Sunday, November 14, 2021

ඔෆිස් වෙලාවේ ගත්ත සැප-3

 




තමන් ස්වයංවින්දනයේ යෙදුන නිසා මම හුකද්දී ඔහුගේ ජුන්ඩාව සෘජු නොවන බව පැවසුවා.මම ගොලු වුනා.මම මගේ ජුන්ඩාව ඔහුගේ හිලට තියලා තල්ලුවක් දුන්නා.දෙන්නම ටිකක් හයියෙන් කෙදිරි ගෑවා.මගේ ජුන්ඩාවෙන් භාගයක් හිල ඇතුලට ගියා.

ටික වෙලාවක් මෙහෙම ඉදලා,මම හුකන්න පටන් ගත්තා.මම ජුන්ඩාව සම්පුර්ණයෙන්ම හිල තුලට බස්සලා,ජුන්ඩාවේ හිස විතරක් හිල ඇතුලට වෙන්න ඒක එලියට ගත්තා.ඉන්පස්සේ අයෙත් ඇතුලටම යැව්වා.ඔහු කෙදිරි ගාමින් ඔහුගේ පස්ස පැත්ත මගේ ජුන්ඩාව දෙසට තල්ලු කලා.මම ඒ ඉරියව්වේ මිනිත්තු 20 විතර ඔහුට ෆක් කලා.ඉන්පස්සේ මම ජුන්ඩාව සම්පුර්ණයෙන්ම එලියට ගත්ත.ඒ මට බඩු ගියා නෑ.

මම කාමරයෙන් එලියට ඇවිත් ඔහු ගෙනත් දීපු වතුර බෝතලය අරන් බිව්වා.මම ආපසු කාමරයට එද්දී ඔහු ඇදේ වැතිරිලා ඇගිල්ලක් හිලට දමාගෙන සිටියා.මම ඔහුගේ ඇග උඩට ඇවිත් බ්‍රෙසියර් එක ගලවලා,තන පුඩු උරන්නත්,හපන්නත් පටන් ගත්තා.ඔහුට වේදනාවත්,සතුටත් ලැබුණා.නමුත් ඒක හෙමින් කරන්න හෝ නවතන්න කියලා ඔහු කීවේ නැහැ.

හපා කෑමෙන් සහ දත් පාරවල් වලින් මම ඔහුගේ සම්පුර්ණ පපුවම රත් පැහැ කලා.අපි එකිනෙකා දෙස බලාගෙන සිනා සුනා.ඉන්පස්සේ මම ඔහුව මිෂනරි ඉරියව්වට තියලා හුකන්න පටන් ගත්තා.

ඔහුගේ මුහුණේ හැඟීම් මට හොඳට පෙනුනා.ඒ නිසාම මට බඩු යන්න ලං වුනා.ඔහු කීවා කට ඇතුලේ බඩු යවන්න එපා කියලා.ඒ නිසා මම ඔහුගේ පුක ඇතුලේ බඩු පිට කලා.මම ජුන්ඩාව එලියට අරන් ඔහුගේ හිලෙන් බඩු එලියට ගලා යන අයුරු බලා සිටියා.මට තවත් මින්ත්තු 30 කාලයක් ඉතිරිව තිබුනා.ඔහු මගේ ලගට ඇවිත් මාව බදාගත්තා.ඔහු හිස මගේ පපුවේ තියාගෙන හාන්සි වුනා.ඉන්පස්සේ ඔහු මගේ ජුන්ඩාව සෙමින් පිරිමදින්න පටන් ගත්තා.

මිනිත්තු 10 විතර පස්සේ මගේ ජුන්ඩාව ආයෙත් ප්‍රාණවත් වුනා.ඔහු මගේ දිහා බලලා සිනා සුනා.ඔහු පහලට ගිහින් මගේ උරන්න පටන්ගත්තා.එහෙම කරද්දී ඔහු මගේ අතට පෝටෝ එකක් දීලා ඒකේ ඉන්න තමන්ගේ අම්මා ,ජුන්ඩාව උරන බව සිතින් මවා ගන්න කිව්වා.

ඉන්පස්සේ වසර පමණ කාලයක් මම ඔහු එක්ක සෙක්ස් කලා.ඊළඟ ඔහුට ඕනේ වුනේ පිරිමි දෙන්නෙක්,තුන්දෙනෙක් සහ ඊටත් වැඩි ගණනක් එක්ක එකවර එකතු වෙන්න.ඉතින් මම ඔහුගේ කැමැත්තට ඉඩ දීලා අයින් වුනා.ඔහු වෙනත් නගරයකට ගියා.අපි ඉදලා හිටලා අන්තර්ජාලයෙන් සෙක්ස් චැට් කරනවා.
------------------------
නිමි.

No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...