Friday, November 12, 2021

ෂීමේල් කෙනෙක් එක්ක ගත්ත ආතල් එක - අවසන් කොටස

 
මම අර්චනාගේ කකුල් පළල් කරලා තට්ටම් දෙකක් ඈත් කරලා ඇයගේ ලස්සන පුකේ හිල දැක ගත්තා.ඇය බොහොම ආශාවෙන් බලන් හිටියා මම ජුන්ඩාව හිලට ඇතුල් කරනකම්..මම මගේ ස්ටෝබෙරි හැඩය ගත්ත කොන කපාපු ජුන්ඩාවේ හිස හිලට තියලා මගේ ඉගටිය සම්පුර්ණ වෙර යොදා ඇ‍ය දෙසට තල්ලු කලා ..මගේ ජුන්ඩාව ක්ෂණයෙන් ඇගේ හිල තුල ගිලී ගියා..එය අගලෙන් අගල ඇතුලට බැස්සා...අර්චනා කෙදිරි ගෑමට පටන් ගත්තා.ඇය කිව්වා හුගක් වේදනාවක් දැනෙනවා කියලා.ඒ මම ඒ ගැන නොසලකා හරිමින් ජුන්ඩාව එහි මුලට යනකම් හිල තුලට යැව්වා.

මගේ ජුන්ඩාව සම්පුර්ණයෙන් ඇගේ හිල තුලට ඇතුල් කලාට පස්සේ මම අර්චනාගේ කකුල් වලින් අල්ලගෙන අනික් පැත්ත හැරෙව්වා.ඇය ඉන්පස්සේ අත් දෙකෙන් දනහිස් අල්ලගෙන ඉද්දී මම ජුන්ඩාව හිලට ඇතුල් කරන්නත් පසුපසට ගන්නත් පටන් ගත්තා.ඒ අතරේ මම ඇගේ පියයුරු මිරිකුවා.පියයුරු රතු පැහැයට හැරුණා..මම තන් පුඩු සහ පියයුරු සපා කෑවා.මම ජුන්ඩාව හිලට වේගයෙන් ඇතුල් කරද්දී අර්චනා කෙල්ලෙක් වගේ කෙදිරි ගෑවා.ඒ අතරතුර පුදුම දෙයක් සිදුවුනා.කලින් මම අර්චනාගේ ජුන්ඩාව උරද්දී එක කෙලින් වුනේ නෑ සම්පුර්ණයෙන්ම.ඒ මම පුකේ අරින්න පටන් ගත්තට පස්සේ ඇයගේ ජුන්ඩාව යකඩයක් වගේ ශක්තිමත් වෙලා තිබ්බා.

මම ඇයගේ ජුන්ඩාවේ පෙර සමග පාත් කරලා මගේ මහපට ඇගිල්ලෙන් ටොපාව ඇතිල්ලුවා..ඒක හරිම දැඩියි.ඉන්පස්සේ ජුන්ඩාව දැඩිව ග්‍රහණය කරගෙන අත් ගස්සන්න්න පටන් ගත්තා.ඇගේ කුඩා වල්ලත් එක්කත් මම සෙල්ලම කලා ඇයට වේගයෙන් පුකේ අරිමින්..එක අතකින් අතේ ගහමින් අනෙක් අතින් ඇගේ පියයුරු මිරිකුවා.හිල හුගක් තද නිසා පුකේ අරිද්දී සෑහෙන්න තෘප්තියක් ලැබුණා.කෙල්ලෙකුට හුකද්දී වත් එහෙම ආතල් එකක් ලැබුණේ නෑ මට..මිනිත්තු 20 පමණ පසුව ඇය කැරි ලෝඩ් එකක් මුදා හැරියා. ඇයට බඩු පිට වෙද්දී ලොකු කෙදිරිල්ලකුත් එක්ක පපුව ත් ඉදිරියට එසවුනා..කැරි ටික මගේ ජුන්ඩාවටත් වැටුනා..

අර්චනාගේ කැරි වල පාටක් තිබුණේ නෑ...ලේඩිබෝයි කෙනෙක්ගේ කැරිවල ශුක්‍රාණු අඩු බව මම දැනන් හිටියා..මගේ කැරි සුදට හුරු උකු ගතියක් තිබ්බා..මම ඇයගේ කැරි ටික පිසදැම්මා.ඒ ටික මගේ ජුන්ඩාවේ ගෑවා..ඉන්පස්සේ ආයෙත් පුකේ ඇරිල්ල පටන් ගත්තා.මම ඇයගේ කලවා අල්ලගෙන වෙර යොදලා පුකේ ඇරියා.අර්චනාගේ තට්ටම්වල මගේ කලවා වදින විට පිට වෙන සද්දය දෝංකාර දුන්නා.මම කැරි පිට කරන කම් ඇයට විනාඩි 40 විතර පුකේ ඇරියා.මම කැරි ලෝඩ් එකක්ම ඇයගේ පුක ඇතුලේම පිට කලා.

අපි දෙදෙනාම බාත් රූම් එකට ගිහින් පිරිසිදු වුනා.ඉන්පස්සේ දෙන්නා එක්ක ඇදට වෙලා හිටියා පැයක් විතර.ඊළගට මගේ ජුන්ඩාව ආයෙත් නැගලා ආවා.මම දෙවන වාතාවටත් අර්චනාට පුකේ ඇරියා.එයින් පස්සේ මම ඇයට ටකා (බංග්ලාදේශ මුදල් ඒකකය )300 මුදලක් දුන්නා.ඇය හුගක් සතුටු වුනා.අර්චනා ගෙදරින් යන්න කලින් කිව්වා ඇය දිගටම මගෙත් එක්ක ඉන්න කැමති කියලා.ඊට පස්සේ ඉතින් ඇය ට කිව්ව ගමන් මගේ ගෙදර එනවා...ඉන්පස්සේ දවස් දෙකක්ම මම අර්චනාට පුකේ ඇරලා සුපිරි ෆන් එකක් ගත්තා.

පරිවර්තනයකි

උපුටා ගැනීම - indiangaysite.com


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...