Friday, December 24, 2021

සුරාජ්ගේ වහලා

 
සුරාජ් එදා නිවාඩු දවසක් නිසා බෝඩිම් කාමරයේ ඇදේ ඇල වෙලා නිල් චිත්‍රපටියක් බලමින් හිටියේ.එපාරටම කවුදෝ දොරට තට්ටු කරනවා ඇහුනා.සුරාජ් සරමත් කඩලා අදින ගමන් දොර ඇරියා...

ආ..අයියේ මම... දොර ළඟ හිටගෙන හිටියේ බෝඩිමේ අයිතිකාරයාගේ බාල පුතා අකිල.අකිල ඒ දවස්වල උසස් පෙල ලියලා ගෙදර හිටියේ...

ආ ..මල්ලි ! මොකද මේ උදෙන්ම?

අයියේ අද ගෙදර කවුරුත් නෑ..

ඇයි කට්ටිය කොහේ ගිහින්ද?

ගමනක් ගියා එයාලා..මම එන්නද ඇතුලට?

මම නම් පොඩි වැඩක හිටියේ කොල්ලෝ.

අනේ අයියේ එහෙම කියන්න එපා.මෙහෙම දවසක් ආයේ එන එකක් නෑ.එදා ඔයා කිව්ව නේ ආයේ දවසක හම්බ වෙමු කියලා.

සුරාජ් ටිකක් කල්පනා කරලා....හරි හරි එහෙනම් එනවාකෝ.. කියලා අකිලව කාමරයට අරන් දොර වැහුවා.

අකිල අඩි 5' 3'' විතර උස කෙට්ටු කොල්ලෙක්..ටිකක් සුදුයි..ඇගේ එක මයිලක් වත් නැති තරම්....සුරාජ් නම් අවුරුදු 30 විතර හැඩි දැඩි පොරක්..කලුයි උස මහතයි..

දැන් මොනවද මල්ලි ඔයාට ඕනේ?

ඔයා කැමති දෙයක් කරන්න අයියේ..මම කිව්වා නේ ඔයාගේ වහලෙක් වෙන්න කැමතියි කියලා..

ඒත් කොල්ලෝ ඔයා කිව්වට එහෙම කරන්න බෑනේ..කලින් ඕවා කරලා අත්දැකීම් එහෙමත් නෑනේ ඔයාට..

කමක් නෑ ..ඔයා මාව පුරුදු කරලා ගන්නකෝ..

පුරුදු කරන්න නම් පුලුවන් ඒත් කොල්ලෝ උඹට එපායි ද දන්නේ නෑ...

අනේ මම ආසයි..ඔයා කියන ඕන දෙයක් කරන්නම්..

හරි එහෙනම් මේක අපි දෙන්නා අතර විතරයි.මේවා පිට ගිහින් තිබුණොත් පුතෝ මම නරක මිනිහා කියන්න එපා හරිද?

අයියෝ මම එහෙම බලු වැඩ කරන්නේ නෑ..

හරි ..එහෙනම් මම කියන දේවල් කරන්න ලෑස්තිද?

ඔව් ඔව් ඕන වෙලාවක..

සුරාජ් නැගිටලා අකිල ගාව හිට ගත්තා.අකිල ඇදේ ඉදගෙන හිටියේ.සුරාජ් සරම කඩලා බිම දැම්මා...

අම්මෝ නියමයි අයියේ....

හා හා මම දැන් අයියා නෙමෙයි ..මාස්ටර් කියලා කතා කරනවා..මම දැන් ඉදන් ඔයාට කතා කරන්නේ නරක වචන වලින්..හරිද..

හරි ..එහෙම කරන්න.මම කැමතියි.අකිල එහෙම කියලා සුරාජ්ගේ ඉණ වටේ අත් දෙක දාලා බදාගත්තා....සරම ගැලෙව්වාම අකිල පුදුම වුනේ සුරාජ් ඇදල තිබුණ රතු පාට ජංගිය දැකලා..ඒක ඇතුලේ යකඩයක් වගේ දැඩි ජුන්ඩාව එලියට එන්න දගලවනවා.අකිල සුරාජ්ව බදාගෙන මූණ ජංගිය උඩ ඇතිල්ලුවා..

වේසියේ දැන් දණ ගහපන් මගේ ඉස්සරහ..සුරාජ් අකිලව ඇදෙන් නැගිට්ටවලා බිම දණ ගස්සවලා...ඇගිල්ලක් කටේ එබුවා.අකිල පෙරේතකමින් ඒක ලෙව කන්න වුනා..

