Wednesday, December 22, 2021

මල්කිගේ ක්‍රොසී දූෂණය වූ දා - පළමු කොටස


මගේ මල්කි සිසී.ඇත්තටම මම වහල් ක්‍රොස්ඩෙසර් කෙනෙක්.ඒ කියන්නේ මම ආසයි පිරිමියෙක්ගේ ළඟ ගෑණියෙක් වගේ ඇදලා පැළදලා වහල් ජීවිතයක් ගත කරන්න.ඒත් ඉතින් සැබෑ ජිවිතයේ එහෙම ෆැන්ටසිවලට ආස පිරිමි හම්බ වෙන්නේ කලාතුරකින්..එහෙම ආශාවල් තියෙන කෙනෙක් එක්ක හැමදාම ඉන්න ලැබෙනවා නම් ඒක මගේ වාසනාවක්...මම ගැන කිව්වොත් වයස 26යි.උස අඩි 5 අගල් 6යි.සාමාන්‍යය ශරීරයක් තමයි මට තියෙන්නේ.මගේ ටූල් එක අගල් 4ක් දිගයි.මම ෂේව් කරලා නැති වුනාට ඇගේ මයිල් නම් නෑ වැඩිය.

මගේ ෆැන්ටසිය තමයි අංකල් කෙනෙක්ගේ වහලෙක් වෙන එක.ඒ අංකල් මගේ අත් කකුල් ගැට ගහලා වද දෙනවාට ආසයි.එයාගේ වද බන්ධන විදගන්නත් ආසයි..ඒ වගේම එයා මාව වෙන අයට පාවිච්චි කරන්න වටේ යවනවටත් ආසයි.

මේක සිද්ධ වුනේ මම ඉස්කෝලේ යන කාලේ.ඒ දවස්වල මම කොළඹ බෝඩිමක ඉදලා ඉස්කෝලේ ගියේ. ඒ කිට්ටුව මගේ යාලුවෙකුත් හිටියා.මගේ යාලුවාගේ තාත්තා වයස අවුරුදු 50 විතර කෙනෙක්.එයා හරිම මිත්‍රශීලී යි.ඔහු අපිත් එක්ක ෆූට් බෝල් සෙල්ලම් කරන්නත් එනවා.සමහර වෙලාවට අපිත් එක්ක ජිම් යන්නත් එනවා.මට ඔහු ගැන තිබ්බේ ගෞරවයක්..ඒ හැර වෙනත් කිසිම හැගීමක් තිබ්බේ නෑ ඔහු කෙරෙහි.

මගේ තාත්තා ගෞරව කරනවා වගෙ තමයි මම ඔහුට සැලකුවේ.මේ අංකල් උසයි,කලුත් නැති,හොඳ පෙනුමක් තියෙන,ඇග පුරාම මයිල් පිරුණ නියම රැවුලක් තියෙන කෙනෙක්.

දවසක් මෙයාගේ පවුලේ අය ගමනක් ගියා.ඔව් මගේ යාලුවත් ගියා.ඒත් අංකල් විතරක් ගෙදර හිටියා.මගේ බෝඩිම කිට්ටුවමයි අංකල්ගේ ගෙදරත් තිබ්බේ.ඉතින් ඔය කියපු දවසේ අංකල් මාව හොයාගෙන ආවා.එයා කිව්වා ගෙදර වයි ෆයි කෙනෙක්ෂන් එක හරියට වැඩ කරන්නේ නෑ පොඩ්ඩක් චෙක් කරලා බලන්න පුලුවන්ද කියලා.මම ඔහුත් එක්ක ගෙදර ගිහින් ඒ ප්‍රශ්නය වැඩි වෙලා යන්න කලින් විසඳුවා.ඉන්පස්සේ අපි දෙන්නා බීමක් බොන ගමන් පොප්කෝන් කමින් මැච් එකක් බැලුවා.දෙන්නම මැච් එකට ඇබ්බැහි වෙලා හිටියේ.ගෝල් එකක් ගහද්දී අපි දෙන්නම සතුටින් ඉපිල ගිහින් උඩ පැන්නා.

