Wednesday, December 22, 2021

හංසි ක්‍රොසී සහ කොෂිලා ක්‍රොසීගේ මංගල රාත්‍රිය-දෙවන කොටස

 කෝෂිලා තවමත් හංසිව බදාගෙන ...නංගි බබෝ ඔයා කැමතිද මගේ ඇදුම් ටික බලන්න? කියලා හංසි ඇහුවා..

අනේ .ආසයි අක්කි..කෝෂිලා හංසිව අතහැරලා ඇද උඩ ඉදගත්තා.එයාගේ බෑග් එක ඇරලා ෆෝන් එක අතට ගත්තා.

ඒක දැකපු හංසි ඇහුවා..ඔයා පෝටෝස් ගන්න ද යන්නේ ?

කෝෂිලා:අපෝ නෑ.මම මේ ෆේස්බුක් එකට යන්න හදන්නේ.ඔයාගේ පෝටෝස් බලන්න.

හංසි:එහෙමද? ඔයා කැමති නම් අපි ඩ්‍රෙස් කරලා පෝටෝස් ටිකක් ගමු.

කෝෂිලා:අනේ ෂෝක් නේ..මාත් දැන් කාලෙකින් ඩ්‍රෙස් කලේ නෑ.

හංසි:ඒක තමයි කාලෙකින් ඔයාගේ ඩ්‍රෙස් කරපු පෝටෝස් දැක්කෙත් නෑ නංගි.

කෝෂිලා:ඔව් අක්කි..ගෙදර ඩ්‍රෙස් කරන්න අමාරුයි.

හංසි:ඉතින් ඔයා ටිකක් කලින් එන්නකෝ ඉරිදට..අපි දෙන්නට එකට ඩ්‍රෙස් කරන්න පුලුවන් නේ.නැත්නම් අපි ක්ලාස් එක සෙනසුරාදා රෑට දාගමු.එතකොට ඔයාට පුලුවන් ඩ්‍රෙස් කරන්න..

කෝෂිලා:ඩ්‍රෙස් කරන්න විතරද?

හංසි:අම්මෝ මේකිගේ වල්කම..හරි හරි අනේ අනික් දේවලුත් කරනවා.

කෝෂිලා:එහෙනම් මම සෙනසුරාදා රෑට එන්නම් ක්ලාස්.

හංසි:ඔයා ඩ්‍රෙස් කරනවට වඩා සෙක්ස් වලට නේද ආස?

කෝෂිලා:ඔව්..ඔයා එහෙම අයට ආස නැද්ද?

හංසි:මම හුගක් ආස ඩ්‍රෙස් කරලා තව ක්‍රොසී කෙනෙක් එක්ක ඉන්න.

කෝෂිලා:ඕකේ..එහෙනම් අයියේ අපි අද පාඩම පටන් ගමු.

හංසි:අයියෝ ...මොකද මේ ..මම ඔයාට අකමැති කිව්වද දැන්?

හංසි ජංගිය පිටින් ඇවිත් කෝෂිලා ගාව ඉදගෙන එයාගේ ඉන වටේ අතක් යවලා තමන් දිහාවට ලං කරගෙන නලලට කිස් එකක් දුන්නා..කෙල්ලේ..ඔයා ඔහොම කේන්ති ගන්න එපා.මම ඔයාට හුගක් ආසයි.මට පුලුවන් ඔයාව සතුටු කරන්න.හංසි කිව්වා.

ඒ පාර කෝෂිලාගේ මුණේ අසතුට නැතිවෙලා ගියා.

හංසි:කෝ මගේ කෙල්ල හිනා වෙන්න දැන්.

කෝෂිලා හිනා වෙමින් හංසිගේ පපුවට තුරුල් වුනා..හංසි අත් දෙකෙන්ම කෝෂිලාව පපුවට තද කර ගත්තා..

කෝෂිලා:ඔයා ලග හුගක් උණුසුම් අක්කි.මම ආසයි ඔයාට මෙහෙම තුරුල් වෙලා ඉන්න.

ඉතින් ඔහොම ඉන්නකෝ හැමදාම..හංසි කෝෂිලාගේ හිස සිප ගනිමින් කිව්වා.කෝෂිලා එක අතකින් හංසිගේ ජංගිය පිරිමැද්දා..

කෝෂිලා:අක්කි අද අපි ක්ලාස් එකට නිවාඩුවක් දෙමුද?

