Wednesday, November 10, 2021

නයනි ක්‍රොසී සමග සෙක්ස් චැට්

 නයනි බ්‍රා එකයි,පැන්ටියකුයි ඇදලා චැට් ආවා...එයාට සෙක්ස් චැට් කරන්න ඕන වෙලා...

නයනි:එන්න මගේ පැටියෝ මගේ ලගට

මලී:ම්ම්ම් ආවා රත්තරන්

නයනි:මාව සතුටු කරන්න පැටියෝ.මට ඉන්න බෑ.

මලී:ඔයා දැන් ඇදේ හාන්සි වෙලා ඉන්නේ.මම එනවා ඔයා ලගට.ඔයාගේ බුරිය තමයි මගේ ඉලක්කේ.මම බුරිය ට යටින් අතගාගෙන ඇවිත් ඔයාගේ බුරියට වගේ දබර ඇගිල්ලෙන් ස්පර්ශ කරනවා වටේම.එහෙම කරන ගමන් හෙමිහිට දිව දානවා බුරියට.

නයනි:ආ...බබා මට ඉන්න බෑ...දෙන්න ඔයාගේ ඇගිල්ලක් මට උරන්න

මලි:මම වම් අතේ දබර ඇගිල්ල ඔයාට උරන්න දිලා බුරියට දිව දානවා දිගටම .ඒ අතරේ ඔයාගේ පැන්ටියෙන් වැහිලා තියෙන පොට්ටනිය අනෙක් අතින් පිරිමදිනව සුමුදු විදියට,මගේ අතට දැනෙනවා ඔයාගේ මල්ලි බබා නැගගෙන එන හැටි.එයා පැන්ටිය ඉරාගෙන එලියට එන්න දගලනවා.මම ටිකක් තදින් එයාව මිරිකනවා...

නයනි:ඔයා හරි නෝටියා...ඌයි අනේ...හා කමක් නෑ මිරිකන්න සුදූ...

මලී:දිව බුරිය වටේ අරන් යනවා.දැන් ඔයාගේ කෙදිරිය වැඩිවෙනවා...ඉන්පස්සේ දිවෙන් බුරියට පහල පැත්ත ලෙව කනවා.දිවේ අග කෙලවරින් ඇග ස්පර්ශ කරද්දී ඔයාගේ ඔයා පස්ස පැත්ත උඩ දාගෙන ඒ විදීම විදගන්නවා.ඉන්පස්සේ මම දිව බුරියට උඩින් බඩ දිහාට අරන් යනවා.එක අතකින් ඔයාගේ බ්‍රා එක මිරිකනවා ..බ්‍රා එකේ එක කප් එකක් පාත් කරලා හොඳට ෂේව් කරපු තනය දිහා කෑදරව බලා ඉන්නවා...

නයනි:වල් කොල්ලා.මොකද බලන් ඉන්නේ මාව සතුටු කරන්න...මම ආසයි තන් උරව ගන්න...උරන්න පැටියෝ...

මලී:ඉතින් මම දැන් ඔයාගේ දකුණු පියයුරු මගේ දඩයම කර ගන්නවා...මැද තියෙන කලු පාට තන පුඩුව ටිකක් නැගලා මම දීපු ආතල් එකට.දබර ඇගිල්ලෙන් තන පුඩුව වටේ රවුමට ස්පර්ශ කරගෙන යද්දී ඔයාට පුදුම සතුටක් දැනෙන්නේ..තන පුඩුව දැන් ගලක් වගේ ...දිවේ කෙලවරින්ම පුඩුවේ අග කෙලවර ස්පර්ශ කරද්දී ඔයා හීනියට කෙදිරි ගානවා...දත් වලින් පුඩුව නොරිදෙන්න හපනවා.දිවේ කෙලවර පුඩුව වගේ ගෙන යමින් උරා බොද්දී ඔයාට ඉන්නම බැරුව යනවා ,ඔයා ඇදෙන් නැගිටලා මාව බදාගන්නවා පිස්සුවෙන් වගේ..

නයනි:අනේ මගේ වස්තුව ..ඔයා මාව පිස්සු වට්ටනවා.ඔය වගේ සැප දෙන්න ඔයා මගේම කරගන්න ඇත්නම්...

මලී:ඔයා මට කුක්කු දෙන්න මාව උකුලට අරන්..

පසුව හමුවෙමු.


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...