හා හා හොඳට ලෙව කාපන් බැල්ලි..සුරාජ් අකිලගේ කම්මුලට පාරක් ගහමින් කිව්වා....අකිල වේදනාවෙන් ඇඹරුණා..

කොල්ලෝ උඹ ආස නැත්නම් දැන්ම කියපන් ..මම මේක නවත්තන්නම්..

අනේ එපා..මම ආසයි..දිගටම කරන්න...

සුරාජුත් ඒ අවසරයෙන් ඇගිලි දෙකක්ම අකිලගේ කටේ එබුවා..ඒ අතරෙ අකිලට කිව්වා ඇදුම් ටික ගලවන්න කියලා..අකිල ඇදුම් එකින් එක ගැලෙව්වා,අන්තිමට ජොකා විතරයි ඉතුරු වුනේ..

අකිල ඇගිලි උරන අතරේ සුරාජ් තන් පුඩු අනෙක් අතින් මිරිකුවා.ඒවායේ අග කෙනිත්තුවා..ඉන්පස්සේ අකිලව ඇදේ උඩුබැලි අතට දාලා ඇග උඩ නැග්ගා..මූණ තන් වලට ලං කරලා දිව තන් පුඩු වටේ අතුල්ලන ගමන් දත් වලින් ඒවා හපා කෑවා...අකිල වේදනාවෙන් කෙදිරි ගෑවා..

උඹට රිදෙනවද බැල්ලියේ කියලා සුරාජ් එක අතකින් අකිලගේ කට මිරිකගෙන අනෙක් අතින් ජොකා අල්ලගත්තා..ජොකාට උඩින් වැරෙන් මිරිකන්න වුනා..අකිලට වේදනවට කෑ ගැහුනාත් එක්ක...

කෑගහන්න උබ...කියලා සුරාජ් ගිහින් අකිලගේ මූණ උඩ වාඩි වුනා පුක තියලා...

ලෙව කාපිය පට්ට බැල්ලි...හොඳට තව හොඳට..සුරාජ් ජංගිය පිටින් අකිලගේ මූණ උඩ වාඩි වෙලා අණ කරන්න පටන් ගත්තා...ඉන්පස්සේ ජංගිය පිටිපස්සෙන් ඈත් කරලා හිල පාදලා ඒක අකිලගේ කටට ලංකලා ..

ලෙව කාපිය මගේ ගූ හිල වේසි...

අකිල ත් බෑ නොකිය කියන හැමදේම කලා...

ඒ අතරේ සුරාජ් ඇගිල්ල ලෙව කලා තමන්ගේ පුකට බස්සලා..ෆක් එකක් දිලා ඒ ඇගිල්ල අකිලට ලොවන්න් දුන්නා..

රස මගේ ගූ හිල ...ආ... බලපන් ...හිල දිහා..ලෙව කාපන් මගේ ඇගිල්ල...

සුරාජ් ජංගිය ගලවලා තට්ටම් දෙක අකිලගේ මූණ පුරා ඇතිල්ලුවා..ටිකක් වෙලා පුක මුණ උඩ තද කරලා තිබ්බා.අකිල ලෙව කාලම් හිල කෙලවලින් තෙත් වෙලා...

ඉන්පස්සේ හොඳට කෙලින් වෙල තිබ්බ සුරාජ්ගේ පොල්ල අකිලගේ කටේ ඔබලා ටික වෙලාවක් තියාගෙන හිටියා.මුළු පොල්ලම ඇතුල් කරන්න උත්සාහ කලත් අකිලට ඒක දරාගන්න බැරි වුනා...කට දෙපැත්තෙන් කෙල බේරෙනවා..ඊළඟ සුරාජ් ඇද අල්ලගෙන පොල්ල කටේ ඔබලා වැරෙන් හුකන්න පටන් ගත්තා..දැන් අකිලට හුස්ම ගන්න බැරි තරම් අමාරුයි...කටෙන් කෙල බේරෙනවා හොඳටම....සුරාජ් එක පාරටම් හිකිල්ල නවත්තලා පොල්ල එලියට ගත්තා..ඒක කෙල වලින් නැවිලා..කෙල වැකෙරෙනවා...අකිලව අනික් පැත්ත හරවලා තට්ටම්වලට පොල්ලෙන් වැරෙන් පහර දෙන්න පටන් ගත්තා..අකිල ඌ කියලා කෑගහනවා එතකොට..


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...