හංසි:අද අපි පැයක් විතර පාඩමක් කරමු බබෝ.නැත්නම් හොඳ නෑ.ඔයා මට නිකන් ගෙවන්න ඕනේ නෑනේ.අනික මම වැඩ නොකර සල්ලි ගන්නත් කැමති නෑ.

කෝෂිලා:හා එහෙම හොඳයි.එහෙනම් මට ඇදුමක් දෙන්නකෝ අදින්න.

හංසි:ඉන්න බලන්න ..

හංසි බෑග් එකේ තිබුණ ගැහැණු ඇදුම් සේරම ඇද උඩට හැලුවා.කෝෂිලා පෝන් එකෙන් හංසිගේ ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකට ගිහින් පෝටෝස් බලන්න පටන් ගත්තා.

කෝෂිලා:කෝ අක්කි මේ රෝස පාට නයිටි එක?ඒක මේ රෙදි ටිකේ නෑනේ.

කෝෂිලා පෝන් එකේ පෝටෝ එකක් පෙන්වමින් ඇහුවා..

හංසි රෙදි ගොඩ අවුස්සලා රෝස පාට නයිටි එකක් අරන් පෙන්නලා කිව්වා..මේ තියෙන්නේ නංගි.

කෝට් එක නැතුව තමයි ඒක සෙක්සි නේද අක්කි.කෝෂිලා කිව්වා.

ඔයා ආස එහෙමද කෙල්ලේ..හංසි නයිටි එක අදින ගමන් ඇහුවා..

අක්කි ඔයා ඕක ඇදලා සෙක්සි විදියට ඉන්නකෝ මම ෆෝටෝ එකක් ගන්න.කෝෂිලා පෝන් එකත් අරන් ඇදෙන් නැගිට්ටා.

හංසි නයිටි එක ඇදලා ඇදේ වැතිරුණා..කෝෂිලා කියන කියන විදියට එයා විවිධ ඉරියව් වලට හිටියා පෝටෝෂූට් එකට...

දැන් ඇති කෙල්ලේ.අපි පාඩම පටන් ගමු.ඉන්න මම ඔයාට ඇදුමක් දෙන්න..හංසි නයිටි එක පිටින් ආයෙත් රෙදි ටික අවුස්සන්න පටන් ගත්තා.

කෝෂිලා:අක්කි ..මේ ඔයා ගවුමක් ඇදගෙන කැරකවෙන පෝටෝ එකක් තියෙන්නේ..

හංසි:ඔව්..ඒකද ඔයාට ඕනේ..ඉන්න මම බලන්න.

හංසි රෙදි ගොඩ අස්සෙන් කලු සායකුයි.වෙස්ට් එකකුයි ගත්තා..

අයියෝ මේ ඒක නෙමෙයි නේ අක්කි..කෝෂිලා කිව්වා..

හංසි:හොඳට බලන්න කෙල්ලේ පෝටෝ එක.ඒකේ මම ගවුමක් ඇදලා නෑ අනේ..

කෝෂිලාට පස්සේ තමයි තේරුණේ හංසි කියන්නේ ඇත්ත කියලා..

හා කමක් නෑ අක්කි මම ඒක අදින්නම්..කෝෂිලා පෝන් එක පැත්තකට දාලා තුවාය අයින් කලා.

හංසි:අම්මෝ මේකිගේ ඇග..කෙල්ලෙක් වගේමයි..

කෝෂිලා තුවාය ඇදට විසි කරලා අත් දෙක උස්සගෙන රවුමක් කැරකුණා හංසිට පේන්න..කොහොමද වේසිගේ බොඩි එක ආ...කෝෂිලා අගර දගර පාමින් කාමරයේ එහෙට මෙහෙට ඇවිදිමින් කිව්වා...

හංසි:අම්මෝ නංගි ...උඹ නම් ..කොල්ලෙක් දැක්කොත් පිස්සු හැදෙයි අප්පා...ඇවිදින්නේ හරියට බඩුවක් වගේ අනේ..වල්කමට ගැලපෙන ඇගකුත් ලැබිලා තියෙන්නේ.

