Friday, December 24, 2021

ක්‍රොසීලා දෙන්නෙකුගේ හමුව

 බදුල්ලේ යාලුවෙක්ගේ ගෙදර යන්න කියලා අමිත් බෑග් එකත් එල්ලගෙන කොළඹින් බදුල්ල බස් එකකට නැග්ගා.බස් එකේ පිට පස්සේම සීට් එකේ දකුණු පැත්තේ කෙළවරට ගිහින් ඉද ගත්තා එයා..අමිත් කියන්නේ සාමාන්‍ය පිරිමියෙක් නම් නෙමෙයි.එයාට අමුතු ආසාවක් තිබ්බේ.ඒ පොඩි කාලේ ඉදලාම ගෑණු ඇදුම් අදින්න තිබ්බා ආසාව.ඒ වෙද්දී එයා යටට ඇදලා හිටියෙත් රෝස පාට මල් මල් ජංගියක්...ඊට යටින් මනාව ෂේව් කරපු පොල්ලයි වල්ලයි නිදා වැටිලා හිටියේ.ඒ දෙන්නා ඇහැරෙන්න නියමිත වෙලා තිබ්බේ බදුල්ලේ යාලුවාගේ ගෙදරදී.ඒ යාලුවත් අමිත් වගේම ක්‍රොස් ඩ්‍රෙස් කරන කෙනෙක්.වෙනසකට තිබ්බේ එයා ටොප් කෙනෙක්.අමිත් ආස බොටම් වෙන්න හුගක්ම..අමිත් බදුල්ලේ යන පළවෙනි වතාව මේක නෙමෙයි.

අමිත් ටිකක් ගෑණු ලක්ෂණ තියෙන කෙනෙක් නිසා පිරිමින්ගේ අතවරවලත් භාජනය වෙනවා.ඒත් අමිත්ට ඒක ගානක් නෑ දැන්.මොකද එයා ඒවගේ දේවලින් සතුටක් ලැබුවා.නමුත් හැම පිරිමියා එක්කම නිදිවන්න ගියේත් නෑ.


ඔන්න ඉතින් අමිත්ගේ බස් එක පිටත් වුනා...ඒ වෙද්දී වෙලාව රෑ 10 විතර ඇති.උදේ වෙද්දී බදුල්ලට යාගන්න පුලුවන්.අමිත් ෆෝන් එකත් අතට අරන් ෆේස්බුක් එකේ ටිකක් සැරිසැරුවා...කොල්ලෝ අමිත්ට රික්වෙස්ට් සෑහෙන්න ගානක් එවලා.ඒ මදිවට අසහනකාරයෝ මැසේජ් කරපුව,පෝටෝස් වලට දාපු කෙමෙන්ට් වලින් පිරිලා..හුගක් අය එන්නේ ඉතින් සෙක්ස් ඉල්ලගෙන තමයි කියලා අමිත් දන්නවා..කලින් වතාවේ යාලුවා එක්ක සෙට් වෙලා ඩ්‍රෙස් කරද්දී ගත්තු පෝටෝස් වලට කට්ටිය තවම කෙමෙන්ට් දානවා.ආමි එකේ කොල්ලෝ නම් පිස්සුවෙන් වගේ මැසේජ් කරලා තියෙනවා..හුගක් අය තමන්ගේ නම්බර් පවා බයක් සැකක් නැතුව රියල් එකවුන්ට්වලින්ම එවලා...අමිත්ට පුදුමත් හිතෙනවා මේ රටේ මෙච්චරටම සමලිංගිකයෝ ඉන්නවද කියලත්..ඒත් ඇත්ත ඒක නෙමෙයි එයාලට ඕනේ ගෑණියෙක් හරි පිරිමියෙක් හරි තමන්ගේ ලිංගික තෘප්තිය සලසා ගන්න කියලා අමිත්ට තේරුණා..

ඔහොම ඉද්දී අමිත්ට තමන් ඉන්න තැනත් අමතක වුනා..

ආ..සීඩී කෙනෙක් නේද? කියලා කවුදෝ කියනවා ඇහිලා තමයි අමිත් පියවි ලෝකයට ආවේ.

එතකොට තමයි දැක්කේ තමන් ලග ඉන්න මැදිවයසේ පිරිමියෙක් ෆෝන් එකට එබිලා අමිත්ගේ සීඩී පෝටෝ බලන විත්තිය..

ආ...අංකල්? මොකද මේ

සොරි ...මම නිකමට බැලුවේ...මාත් ආසයි එහෙම අයට..කියලා මිනිහා කියපි.

අමිත් ටික වෙලාවක් ඔහු දිහා බලන් ඉදලා... ඔය වගේ ඕපන් කතා කරන කෙනෙක් දැක්කමයි මේ..