දෙන්නා වාඩි වෙලා හිටියේ මීටර් දෙකක් විතර ඈතින්.ගෝලයක් ගහද්දී සතුට ඔහු දෑත් විහිදුවලා බදා ගන්න හැරෙනව මා දිහාවට.මාත් උද්දාමයෙන් ඔහු දෙසට පනිනවා.ඔහු මාව වඩා ගන්නවා.ඒ වෙනකොට අපි දෙන්නා මත්පැන් පානය කරලා හිටිය නිසා ඒක ගානක් වුනේ නෑ.නිතරම බදා ගැනීමත් ඇගවල් ඇතිල්ලීමත් නිසා මගේ ජුන්ඩාව යන්තම් කෙලින් වෙලා තිබ්බේ.

ඒක ඔහුට දැනුනා.මගේ ජීවිතයේ වැඩියෙන්ම අපහසුතාවයට පත් වුන දවස ඒකයි.මම ඒක හංගන්න උත්සාහ කලත් ඔහුට ඒක තේරුණා..ඒකට කමක් නෑ .මෙතන ඉන්නේ අපි දෙන්නා විතර නේ.ඔයා මට පුතෙක් වගේ ..ඔහු එහෙම කිව්වා.මට මතක් වුනේ වැල ෆිල්ම වල තමන්ගේ දුවට හුකන්න කලින් සුළු පියා කියන කියම්..

ඔහු කිසිවක් නොකියා ටීවී එක ඔෆ් කලා.ඉන්න මම ඔයාට උදව් කරන්න කියලා ඔහු කිව්වා.වෙන්න යන්නේ මොකක්ද කියලා මට වැටහුනේ නෑ.මම කර කියාගන්න දෙයක් නැතුව එතන ඉදගෙන හිටියා.ඔහු මගේ කොට කලිසම ගලවා..මගේ ජුන්ඩාව ජොකාට උඩින් හෙමින් සීරුවේ ලෙව කන්න පටන් ගත්තා..

ඉන්පස්සේ ඔහු මගේ යට ඇදුම අයින් කරලා මගේ ජුන්ඩාවේ ටොපා ලෙව කන්න පටන් ගත්තා.ඔයාගේ වයසේ හැටියට ලොකු ජුන්ඩාවක් මට තියෙන්නේ කියලා අංකල් කිව්වා.

ඔහු සෙමින් මගේ මුලු ජුන්ඩාවම උරන්න පටන් ගත්තා.ඔහු ඒක හරිම දක්ෂ විදියට කලා.අංකල් දත් පාරක් වත් වදින්නේ නැති වෙන්න ඒක ඉරුවා.ඒකෙන් මගේ රාගය තවත් ඇවිස්සුනා.ඔහු දිගටම උරන්න වුනා..උරන ගමන් තමන්ගේ තන පුඩු මිරික ගන්නත් ඔහු අමතක කලේ නෑ.ඉන්පස්සේ ඔහු මාව සම්පුර්ණයෙන් නිරුවත් කලා.ඔයා මේක ගැන බය වෙන්න එපා..මම මේක කලින් කිහිප වතාවක්ම කරලා තියෙනවා.කියලා අංකල් කිව්වා.

ඉන්පසුව ඔහු නිරුවත් වෙන්න පටන් ගත්තා.මම වයස අවුරුදු 50ක පිරිමීයෙක් ඉදිරියේ නිරුවතින් හිටගෙන ඉන්නවා..මෙහෙම දෙයක් වෙයි කියලා මම හීනෙකින් වත් හිතුවෙ නෑ.