කෝෂිලා කකුල් දෙක ඈත් කරලා පස්ස දික් කරගෙන හංසිට තමන් දිහාවට එන්න කියලා ඇගිල්ලකින් සංඥා කලා...ඉන්පස්සේ ඇගිල්ල කටේ ඔබාගෙන සරාගී විදියට උරන්න පටන් ගත්තා...ඊළඟ ඒකි දෙකට නැවිලා කටේ තිබ්බා ඇගිල්ල හිල ඇතුලේ ගහලා ෆක් කරන ගමන් කෙදිරි ගන්න වුනා...දැන් නම් කෝෂිලා දාර පොල්ලකින් කන බඩුවක් කෙදිරි ගානවා වගේ රඟපාන්නේ..හංසි ඇදුමකුත් අතේ තියාගෙන ඒ දිහා බලන් ඉන්නවා ගල් ගැහිලා වගේ...

හංසි:අම්මෝ...උඹ නම් බන්...සිරාවට ගිය ආත්මේ බඩුවක්ද කොහෙද..

හංසි එහෙම කියලා හිනා වුනා...කෝෂිලා කැට් වර්ක් එකෙන් හංසි දිහාවට ඇවිත් නැවිලා තොල් උල් කරලා හංසිගේ මූණ දිහාවට හැරුණා.හංසි ඇදේ ඉන්න ගමන් කෝෂිලා නැගලා තිබ්බ පොල්ලෙන් අල්ලලා ඇදලා ගත්තා ලගට..

අම්මෝ ...ඌයි..අක්කි..රිදෙනවා අනේ...කෝෂිලා වේදනාවෙන් කෑ ගැහුවා.

ඕක නවත්තලා මේ ඇදුම ඇදගන්නවා..කියලා හංසි කෝෂිලාව අනික් පැත්ත හරවලා තට්ටමට පාරක් ගැහුවා..

ඌයි..කෝෂිලා වේදනාවෙන් මොර දුන්නා..

රිදුනද මගේ පැට්ටෝ ...කියලා හංසි කෝෂිලාගේ තට්ටම් වලට කිස් එකක් දුන්නා...ඒ පාර කෝෂිලා අනික් පැත්ත හැරිලා හංසිගේ තොල් සිප ගත්තා...ඒ පාර නම් දෙන්නා දිව වල් ගාවගනිමින් තොල් උරන්න වුනා.

නංගි මෙන්න ඇදුම ඇදගන්න...හංසි වෙස්ට් එකයි.සායයි දුන්නා..කෝෂිලා ඇදුම් ටික ඇදගත්තා..බලන්න මම ලස්සනද මගේ අක්කියේ.කියලා කෝෂිලා පෝටෝ එකේ වගේ ඇදුම ඇදගෙන වටයක් කැරවුනා..ඒත් එක්කම සායත් ඉස්සිලා ආවා ඉන දිහාවට..කෝෂිලාගේ තට්ටම්,ජුන්ඩාව,වල්ල එහෙම හොඳ පෙනුනා ඒ වැඩෙන්...

හංසි:තව එක දෙයක් අඩුයි ඔයාට..

කෝෂිලා:ඒ මොකක්ද අක්කි.

හංසි:බලන්න මේ පෝටෝ එක දිහා හොඳට.

හංසි පෝන් එක කෝෂිලා දිහාවට දික් කලා.ඒ දිහා විපරමින් බලපු කෝෂිලා අතකින් කට වහ ගත්තා..මම කැර කෙද්දී බඩු සෙට් එකම එලියේ නේද අක්කි...කෝෂිලා කිව්වා..

හංසි:ඔව් කෙල්ලේ...මෙන්න ඒ කළු පැන්ටිය..ඇදගන්න..

හංසි තමන් පෝටෝ එකේ ඇදන් හිටිය ජංගියක් කෝෂිලාට දුන්නා...කෝෂිලා ඒකත් ඇදගත්තා.

හරි කෙල්ලේ දැන් ඔයා පාඩමට ලෑස්ති වෙන්න.මම මේ ඇදුම් ටික ආපහු බෑග් එකට දාන කම්.

කෝෂිලා:හා මගේ අක්කියේ. කෝෂිලා හංසි ලගට ඇවිත් එයාව බදාගෙන ආපහු ඇද උඩ ඉදගෙන පෝන් එකෙන් සෙල්ෆි එකක් ගත්තා...ඉන්පස්සේ බෑග් එකත් අරන් මේසය ලග පුටුවෙන් ඉදගෙන පොත් ටික එලියට ගත්තා...



No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...