Friday, December 24, 2021

කාමිනී ක්‍රොසී සහ අංකල්

 එදා කාමිනී අංකල්ගේ ගෙදර ගියේ හොඳ විඩියෝ එකක් කරන්න හිතාගෙන සුපිරියටම ෂේව් කරලා.එදා අංකල් නිවාඩු දාලා ගෙදර හිටියේ මේ වැඩේටමයි.එයා කාමිනීට ලස්සන සරාගී නයිට් ඩ්‍රෙස් එකකුත් ගෙනත් තිබ්බා.කාමිනී ආපු ගමන් ගියේ කාමරයට.කාමරයේ ඇද උඩ රතු පාට නයිට් ඩ්‍රෙස් එකක් තිබ්බා.ඒක දැකලා කාමිනී හුගක් සතුටු වුනා..

අනේ ඔයා ඒ ඇදුම ඕඩර් කලාද ?

ඔව් බබා..කියලා අංකල් කාමරයට ඇතුල් වුනා..අංකල් තුවාය පිටින් හිටියේ.එයා උදෙන්ම නාලා...

කාමිනී ඇදේ පැත්තකින් ඉදගෙන වනලා තිබ්බ ඇදුම ඇගිලි තුඩුවලින් පිරිමදින්න වුනා..

අනේ හරිම සිනිදුයි සුදු මේක...කාමිනී නහය ලං කරලා ඇදුම ඉව කලා.. ඔයා මේකට සෙන්ට් එකක් ගැහුවා නේද?

ඔව් බබා.ඔයා ආසම සෙන්ට් එක.. හොඳද?

අයියෝ ..ඔයා ඒ සෙන්ට් එකක් ගත්තද?

ඔව් රත්තරන්..සල්ලි කියලා බැලුවේ නෑ.ඔයා සතුටින් තියන්න මම ආස නිසා මේවා කලේ.

මේ බලන්න මම රෙකෝඩින් වලට කැමරා එකකුත් ගත්තා..හොඳද?

අහ්..මරු නේ අනේ..අපිට දැන් හැමදාම රෙකෝඩ් කරන්න පුලුවන් මහන්සියක් නැතුව.මේක නම් නියමයි.ස්ටෑන්ඩ් එකකුත් තියෙනවා නේ..

ඔව්..ඒක නිසා තමයි මම ගත්තේ..

ඔයාට වස්තුවේ හුගක් වියදම් යන්න ඇතිනේ..කියල කාමීනී අංකල්ගේ නිරුවත් උඩු කයට තුරුල් වුනා..අංකල් කාමිනීව පපුවට තද කරගත්තා..කාමිනී එක අතක් පහලට අරන් තුවාය ඇල්ලුවා.ඒ වෙද්දිත් තුවාය ඔසවාගෙන අංකල්ගේ ජුන්ඩාව කෙලින් වෙලා..තුවාය අස්සෙන් අත දාල ජුන්ඩාව අත ගාන්න පටන් ගත්තා කාමිනී.

කෙල්ලේ අපි එහෙනම් ඩ්‍රෙස් කරලම වැඩේට බහිමු.

හා මගේ කොල්ලෝ..අද නම් මට හුගක් සතුටුයි..ඔයා හුගක් වියදම් කරලා මම වෙනුවෙන්.ඔයාට මාව කොච්චර වටිනවද කියලා අද තමයි මට තේරුණේ..

හරි කෙල්ලේ..එහෙනම් ඔයා ඩ්‍රෙස් දා ගන්න.මාත් ලස්සන පැන්ටියක් ගත්තා.මේ බලන්න..

වාව්..මාර සෙක්සි නේ..හීනි පටි තියෙන එකක් නේද?

ඔව් කෙල්ලේ..මේක ඇන්දම මාර සනීපයක් දැනෙන්නේ..

ඔයා ඕක ඇදගෙනම මට අරින්න..එතකොට මාර ෆීලින් එකක් එන්නේ..

ඔව් බබා මම එහෙම තමයි කරන්න හිතන් ඉන්නේ...

කාමිනී ඩෙනිමයි ටී ෂර්ට් එකයි ගැලෙව්වා...

ඔයාට පැන්ටි එපාද? කෙල්ලේ.

මම අද එකක් ඇදන් ආවේ සුදු...මේ බලන්න.මම ආසම එක රෝස පාට පැන්ටිය.

අම්මෝ ...එන්න එන්න මගේ ලගට..කියලා අංකල් කාමිනීව අතින් ඇදලා ඇදට ගත්තා....

අයියෝ මෙයාට තියෙන හදිසියක්..කෝ ඉතින් මට අර ඇදුම දාගන්න වත් බැරි වුනානේ...

එකට කමක් නෑ කෙල්ලේ..ඉන්නකෝ මට ඊට කලින් දෙයක් කරන්න ඕනේ..කියලා අංකල් ඇදේ උඩුබැලි අතට දිගා වුනා..

ඔයා දැන් මගේ මූණ උඩ ඉදගන්න කෙල්ලේ...

ආ..ඔයාට මගේ පුක ලොවන්න ද ඕනේ..

ඔව් ....ඔයාගේ හිල තෙත් කරලා ගන්න හදන්නේ මම...

අහ්හ්..මට බඩු යයි අනේ...මතක නේ එදා...

කමක් නෑ....මට අද ඕනෙමයි ලෙව කන්න..කෝ එන්න...



No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...