ඔහු මිනිත්තු 10ක් විතර මගේ ජුන්ඩාව කෙල පෙරමින් ඉරුවා..ඊළඟ ඔහු තමන්ගේ දැවැන්ත ජුන්ඩාව මගේ මුණ ඉදිරියට ගෙන ආවා...ඒකෙන් ජූස් වෑස්සෙනවා...නූලත් කැඩිලා...ඒ මදිවට ටොපා දුර්වර්ණ වෙලා හුගක්...මගේ ටොපා දැකලා ඔයාට හිරිකිතද කොල්ලෝ? අංකල් ඇහුවා...මම මොකුත් නොකියා ඒක දිහා බ්ලන් හිටියා..

මම හුගක් පොඩි කොල්ලන්ට පුකේ ඇරලා තියෙනවා පුතා..ඔයා කැමති නම් අපි කරමුද?

අනේ මට රිදෙයි අංකල්...මම බයෙන් උත්තර දුන්නා...

මම ආස කොල්ලන්ට රිද්දලා සතුටු වෙන්න කොල්ලෝ....ඔයාට අද ටිකක් රිදෙන්න වෙයි.ඒ මාත් එක්ක දිගටම ඉද්දී ඒකට පුරුදු වෙයි...අංකල් එයාගේ ජුන්ඩාව බලහත්කාරයෙන් මගේ කටේ ඔබන්න වෑයම් කලා...

ගනින් කොල්ලෝ මේක කටට...බය වෙන්න එපා..අංකල් ම්ගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන ජුන්ඩාව කටේ ඔබන්න උත්සාහ කලා.මම අකැමැත්ත ප්‍රකාශ කරමින් ඔලුව දෙපැත්තට වනමින් ජුන්ඩාව කටට ගැනීම ප්‍රතික්ෂේප කලා...

කොල්ලෝ ඔච්චර මුරණ්ඩු වෙන්න එපා.එහෙම වුනොත් මටත් නරක අංකල් කෙනෙක් වෙන්න වෙයි..අංකල් ටිකක් තදින් කිව්වා.

මම ඕවාට බය නෑ..මම එහෙම කියන ගමන් නැගිටලා කලිසම ඇදගත්තා..ටී ෂර්ට් එක ගන්න හදනකොටම අංකල් මාව තදින් අල්ල් ගත්තා..උඹ තමයි මට හම්බ වුන මුරණ්ඩුම කොල්ලා..මම දන්නවා උඹ වගේ උන් මට්ටු කර ගන්න විදිය කියලා අංකල් දත් මිටිකමින් කිව්වා..මම ඒ නපුරු මිනිහාගෙන් ගැලවෙන්න හුගක් දැගලුවත් මගේ අත් අඩුවකට අහු වෙලා වගේ තිබ්බේ..මේ මනුස්සයා මට හුගක් රිද්දුවා ඒ වෙලාවේ අත් වලින්...අන්තිමට මම උගේ අතක් හපා කෑවා.ඒ පාර මිනිහා ඒ අත අතහැරලා දැම්මත් අනික් අත නම් අත හැරියේ නෑ.ඒ පාර මම කකුලෙන් පසුපසට පහරක් දුන්නා..ඒ පාර වැදුනේ මිනිහගේ ජුන්ඩාවට..වේදනාව ඉවස ගන්න බැරිව මිනිහා මාව අත හැරලා ජුන්ඩාව අල්ලගෙන බිම දණින් වැටුනා..

ඇද්ද වනචරයට...කියලා මම ටී ෂර්ට් එක අරන් ඉක්මණට එතනින් යන්න ගියා...

ඒත් ජොකා තාම ගෙදර කියලා මට මතක් වුනේ ගෙදරින් එලියට එද්දී...මම ආයෙත් ගෙදර ගියා ඉක්මනට.අංකල් කාරයා නම් එතන හිටියේ නෑ.මම වහාම ජොකා අරන් අනික් පැත්ත හැරුණා විතරයි මතක මූණ හරහා පහරක් එල්ල වුනා..

------------------------------------------------------------
මල්කිට මොකද වුනේ කියලා ඊළඟ කොටසින් බලමු.


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...