මම එහෙම තමයි පුතා..මම තනිකඩයා..

ඕ..එහෙමද

පුතා කැමති නම් අපි අදුනගමු..මගේ නම් ලාල්.මම බදුල්ලේ

එහෙමද ..මම නම් කොළබ...

එහෙනම් ඔයා බදුල්ලේ නෑදෑයෙක්ගේ ගෙදරකවත් යනවා ඇති නේ..

එහෙම හිතා ගන්න කෝ..

ඇයි මාව අවිශ්වාසද?ඒකට කමක් නෑ..කවුද ඒ පෝටෝවල ඉන්න ලස්සන සීඩී කෙනා.

ඒක රහසක්..

හ්ම් ..කමක් නෑ ඔයා කියන්න අකමැති නම්..

එතනින් දෙන්නාගේ කතාව අවසන් වුනා..දෙන්නට දෙන්නා පාඩුවේ හිටියා පැය 1/2 ක් විතර .ඒ අතරේ අංකල් ෆෝන් එක අරන් මොනවදේ කරමින් හිටියා..අමිත් ඒ වෙලාවේ හිටියේ රික්වෙස්ට් ටික බල බල හොඳ අය විතරක් ඇඩ් කරගනිමින්..දැන් එවලා තියෙන රික්වෙස්ට් ඔක්කොම පරීක්ෂා කරලා ඉවරයි.

ඔහොම ඉද්දී එකපාරටම තව රික්වෙස්ට් එකක් ආවා..බැලින්නම් සීඩී කෙනෙක්.පුරුදු විදියට ප්‍රොෆයිල් එක ඇතුලට ගිහින් පෝටෝස් ටයිම්ලයින් එක එහෙම චෙක් කලා...ෆෝටෝවල හැටියට මැදිවයසේ ක්‍රොසී කෙනෙක් වගේ පෙනුනේ...ෆේක් නෙමෙයි කියලා හිතුන නිසා රික්වෙස්ට් එක ඇක්ෂෙප්ට් කලා..එතකොටම හායි කියලා මැසේජ් එකක් ආවා.අමිත් ඒකට රිප්ලයි එකක් දැම්මා.ඔන්න දෙන්නා කතාව පටන් ගත්තා..මලිකා ක්‍රොසී කියලා එයාගේ නම තිබුණේ.චැට් එකෙන් තේරුණා ඩීසන්ට් පොරක් කියලා.ඒ නිසා අමිත් දිගටම චැට් එක කරගෙන ගියා..මුලින්ම එයා ෆුල් ඩ්‍රෙස් කරපු පෝටෝස් කිහිපයක්ම එව්වා..ඒවා හුගක් සෙක්සි..යට සාය,නයිටි ඇදපු ඒවා නම් හුගක්ම සරාගී..මොකද එයාගේ තන් දෙක බඩ ටිකක් ඉස්සරහට නෙරලා එක්ක.බ්‍රා ඇන්දම ඇන්ටි කෙනෙක්ගේ පෙනුම තිබ්බා.රතු ජංගිය,බ්‍රා එක ඇදලා ගත්තු පෝටෝස් දැක්කම අමිත්ගේ ජුන්ඩාවත් අවදි වුනා..

අමිත්ට හිතුනා මෙයාව මීට් වෙන්න ඇත්නම් කියලා..ඉතින් අමිත් කෙලින්ම ඒ ගැන කිව්වා..එතකොට මලිකාගේ පිලිතුර වුනේ අමිත්ට වම් පැත්තට හැරෙන්න කියන එක..

අමිත් ඒ මොකද කියලා ඇහුවාම මලිකා කිව්වේ ඒ ක කරලම බලන්න කියලා...
ඉතින් අමිත් වම් පැත්ත බැලුවම..අර අංකල් අමිත් දිහා බලලා හිනා වුනා..ඒත් අමිත්ට ඒ වෙලාවේ ඒක තේරුණේ නෑ.ඒ නිසා එයා ආයෙත් මලිකාට මැසේජ් එකක් දැම්මා..ඒකට ප්‍රතිචාරය ලෙස ලැබුණේ පෝටෝ එකක්.ඒකේ හිටිය කෙනා දැකලා අමිත් පුදුම වුනා..එ ක්ෂණයෙන්ම ඔහු අංකල් දිහා බැලුවා...අංකල් කට කොනින් හිනා වුනා.

අයියෝ...ඔයා නම් ...

ඇයි ඔයා පුදුම වුනාද? අංකල් හිනා වෙමින් ඇහුවා..

නැත්නම්..ඔයාත් මාර වැඩ තමයි කරන්නේ..

ඔයා කතා කරන්න කැමති වුනේ නෑනේ..ඒකයි මම එහෙම කලේ.

