Wednesday, December 22, 2021

හංසි ක්‍රොසී සහ කොෂිලා ක්‍රොසීගේ මංගල රාත්‍රිය-පළමු කොටස


ඔහුගේ නම් කසුන්.ඒත් බුකියේදී කසුන් කොෂිලා බවට පත් වුනා..එයාගේ ඇගේ පොඩි ගැහැණු ගතියක් තිබ්බා.ඒ නිසා කොෂිලා සමාජයේ අඩන්තේට්ටම් වලට ලක් වුනා.ඇයට තිබ්බේ ඉතා මෘදු,ලස්සන ශරීරයක්.ඇගේ එකදු රෝමයක් හෝ නැති තරමට සිනිදු වුනා.ඒ වගේම එයාගේ ඇග කෙට්ටු සහ කඩවසම් එකක් වුනා.ඔහු කෝෂිලාගේ පසුපසින් දුටුවහොත්,හිතේවේ කෙල්ලක් කියලා.ඒ වෙද්දී කෝෂිලා හිටියේ 12 වසරේ.එයා වයස අවුරුදු 24ක් විතර අයියා කෙනෙක්ගෙන් ටියුෂන් ගත්තා.

අයියගේ නම හසිත.හසිතගේ රහස කෝෂිලාට දැනගන්න ලැබුණේ ඔහුගෙන් ඉගෙන ගන්න පටන් අරන් මාස 2ක් විතර ගියාම.කෝෂිලා ටියුෂන් ගන්න හසිතාගේ බෝඩිමට එනවා සති අන්තයට.හසිත උස මහත වැඩුණු ශරීරයක් තිබ්බ පිරිමියෙක්.පපුව එහෙම හුගක් පළල් එයාගේ.

ඉරිදා දවසක හවස තමයි කෝෂිලා ටියුෂන් ගන්න හසිතගේ ගෙදර එන්නේ.ඔහු එන්නේ හවස 3 විතර.පැය 3ක් විතර කෝෂිලා එහේ ඉන්නවා.දවසක් ඉරිදා කෝෂිලා හසිතගේ බෝඩිමට යන්න පිටත් වුනා.එදා උදේ ඉදන් අදුරු අහසක් තිබ්බේ.බෝඩිම තිබ්බේ නුගේගොඩ ටවුන් එක කිට්ටුව.ඒක හරිම නිදහස් තැනක්.

බස් එකෙන් ඇවිත් ටවුන් එකෙන් බැහැලා මීටර් 200 විතර පයින් යන්න තියෙනවා බෝඩිමට.ඒ යන අතරේ වැස්සක් කඩා පාත් වුනා.කෝෂිලා වැස්සෙම දිව්වා බෝඩිමට ...බෝඩිමට ගොඩ වෙද්දී එයා හොඳට තෙමිලා...

බෝඩිමේ දොර වහලා තිබ්බේ .කෝෂිලා දොරට තට්ටු කලාම හසිත අයියා දොර ඇරියා..ආ මල්ලි මොකද මේ..තෙමිලා නේද හොඳටම ..හසිත එහෙම ඇහුවා.

ඔව් අයියේ.වැස්සෙම මම මෙහෙට දිව්වා..

මේ පාරේ ඉතින් හදිසියකට යන්න තැනක් වත් නෑනේ..තාප්ප ගහගෙන නේ ඔක්කොමලා ...හසිත කිව්වා.

හසිත කෝෂිලාට ඇතුලට එන්න කියලා තුවායක් ගෙනත් දුන්නා.මල්ලි ඔයා බාත් රූම් එකට ගිහින් නාගන්න.නැත්නම් හෙම්බිරිස්සාව හැදෙයි..හසිත කිව්වා.

කෝෂිලා බාත් රූම් එකට ගිහින් නාගෙන තුවාය පිටින් එලියට ආවා....

එන්න බලන්න මල්ලි ඔයාට ඇදුම් දෙන්න..කියලා හසිත කෝෂිලාගේ අතින් අල්ලගෙන ඇදෙන් වාඩි කෙරෙව්වා..කෝෂිලාගේ හසිතගේ හැසිරීම ඇල්ලුවේ නෑ.ඔහු වෙනදා වගේ නම් නෙමෙයි අද.ඔහු බෑග් එකක් විවෘත කරලා එලියට ගත්තේ රතු ජංගියක්..කෝෂිලා ඒක දැකලා පුදුමයෙන් කට වහගත්තා එක අතකින්.

කොහොම මේක ? ඇදලා බලන්න..

කෝෂිලා:අයියේ ඔයා විහිලු කරනවද?

හසිත:නෑ මම සීරියස් කියන්නේ මල්ලි.

කෝෂිලා:ඔයා ක්‍රොසී කෙනෙක්ද අයියේ?

