකතු වෙන්න මම පැකිලෙන්නේ නෑ.

පසුගිය සැප්තැම්බරයේදී රාමදාන් අවසන් කරන උත්සවයට සූදානම් වුනා.ඉතින් නගරයේ හිටිය මගේ පවුලේ අයව කලින්ම ගමට යවන්න මම තීරණය කලා.මොකද ප්‍රවාහන සේවය හරිම කාර්යබහුල වෙනවා උත්සවය ලං වෙද්දී.ඒ නිසා මම පවුලේ අයව දවස් 15කට කලින් ගමට පිටත් කලා.ඉන්පස්සේ ගෙදර ඉතිරි වුනේ මම විතරයි.හවස 4 විතර මම ඇදේ හාන්සි වෙලා හිටියා.හදිසියේම මිනිස්සුන්ගේ ඝෝෂාවක් ඇහුනා.මම ඉස්තෝප්පුව්ට ගියා.ගේ ඉස්සරහ කට්ටියක් රැස් වෙලා සින්දු කියමින් නටනවා.ඒ අතරේ ගැහැණු ලමයි ටිකකුත් නටමින් සිංදු කියනවා දැක්කා.

ඒ නටන්නේ ඇත්තටම කෙල්ලෝ නොවන බව මට වැටහුනා..ඔවුන් ලේඩිබෝයිස්ලා.අපේ රටේ ඉන්න ලේඩිබෝයිස්ලා කීයක් හරි හොයා ගන්නේ මේ විදියට නටලා සිංදු කියලා.ඔවුන්ගෙන් සමහරු නටමින් සිටින අතරේ තවත් අය මුදල් එකතු කලා.මම පුටුවක වාඩි වෙලා ඔවුන්ගේ නැටුම් දිහා බලාගෙන හිටියා.වටේ හිටිය අය අත්පොලසන් දුන්නා.එක ලේඩිබෝයි කෙනෙක් මගේ ලගට එනකම් මට දැනුනේ නෑ.'මහත්තයා..අපිට කීයක් හරි දෙන්න.'කියලා ඒකි කිව්වා.

ඇය එකපාරටම කතා කරපු නිසා මම තිගැස්සිලා ඇය දිහා බලන් හිටියා.මේ තරුණ ලේඩිබෝයි ගේ වයස අවුරුදු 16ක්.පෙනුමත් හොඳයි.ඇයට තිබුණේ හොඳට උල් වෙච්ච තන පුඩු සහිත පියයුරු දෙකක්.ඒබව ඇගේ හැට්ටය දිහා බැලුවම පෙනුනා.ඇය මා දෙස බලා සිනා සුනා.ඇගේ දත් මුතු ඇට වගේ සුදුයි ලස්සනයි.ඇස් නහය හරියට කෙල්ලෙක්ගේ වගේ.ඇගේ ගැහැණු පෙනුමයි,ලස්සනයි නිසා මට ඇය ගැන වල් අදහස් මෝදු වුනා.

මම ඇයට මගේ ලගට එන්න කිව්වා...'ඔබේ නම මොකක්ද' කියලා ඇහුවා.ඇය සිනා වෙලා 'අර්චනා ' කියලා උත්තර දුන්නා.ඇගේ කටහඩ නම් පිරිමියෙක් වගේ.ඉන්පස්සේ මම ඇගේ මුහුණ දිහා බලාගෙන ඉන්න ගමන් ඇස් දිහා කෙලින්ම බලලා 'ඔයා හුගක් ලස්සනයි ' කිව්වා.ඒක අහලා අර්චනාගේ මූණ රතු වුනා.'ඔයා මාව මුරුංගා අත්තේ තියන්න හදන්නේ ' කියලා ඇය පිළිතුරු දුන්නා.

"මම ඇත්තමයි කියන්නේ.මම ඔයාට හුගක් ආසයි.මට ඔයාව වැළදගන්න ඇත්නම් කියලා හිතෙනවා.ඔයා මගේ එනවද මගේ ගෙදරට?"එහෙම කියලා මම එයාට ඇසක් ගැහුවා.ඇගේ මූණ ආයේ රතු වුනා..ඉන්පස්සේ 'ඔයා ඇත්තමද කියන්නේ ' කියලා ඇහුවා හිනා වෙලා.

මම හිනා වෙලා මෙහෙම කිව්වා."ඇයි මම බොරු කියන්නේ?ඇත්තමට මට ආසයි ඔයාව තුරුල් කර ගන්න.ඔයා එනවද?".ඇය වටපිට බලලා කිව්වා "දැන් බෑ.මම පස්සේ එන්නම් " කියලා... කවද්ද එන්නේ කියලා මම ඇහුවා.'හෙට උදේ ...10 විතර ' කියලා ඇය පිළිතුරු දුන්නා.මම ආයෙත් ඇයට ඇසක් ගැහුවා.ඇය සිනා සුනා.මම ඇයට ටිකක් ඉන්න කියලා ඇතුලට ගිහින් 20 කොළයක් අරන් ඇවිත් ඇයට දුන්නා.අර්චනා ඒකෙන් හුගක් සතුටු වුන බව පෙනුනා.

ඊළග දවසේ ,එදා සෙනසුරාදා දවසක්.මම උදේ ආහාරය අරගෙන ගෙදර වැඩ ටික ඉවරයක් කරලා අර්චනා එනකම් බලාගෙන හිටියා.උදේ 10.25 විතර බෙල් එක නාද වුනා.මම දුවලා ගිහින් දිර ඇරියා.අර්චනා දොර ඉදිරියේ හිටගෙන ඉන්නවා.ඇය හුගක් ලස්සනයි වගේම දීප්තිමත් කියලා මට හිතුනා,ඇය මාව දැකලා සිනාසුනා.ඇය එන්න කලින් නාලා තියෙනවා කියලා මට තේරුණ.අර්චනා ඇගේ කෙස් වැටිය දෙකට බෙදලා ගොතලා තිබ්බේ.එක කෙස් වැටියක් පපුව උඩට දාලා තිබ්බේ .ඒකේ කෙලවර රතු රිබන් එකක් ගැට ගහලා.ඇය එක කෙස් වැටියක් අල්ලගෙන සිනා සෙමින් ඇග පද්ද පද්ද හිටියා.අර්චනා ඇදලා හිටියේ අහිකුණ්ඨක ඇදුම්.ඒවා හරිම වර්ණවත්,වැඩ දාලා හදපුවා.රෙද්දකින් ඇගේ හිස ආවරනය කරගෙන හිටියා.

මතු සම්බන්ධයි

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...