සොරි ..මම හිතුවේ ඔයත් අනිත් අය වගේ සෙක්ස් පිස්සෙක් කියලා..

අපෝ නෑ..මම එහෙම නෑ.මාත් ඔයා වගේ කෙනෙක්.ඔයාගේ හිතේ මං ගැන මොනවගේ හැඟීමක්ද ඇති වෙන්න ඇත්තේ කියලා මට තේරුණා මුලදිම.ඒකයි මාත් කතාව නැවැත්තුවේ.

තෑන්ක්ස්.මාව තේරුම් ගත්තට..

ඉතින්..දැන්වත් ඔයාට මාව විශ්වාසද?

හ්ම්..ඒක නම් බලන්නේ වෙන්නේ ඩ්‍රෙස් කලාම තමයි..

අයියෝ..ඔයා නම්..

විහිලුවක් කලේ අනේ...

ඉතින් කියන්න්කෝ ..ඔයා ගැන.මම ආසයි ඔයාගේ යාලුවෙක් වෙන්න.

හොඳයි..මම අමිත්.

ඔයා හුගක් කල් ඉදලාද ඩ්‍රෙස් කරන්නේ?

ඔව් පොඩි කාලෙ ඉදලා..

එහෙමද එහෙනම් ඔයා මට වඩා වැඩිමල් නේ.

ආ..ඒ කොහොමද?

නෑ අනේ ක්‍රොසී ලයිෆ් එක අතින් ගත්තම මම කිව්වේ.

ආ ඒක මිසක්..

මම එන්නද ටිකක් ලගට...

කමක් නෑ එන්න..

අංකල් අමිත් ගේ ඇගේ ගැවෙමින් කතා කරන්න පටන් ගත්තා..ඒ අතරේ අමිත් අංකල්ගේ අතකින් අල්ල ගත්තා..

ඔයා වගේ කෙනෙක් ඩ්‍රෙස් කරනවා කිව්වාම පුදුමයි අනේ.

මගේ වයිෆ් ඩිවෝස් වෙලා වෙන කසාදයක් කරගත්තා.ඊට පස්සේ මම මේ දේවල්වලින් සතුටු වෙන්නේ..

අයියෝ.සොරි අනේ..පවු ඔයා.

එහෙම නෑ.එයා ගිය එක හොඳා.එයා මට හොඳ බිරිදක් වුනේ නෑ..

හම්..ඒ ගැන අපි කතා නොකර ඉමු..ඔයා ඩ්‍රෙස් කලම මාරම සෙක්සි අනේ..

එහෙමද ? හුගක් කොල්ලෝ පිස්සුවෙන් වගේ මැසේජ් කරනවා මීට් වෙන්න එන්න කියලා..

ඉතින් ඔයා ගියාද?

නෑ .මම ආස නෑ වටේ යන්න.මම දැන් අවුරුදු 2 විතර ඉදන් කෙනෙක් හොයනවා මම වගේම...ඒත් හම්බ වුනේ නෑ..

අයියෝ ඒක නම් හරිම අමාරු වැඩක්..පාට්නර් කෙනෙක් හොයන එක..

ඔව් නේද..ඔයාට කෙනෙක් ඉන්නවද?

එහෙමත් නෑ.මට මේ අවුරුද්දේ කෙනෙක් හම්බ වුනා.එයා බදුල්ලේ..

ආ..එහෙනම් මේ එහේ යන ගමන්..

ඔව්...

මොකද ඔයා අප්සට් ගියේ..අමිත් අංකල්ගෙන් ඇහුවා.

මම හිතුවේ ඔයා මට කැමති වෙයි කියලා..

මම කැමතියි ඔයාට..

ඇත්තමද ඔය,

ඔව් අනේ..ඔයා මගේ හිතට ඇල්ලුවා..ඔයා එන්න අපිත් එක්ක නවතින්න අද.

අනේ ඒත් යාලුව කැමති වෙයිද?

ඇයි නැත්තේ.අපි ඔක්කොම ක්‍රොසීලා නේ..

ඒත් යාලුවා ඔයාගේ පාට්නර් නේද?

පාට්නර් කිව්වට අපි මීට් වෙන්නේ කලාතුරකින් අනේ...

එහෙමද? මම නම් කොළබ වැඩ කරන්නේ..ඔයාත් කොළබ නේද?

ඔව්.අපිට පුලුවන් නිතරම හම්බ වෙලා ඩ්‍රෙස් කරන්න...

මම හරි ආසයි අනේ..මගේ ලග ඩ්‍රෙස් හුගක් තියෙනවා..ඔයා එන්න මගේ බෝඩිමට..අපි ඩ්‍රෙස් කරමු..