හසිත:ඇයි එහෙම වෙන්න බැරිද

කෝෂිලා:වාව්..මරු නේ..

හසිත:ඔයාත් එහෙම කෙනෙක් කියලා මම දන්නවා කොල්ලෝ.

කෝෂිලා පුදුම වෙලා ඇදෙන් නැගිට්ටා.

ඔයා කොහොමද එහෙම කියන්නේ?කෝෂිලා පුදුමයෙන් ඇහුවා.

හසිත:ඔයා ෆේස්බුක් ඉන්නවා නේ.මම ඔයා එක්ක චැට් කරන හංසි විලාසිනි..මතකද

කෝෂිලා:මොකක්?ඔයා හංසි?

හසිත:විශ්වාස නෑනේද?

එහෙම කියලා හසිත ටී ෂර්ට් එකයි,කලිසමයි ගැලෙව්වා.එයා යටට ඇදලා හිටියේ රෝස පාට ජංගියක්...කෝෂිලා පුදුමෙන් වගේ ඒ දිහා බැලුවා..

මම ඔයා එක්ක හුගක් කල් ඉදන් චැට් කරලා තියෙනවා.ඔයා මගේ ක්ලාස් එන්න පටන් ගත්තට පස්සේ තමයි මට ඔයා නෝට් වුනේ.ඊට කලින් ඔයා මට චැට් එකෙන් ෆේස් පොටෝ එකක් එවලා තිබ්බා.ඒකෙන් තමයි මම ඔයාව අදුන ගත්තේ.ඒත් මම මෙච්චර දවසක් ඔයාට ඒ ගැන කිව්වේ නෑ.හසිත කිව්වා.

අයියෝ...ඔයා මේ ගැන කාටවත් කිව්වද? කෝෂිලා බයෙන් ඇහුවා.

අපෝ නෑ කොල්ලෝ අපි දෙන්නම එක වගේ ආසාවල් තියෙන අය.මම එහෙම පාවලා දෙන වැඩ කරන්නේ නෑ.හසිත කිව්වා.

ඒ පාර කෝෂිලාගේ බය අඩු වුනා..මට පොරොන්දු වෙන්න එහෙම කරන්නේ නෑ කියලා.කෝෂිලා කිව්වා.හසිත කෝෂිලාගේ ඔලුවේ අත තියලා එහෙම කරන්නේ නෑ කියලා දිවුරුවා.

හසිත:මට ඔයාට දෙයක් කියන්න තියෙනවා..කෝෂිලා නංගි...මම එහෙම කතා කලාට කමක් නැද්ද?

කෝෂිලා:හ්ම්..කමක් නෑ.මොකක්දකියන්න තියෙන්නේ ඔයාට.

හසිත:ඔයත් මට අක්කා කියලා කතා කරන්නකෝ..නංගි.

කෝෂිලා:හරි ඉතින් කියන්නකෝ හංසිනි අක්කේ.

කෝෂිලා කටකොනින් හිනා වෙමින් කිව්වා.

හංසි:ඔයා දවසක් කිව්වා නේද ක්‍රොසී පාට්නර් කෙනෙක් හොයනවා කියලා..

කෝෂිලා:ඔව්..ජීවිත කාලේම ආශ්‍රය කරන්න කෙනෙක් මම හොයන්නේ? හැබැයි ටොප් කෙනෙක් වෙන්නත් ඕනේ.

හංසි:ඉතින් කෙල්ලේ ඔයාට මාව ගැලපෙන්නේ නැද්ද? මාත් එහෙම කෙනෙක් හොයන්නේ හුගක් කල් ඉදලා...මාත් ටොප් .

කෝෂිලා:හ්ම්..අපි ආශ්‍රය කරලා බලමු ගැලපෙනවද කියලා.

හංසි:ඔව් ..ඔයා කැමති නම් එහෙම කරමු.ඔයාට මම ඩ්‍රෙස් දෙන්නම්.මෙහේ ඇවිත් ඩ්‍රෙස් කරන්නත් පුලුවන් සති අන්තේදී..කැමතිද?

කෝෂිලා:අනිත් දේවල්?

හංසි:වල් කෙල්ල...හරි හරි සෙක්ස් කරනවා අනිවාර්යෙන්ම..නැතුව බෑනේ..මම දන්නවා ඔයා ඒ පැත්තට හුගක් ආස බව.

කෝෂිලා ලැජ්ජාවෙන් බිම බලා ගත්තා...එකපාරටම හංසි දිහාවට ඇවිත් එයාව බදාගෙන කිස් එකක් දුන්නා...

උම්මා..මගේ හොඳ අක්කා..කියලා කෝෂිලා කිව්වා..

-------------------------------
දෙවන කොටසින් හමුවෙමු.




No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...