හරි මම එන්නම් කෝ දවසක.ඔයාගේ නම්බර් එක දෙන්න මට.

ඉන්න මම මිස් කෝල් එකක් දාන්න..නම්බර් කියන්න මට.

දෙන්නා ඔහොම විස්තර කතා කරලා පිට් වුනා..

ඔයා යටට මොකක්ද ඇදලා ඉන්නේ? අංකල් ඇහුවා.

රෝස පාට පැන්ටියක්..ආසද බලන්න,

ඔව්..පරිස්සමට පෙන්නන්කෝ..

අමිත් සිප් එක පාත් කරලා ජංගිය අංකල්ට පෙන්නුවා..

වාව්..නියමයි..මම අල්ලන්නද?

අමිත් කැමති කියලා හිනා වුනා..අංකල් හෙමින් සිරුවේ ජංගිය අතින් පිරිමැද්දා..ඒ වෙද්දී සීට් එකේ හිටිය හැමෝටම නින්ද ගිහින්..

තේ බොන්න නැවැත්තුවම මම මගේ එක පෙන්වන්නම්කෝ..

හරි ..බලමුකෝ..

තේ බොන්න බස් එක නතර කලාම දෙන්නම බැහැලා ගියා.ටොයිලට් එකට මුලින්ම ගියේ අමිත්..කවුරුත් එනවද බලා අංකලුත් ඒකට රිංගුවා..

අමිත් චු කරද්දී අංකල් කලිසම පාත් කරලා එයාගේ ජංගිය පෙන්නුවා..ඒක හීනි පටි තියෙන තද නිල් පාට එකක්...අමිත් ජංගිය උඩින් පිරිමැද්දා..අංකල්ගේ ජුන්ඩාව ඒකෙ අවදි වුනා...ඒක දැකලා අමිත් කට කොනින් හිනා වෙලා අංකල් දිහා බැලුවා...අංකලුත් හිනා වුනා..අමිත් ජංගියට උඩින් ජුන්ඩාව මිරිකුවා...

ඉන්පස්සේ අංකල්ගේ කනට කරලා ඇහුවා "මම ටිකක් උරන්නද කියලා."

අංකල් කැම්ති වුනා..එයා ජංගියෙන් ජුන්ඩාව එලියට ගත්තා.ඒක හුගක් මහත එකක්.හොඳට ෂේව් කරලා තිබ්බේ..අමිත් ආසාවෙන් උරන්න පටන් ගත්තා..වැඩි වෙලා යන්න කලින් අංකල්ට බඩු ගියා.අමිත් ඒවා ආසාවෙන් ලෙව කාලා දැම්මා.අංකල් සතුටින් අමිත්ව සිප ගත්තා..මගේ හොඳ කෙල්ල.. කියලා අංකල් අමිත්ව තුරුල් කර ගත්තා...කෝ දෙන්න ඔයාගේ එකත්..අංකල් අමිත්ගේ කලිසම පාත් කරලා නැමිලා රෝස පාට ජංගිය පාත් කලා...මම උරන්නද කියලා ඔහු විමසුවා..

අමිත් කැමැත්ත දුන්නා.අංකල් පුරුදු කාරයෙක් වගේ උරනවා..පොල්ල විතරක් නෙමෙයි එයා අමිත්ගේ කලවා,වල්ල ඇතුලුව ජුන්ඩාව වටේත් ලෙව කෑවා..ඉරිල්ල අවසන් වුනේ අමිත්ටත් බඩු ගියාම..

ඉන්පස්සේ දෙන්නාට දෙන්න හොඳට සිප ගත්තා...පරක්කු වෙන නිසා දෙන්නා ඉක්මනට ඇදුම් ඇදගෙන බස් එකට දිව්වා..බදුල්ලට යනකම් අමිත් අංකල්ගේ උරහිසට හිස තබාගෙන බුකියේ තියෙන සීඩී කතා කියෙව්වා.දෙන්නා කෙලින්ම ගියේ අමිත්ගේ යාලුවාගේ ගෙදරට.යාලුවත් හුගක් සතුටු වුනා තව සීඩී කෙනෙක් ආපු එක ගැන.තුන්දෙනා එදා රාත්‍රිය ගෙවා දැම්මේ කවදාවත් නොලබපු අත්දැකීම් ගොඩකුත් එක්ක.


No comments:

Post a Comment

කෙටිකතා

  අවිස්සාවේල්ලෙන් බස් එකට නැග්ග අමිලට සෙනඟ අස්සේ හිර වෙලා තමයි යන්න වුනේ..අමිල ටිකක් පස්ස මහත කොල්ලෙක්...ඉතින් හිටගෙන යද්දී හරිම අපහසුතාවයකට...